quote:Kort nieuws buitenland
` Het schoenenbedrijf Crocs uit de VS
is bijna failliet.Crocs verloor vorig
jaar 185 miljoen dollar,kampt met hoge
schulden en de omzet is sterk gedaald.
In 2002 begon het bedrijf de verkoop
van gekleurde rubberen klompschoenen.
Wat een schatjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:30 schreef Lois het volgende:
Nieuw: Gabby![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als mijn jongste die ziet.....
bronquote:Crocs opent nieuwe eigen winkels
AMSTERDAM – De Amerikaanse klompenfabrikant Crocs opent nieuwe winkels in Amsterdam en Brussel. Daarmee moeten verhalen over het faillissement van de fabrikant van de kenmerkende rubberachtige klompen definitief naar het rijk der fabelen worden verwezen.
Dat zegt de nieuwe directeur van Crocs Europe, Robin Akeroyd in het Algemeen Dagblad. ‘We hebben hier in Europa nog nooit verlies gemaakt’, zegt hij. ‘Mijn medewerkers begonnen zich zorgen te maken en dat terwijl we het hier heel goed doen. Gelukkig hebben we er weer een positieve draai aan kunnen geven. De problemen concentreren zich immers in de VS en daar zijn al de nodige reorganisaties doorgevoerd om de kosten te drukken.’
Modieus label
De Europese omzet van Crocs zou in drie jaar zijn gestegen van 1 miljoen naar 150 miljoen euro. ‘Onze distributeur Crocs Benelux gaat nieuwe winkels openen in Amsterdam en Brussel. Frankrijk en Spanje zijn nog enorme groeimarkten. In schoenenland Italië hebben we Crocs bovendien als modieus label neer weten te zetten. Verder hebben we het merk vorig jaar in Rusland gelanceerd en hebben inmiddels één winkel in Moskou geopend’, aldus Akeroyd die in het verleden bij Teva en Uggs werkte.
teenslippers zitten heerlijk,kan er niet meer zonder.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder blijft dat bandje op je voet plakken als je warme voeten hebt. Dus zij heeft de crete gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |