Nu ging er wel het een en ander vooraf aan deze wedstrijd, maar dit was gewoon een echt slechte wedstrijd!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Godver ging er nog bijna in ook
Als je de enige bent in 3 maanden ofzo die van AZ verliest doe je iets niet goed
Champions league playoffs veilig gesteld!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
2-1 AZ eredivisiekampioen 2008/2008![]()
![]()
Denk dat het ging om de keeper van Vitesse die mee kwam met de corners (wel 5 min voor tijd alquote:
spanning misschien wel, leuk voetbal allerminst...quote:Op zondag 30 maart 2008 16:37 schreef Blawh het volgende:
Spannend onderin, voor plaats 5 en plaats 9. Leuke competitie.
53, één puntje minder dus.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hoeveel punten hadden ze vorig jaar rond deze tijd?
2-2 was dat jaquote:Op zondag 30 maart 2008 16:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat het ging om de keeper van Vitesse die mee kwam met de corners (wel 5 min voor tijd al). Dan schiet meteen Pieckenhagen je gedachten binnen, die tegen AZ scoorde uit een corner, dat was een zure.
er is vrije verkoop vandaag , dus als je nog wilquote:Op zaterdag 5 april 2008 17:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sport 1 zend Vitesse niet uitHad nog kaarten kunnen regelen bedenk ik me nu, maja nu te laat.
Ik had toen gratis kaarten van de gemeente voor Vitesse - Excelsior... ben toen niet geweest, daarna gebeld of ik ze om kon ruilen voor andere wedstrijd. Werd me toen verteld dat tegen NAC laatste mogelijkheid was, omdat dat de laatste vrije verkoop wedstrijd zou zijn. Zou toen met iemand gaan maar die kon niet uiteindelijk dus ook niet gegaan... als ik eerder beseft had dat tegen sparta ook nog een vrije verkoop wedstrijd was had ik ze daarvoor omgeruild en alsnog met diegene gegaan. Voor volgend seizoen ruilen kan niet dus kan ze wel weggooien nu.. zondequote:Op zaterdag 5 april 2008 18:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
er is vrije verkoop vandaag , dus als je nog wil
oh zo op die manierquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik had toen gratis kaarten van de gemeente voor Vitesse - Excelsior... ben toen niet geweest, daarna gebeld of ik ze om kon ruilen voor andere wedstrijd. Werd me toen verteld dat tegen NAC laatste mogelijkheid was, omdat dat de laatste vrije verkoop wedstrijd zou zijn. Zou toen met iemand gaan maar die kon niet uiteindelijk dus ook niet gegaan... als ik eerder beseft had dat tegen sparta ook nog een vrije verkoop wedstrijd was had ik ze daarvoor omgeruild en alsnog met diegene gegaan. Voor volgend seizoen ruilen kan niet dus kan ze wel weggooien nu.. zonde
Om nu nog alleen te gaan voor de volle prijs.. nah
Daar hoop ik ook opquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als er maar veel gescoord wordt vanavond.
Mooi ja (de komende wedstrijden mogen ze allemaal winnenquote:
Volgens mij de King Side.quote:
Ik heb werkelijkwaar geen ideequote:Op zaterdag 5 april 2008 19:39 schreef Superheld het volgende:
Aha, en wat zongen ze er nu achter dan? Want dat verstond ik niet
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dacht 8 uur begin
gou aan doen !
En daar betaal ik dan heel eerlijk voor via een abonnementquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tele2 is vanavond weer gratis via internet
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 5 april 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
En daar betaal ik dan heel eerlijk voor via een abonnement.
gaat nergens over, tijd dat tele 2 het te weten krijgtquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
En daar betaal ik dan heel eerlijk voor via een abonnement.
geen idee, heb wel eens die streamlink +1 gedaan, maar die doen het niet. Helaasquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:08 schreef Damzkieee het volgende:
Waar kun je de andere wedstrijden gratis kijken?
waren ze vorige week al achterquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
geen idee, heb wel eens die streamlink +1 gedaan, maar die doen het niet. Helaas
Topquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:52 schreef borisz het volgende:
W2 - SCH via http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/tele2-01.asp
neequote:Op zaterdag 5 april 2008 20:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vraag het hier ook maar even. Zijn de andere wedstrijden toevallig ook te volgen via dat garnierstreamingmedia.com?
Als Heraclied, toe maarquote:
echt was weer wegquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:38 schreef Damzkieee het volgende:
Andries Jonker doet een van Gaal karatetrap
Was gevaarlijk spel in de 16. Had een pingel kúnnen zijn.quote:
Ik heb niet zoveel tegen de club Twente hoor, het is gewoon een mooie club. Alleen de beleidsbepalers gun ik het succes niet echt.quote:
Ik kom ook even onder een steen vandaan, maaruh sinds wanneer ben jij mod?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tegen de club Twente hoor, het is gewoon een mooie club. Alleen de beleidsbepalers gun ik het succes niet echt.
te lang alweerquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kom ook even onder een steen vandaan, maaruh sinds wanneer ben jij mod?
Sjongejonge, VoreG.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kom ook even onder een steen vandaan, maaruh sinds wanneer ben jij mod?
Begin je weer te zeuren?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:44 schreef Eduard37 het volgende:
Twente is weer matig zoals gewoonlijk!
Ik heb het al druk zat moet ik heel VBL ook nog in de gaten houden! Ik ben toch niet blauw?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sjongejonge, VoreG.
Verwelkom hier Blawh, de spiksplinternieuwe VBL mod!
Beerens anders ook een beste kans, Heerenveen scoort nog wel 1-3 op de counter.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:49 schreef Damzkieee het volgende:
Behoorlijk wat kansen voor W2.
Daar was-ie al bijna. Paal van Dingsdag.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beerens anders ook een beste kans, Heerenveen scoort nog wel 1-3 op de counter.
Topidee inderdaadquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:53 schreef VoreG het volgende:
Waarom hadden we dat uitwisselingsproject met die Belgen ook al weer?
Hoop t wel, anders voor niks zo vroeg mn nest uitquote:
Hebben we hier een gifje van?quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:38 schreef Damzkieee het volgende:
Andries Jonker doet een van Gaal karatetrap
Nee ik niet in elk geval. Misschien vanavond in de samenvatting.quote:
Gewoon lekker De Drie induiken in de stad, ben je dat zo weer vergeten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:01 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hoop t wel, anders voor niks zo vroeg mn nest uit
Zit er niet in, autocombi tot aan beilenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon lekker De Drie induiken in de stad, ben je dat zo weer vergeten.
Ja De Drie Gezusters is een topattractie!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon lekker De Drie induiken in de stad, ben je dat zo weer vergeten.
Ach, bier = plezierquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja De Drie Gezusters is een topattractie!
Excelsior in de problemen...quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:16 schreef venomsnake het volgende:
1-0 Twente
oh daar werd ook gevoetbaldquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:16 schreef venomsnake het volgende:
1-0 Twente
Ach, Excelsior was toch geen gevaar meer voor Heralces..quote:
Ik wil toch graag zekerheid.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, Excelsior was toch geen gevaar meer voor Heralces..
Alleen nog effe die bevestiging hequote:Op zaterdag 5 april 2008 21:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, Excelsior was toch geen gevaar meer voor Heralces..
Morgen nog AZ en Ajax winnen (gaat wel lukken denk ik) en dan is jouw weekend wel geslaagd denk ik. Ook bij een nederlaag van Heracles, toch?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:21 schreef Blawh het volgende:
Geweldige avond so far!
Niet vaak zo zenuwachtig geweest op een dag zonder Heracles.
henrique is ook snel en fitterquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vreemd trouwens dat Verbeek juist nu Sulejmani eraf heeft gehaald. Met zijn snelheid was hij nu levensgevaarlijk geweest.
Ik vind hem helemaal niet zo snel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
henrique is ook snel en fitter
Als VVV morgen verliest van AZ dan zijn we helemaal veilig. Dan staan VVV en Excelsior op 6 punten en Willem II op 4 (zie W II niet 4 punten pakken tegen Twente en Feyenoord). Uiteraard zie ik Ajax ook het liefst winnen van De Graafschap, maar een nederlaag van VVV heeft prioriteit.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Morgen nog AZ en Ajax winnen (gaat wel lukken denk ik) en dan is jouw weekend wel geslaagd denk ik. Ook bij een nederlaag van Heracles, toch?.
Willem II moet eerst maar eens 4 punten zien te halen inderdaad. En dan staan ze gelijk.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als VVV morgen verliest van AZ dan zijn we helemaal veilig. Dan staan VVV en Excelsior op 6 punten en Willem II op 4 (zie W II niet 4 punten pakken tegen Twente en Feyenoord). Uiteraard zie ik Ajax ook het liefst winnen van De Graafschap, maar een nederlaag van VVV heeft prioriteit.
Gewoon thuis afmaken tegen NACquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als VVV morgen verliest van AZ dan zijn we helemaal veilig. Dan staan VVV en Excelsior op 6 punten en Willem II op 4 (zie W II niet 4 punten pakken tegen Twente en Feyenoord). Uiteraard zie ik Ajax ook het liefst winnen van De Graafschap, maar een nederlaag van VVV heeft prioriteit.
Henrique is bijna net zo snelquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vreemd trouwens dat Verbeek juist nu Sulejmani eraf heeft gehaald. Met zijn snelheid was hij nu levensgevaarlijk geweest.
Morgen 3 punten uit Eindhoven zei je toch?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk redden we het ook met 0 punten uit de laatste 3 wedstrijden.
Die was ingevuld toen Brood trainer was!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Morgen 3 punten uit Eindhoven zei je toch?
Volgens je voorspelling @ de poule 3-0 trouwens
Ik hoop met je mee, als we maar niet dik verliezen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die was ingevuld toen Brood trainer was!
En ik blijf bij de 1-3 voorspelling die ik heb gedaan. Let maar op, de eerste uitwedstrijd sinds de winterstop zonder echt veel druk en dat zal bevrijdend werken voor de spelers. Vooral de creatieve spelers zullen morgen weer gaan vlammen.
Laat Heracles maar winnen, met Ajax als kampioen maak ik meer kans om bovenin te eindigen toch?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, als we maar niet dik verliezen.
Of met 1-0 in de 90e minuut
Ikookquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Laat Heracles maar winnen, met Ajax als kampioen maak ik meer kans om bovenin te eindigen toch?
Maar Vitesse is erg goed bezig.
quote:
1ste helft was niet om aan te zien eigenlijk , in de 2de helft scoorde ze tenminste waardoor we nu 3 belangrijke punten pakken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:43 schreef Blawh het volgende:
Laat Heracles maar winnen, met Ajax als kampioen maak ik meer kans om bovenin te eindigen toch?
Maar Vitesse is erg goed bezig.
Leuk dat sparta en excelsior verliezenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:00 schreef Dos37 het volgende:
Goede uitslagen, al had willem 2 zowieso gelijk moeten spelen.
Jammer
quote:
Zonder Gomes, Simons en Salcido hebben we inderdaad misschien wel kan op een stunt.quote:Op zondag 6 april 2008 11:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij PSV zijn 5 zieken... Hopelijk is Garcia een beetje in vorm.
Is dat wat je graag wil zien of is dat gebasseerd op een bron? Want uurtje terug werd nog gemeld in dit topic dat er 5 zieken waren..quote:Op zondag 6 april 2008 12:12 schreef waterreus23 het volgende:
Gomes; Kromkamp, Marcellis, Salcido, Rajkovic; Simons, Bakkel; Farfan, Afellay, Dzsudzsák; Koevermans.
Jeu Sprengers (69) overledenquote:Op zondag 6 april 2008 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
waar was die minuut voor ?
en dat is gekquote:Op zondag 6 april 2008 12:35 schreef denthemen het volgende:
Zat een kerel met een feyenoord vest op de tribune
Wel als vvv tegen az speelt?quote:
Zeur nait zo, jullie zijn wel veilig..quote:
Jullie blijven er echt wel in.quote:
Waarschijnlijk wel, maar hoe eerder die spanning weg is hoe beter. Kan Heracles een poging wagen om GGG, Schilder en Lakic te halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |