UK 8 = 41,5 = USA W10. Verwarrend he!quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:31 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat mannen geen prima's zullen dragenMaar ik denk dat de winkel inderdaad de mannen en de vrouwenmaten door elkaar heeft gehaald. Vandaag eens kijken of ik ze ergens in mijn maat kan vinden om in ieder geval te passen, dan kan ik altijd nog de goede kleur bestellen via de crocs website
Model Cyprus, nog niet hier verkrijgbaar en in de VS uitverkocht overal, voor zover ik kon vinden...quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
@ cinnamongirl,
leuk!! welke zijn dat? ze staan niet op de website, of wel?
shit, nu ga ik twijfelen tussen Cyprus en Sassariquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Model Cyprus, nog niet hier verkrijgbaar en in de VS uitverkocht overal, voor zover ik kon vinden...
die zijn toch gewoon te krijgen in de NL store?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Oh lord![]()
I'm hooked! Deze vind ik echt gaaf;
[ afbeelding ]
En deze vind ik ook stoer:
[ afbeelding ]
Mja, dat wordt ff wachten nog lijkt me.. Zeker als het nog ff duurt voordat ze in NL komen![]()
Ik had die store nog helemaal niet gezienquote:Op zondag 20 april 2008 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
die zijn toch gewoon te krijgen in de NL store?
hier dus
graag gedaan! ik hoop wel dat ze je maat hebben, maar je kan ook zo'n allert instellen, zodat je een mailtje krijgt als ze weer binnenkomenquote:Op zondag 20 april 2008 10:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had die store nog helemaal niet gezienThanks!
Nee, ze hebben mn maat niet. Niet in die groene iigquote:Op zondag 20 april 2008 10:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
graag gedaan! ik hoop wel dat ze je maat hebben, maar je kan ook zo'n allert instellen, zodat je een mailtje krijgt als ze weer binnenkomen
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:42 schreef Koningin het volgende:
Iemand deze al in zijn bezit??
Crocs-o-dial
[ afbeelding ]
Dat lijkt zo maar alle gangbare maten en kleuren zijn out of stock als je doorkliktquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:38 schreef sproetjes het volgende:
via http://www.taylorshoes.com/crocscypruspurchase.htm kun je ze nog bestellen in veel maten
ik zag het idd vlak nadat ik het postt jaquote:Op woensdag 23 april 2008 11:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat lijkt zo maar alle gangbare maten en kleuren zijn out of stock als je doorklikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |