abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57890746
Aan een mooie serie bezig sinds 19 januari Aad .
Ik neem aan dat jullie de volgende pot gewoon weer verliezen?
http://nl.soccerway.com/teams/netherlands/sbv-vitesse/results .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_57891027
Kan ik van iemand een kaartje kopen voor PSV thuis?
ik heb dit seizoen geen seizoenskaart, volgend jaar weer wel.
Het is namelijk geen vrije verkoop
pi_57896219
Theo is weer eens geweldig met vragen beantwoorden op SV forum in vragenuur.

wat vragen met antwoorden..
quote:
Theo: Welke groep spelers om je heen vond je het prettigst in al die jaren dat je nu bij Vitesse speelt?

mijn groep
quote:
Theo, zondag staat weer de derby op het programma tegen Nek, hoe leef jij toe na zo'n wedstrijd? En hoe wordt het duidelijk gemaakt aan de nieuwe jongens dat deze wedstrijd meer is dan een 3 puntenwedstrijd?

voor mij hetzelfde als jullie jullie komen toch een dag voor de wedstrijd de spelers op scherp zetten met vuurwerk en spandoeken of vergis ik me
quote:
Aan Mads en Theo:
Wat hadden jullie gedaan als jullie geen profvoetballer waren geworden

dan had ik waarschijnlijk juliie auto radio,s gehad
quote:
wat doen jullie ook nog wel vaak naast Voetbal?

kaarten en ademen
quote:
Vraag aan Mads: Ben je altijd al spits geweest???

nee kun je toc h wel zienn
quote:
Na de wedstrijd tegen psv komt dan het hele team naar het supportershome of alleen the man of the match?

alleen ik
En dan de gweldige van Mads Junker..
quote:
Wat wordt de uitslag a.s. zondag en wie gaan er scoren???

1-2.. Goals door Santi en Kolk..
pi_57896285
..
pi_57896378
deze is echt geniaal...
Vraag aan mads die theo beantwoord,,
quote:
Mads hoelang ben je al in Nederland?

3 jaar als het voetballer van vitesse maar zit al 5 jaar als vluchteling hier dus 8 jaar samen
Reactie van MAds Junker daarop..
quote:
En nog schrijf ik beter nederlands dan je.. dat is toch zielig... Maar goed, je bent een goede maatje in klaverjaas, dus ik neem je het niet kwalijk...
pi_57896407
Het ging echt nergens meer over.
Don't think twice, it's all right.
pi_57896427
Was gewoon gewelidg, heb echt dubbel gelegen achter de PC..
Leuker dan een Avond Aad op TV
  maandag 7 april 2008 @ 21:01:32 #108
184465 Migue
Sensuele man
pi_57896954
Interpunctie
  maandag 7 april 2008 @ 21:14:02 #109
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_57897182
Zo maar even teruglezen ... las al kort dat het idd nergens over ging en dat sommige stukjes wel lachen waren.
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:09 schreef escape_nl het volgende:
Wat kostte een seizoenskaart voor vak 120 dit seizoen?
Het volgende seizoen neem ik een kaart maar kan nergens prijzen vinden
Dat zijn wel dure plaatsen omdat je rond de middenlijn zit ik denk dat je tussen de 200 en 300 euro moet denken , maar als je het echt zeker wilt weten kan je beter even de nieuwe aanvragen afwachten die zullen voor de huidige seizoenskaarthouders rond eind april wel weer komen.
pi_57897794
quote:
dan had ik waarschijnlijk juliie auto radio,s gehad
God, wat een flauwe humor

FC Twente zou zich officieel hebben gemeld voor Janssen en Kolk staat volgens het AD in de serieuze interesse van Feyenoord.
pi_57898505
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zo maar even teruglezen ... las al kort dat het idd nergens over ging en dat sommige stukjes wel lachen waren.
[..]

Dat zijn wel dure plaatsen omdat je rond de middenlijn zit ik denk dat je tussen de 200 en 300 euro moet denken , maar als je het echt zeker wilt weten kan je beter even de nieuwe aanvragen afwachten die zullen voor de huidige seizoenskaarthouders rond eind april wel weer komen.
Prijs maakt me niet zoveel uit, gaat erom dat ik een mooi overzicht heb van de wedstrijd.
De laatste 3 thuiswedstrijden elke keer een kaartje gekocht voor vak 120 (24 euro elk) en die plek bevalt me wel.
pi_57900918
Wat is dat dan een chatbox ofzo?
pi_57901122
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is dat dan een chatbox ofzo?
De supporters konden vragen stellen aan Theo en Mats en zij beantwoorden zoveel mogelijk tijdens hun sessie van 19.30 tot 20.30.
Zij maakten een quote van de vraag met hun antwoord zodat je kon zien wat de reactie was.
pi_57901139
Geinig, doen ze dat vaker?
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:53:21 #115
3185 Adelante
To let it go now
pi_57904939
Waarom hoor ik de naam van Erwin Koeman als opvolger van Aad?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57906281
is geen slechte trainer, heeft RKC op de rails gekregen en bij Feyenoord van een zooitje een draaiende formatie gemaakt.
Hij mag van mij best komen, alleen ik denk zelf dat Brandts komt en de Mos naar Willem2
pi_57906519
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Geinig, doen ze dat vaker?
Jup, we hebben de laatste tijd ook oa VdSchaaf, Cees Keizer, Santi Kolk en de laatste ben ik vergeten. In het verleden gebeurde het ook al eens, maar nu heeft het forum van de supportersvereniging het dus weer opgepakt.
Don't think twice, it's all right.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:36:56 #118
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_57906834
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:04 schreef escape_nl het volgende:
is geen slechte trainer, heeft RKC op de rails gekregen en bij Feyenoord van een zooitje een draaiende formatie gemaakt.
Hij mag van mij best komen, alleen ik denk zelf dat Brandts komt en de Mos naar Willem2
dat denk ik ook
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:17 schreef JH87 het volgende:

[..]

Jup, we hebben de laatste tijd ook oa VdSchaaf, Cees Keizer, Santi Kolk en de laatste ben ik vergeten. In het verleden gebeurde het ook al eens, maar nu heeft het forum van de supportersvereniging het dus weer opgepakt.
Pietje heeft ook een keer mogen typen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:16:25 #119
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_57911216
Vi zegt het ook inderdaad.

Erwin Koeman in beeld bij Vitesse en praat met MVV
08/04/2008 09:02

Nu de kans met de week groter wordt dat Vitesse en trainer Aad de Mos na dit seizoen uit elkaar zullen gaan, is op de achtergrond het zoeken naar een opvolger van de Hagenaar al begonnen.

Eén van de namen op het wensenlijstje van de Arnhemse club is Erwin Koeman, wiens broer Ronald eerder al als trainer actief was in stadion Gelredome.

Vitesse zal wel concurrentie ondervinden in de slag om Koeman. De Zaandammer sprak afgelopen maandag voor de tweede keer met MVV. De subtopper uit de Jupiler League is naarstig op zoek naar een opvolger voor de naar NAC Breda vertrekkende Robert Maaskant.

Ondanks de gevoerde gesprekken is de kans dat Koeman, eerder als hoofdcoach actief bij RKC Waalwijk en Feyenoord, naar Maastricht vertrekt te verwaarlozen. Naast Vitesse en MVV hebben de Hongaarse voetbalbond en twee andere onbekende clubs interesse in de diensten van de ex-international.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_57926086
Ik haat Koemans, Brands is wel saai, maar wel rete productief. Is er niet een kleurrijkere coach te vinden?
  woensdag 9 april 2008 @ 08:39:16 #121
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57927333
Volgens de Vlaamse teletekst heeft Aad deze week een tweede gesprek met Hongarije voor het bondscoachschap.
  woensdag 9 april 2008 @ 08:45:09 #122
3185 Adelante
To let it go now
pi_57927399
quote:
Op woensdag 9 april 2008 01:56 schreef DeVinger het volgende:
Ik haat Koemans, Brands is wel saai, maar wel rete productief. Is er niet een kleurrijkere coach te vinden?
Louis

effectiviteit is goed en daarvan heeft Brands al meer getoond dan E. Koeman.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57929521
Erwin Koeman zie ik niet zitten, met alle respect, maar voor Vitesse heb je wel een man met ervaring nodig en geen 'groentje'. Brandts vind ik een prima optie.
pi_57929717
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:49 schreef Klingon het volgende:
Erwin Koeman zie ik niet zitten, met alle respect, maar voor Vitesse heb je wel een man met ervaring nodig en geen 'groentje'. Brandts vind ik een prima optie.
Brandts is een stuk ervarener dan Koeman inderdaad
pi_57929860
Ik vind ze allebei niet bij Vitesse passen. Kleurloos.

Maar goed, misschien heeft Vitesse dat wel een keer nodig .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')