quote:Theo: Welke groep spelers om je heen vond je het prettigst in al die jaren dat je nu bij Vitesse speelt?
mijn groep
quote:Theo, zondag staat weer de derby op het programma tegen Nek, hoe leef jij toe na zo'n wedstrijd? En hoe wordt het duidelijk gemaakt aan de nieuwe jongens dat deze wedstrijd meer is dan een 3 puntenwedstrijd?
voor mij hetzelfde als jullie jullie komen toch een dag voor de wedstrijd de spelers op scherp zetten met vuurwerk en spandoeken of vergis ik me
quote:Aan Mads en Theo:
Wat hadden jullie gedaan als jullie geen profvoetballer waren geworden
dan had ik waarschijnlijk juliie auto radio,s gehad
quote:wat doen jullie ook nog wel vaak naast Voetbal?
kaarten en ademen
quote:Vraag aan Mads: Ben je altijd al spits geweest???
nee kun je toc h wel zienn
En dan de gweldige van Mads Junker..quote:Na de wedstrijd tegen psv komt dan het hele team naar het supportershome of alleen the man of the match?
alleen ik
quote:Wat wordt de uitslag a.s. zondag en wie gaan er scoren???
1-2.. Goals door Santi en Kolk..
Reactie van MAds Junker daarop..quote:Mads hoelang ben je al in Nederland?
3 jaar als het voetballer van vitesse maar zit al 5 jaar als vluchteling hier dus 8 jaar samen
quote:En nog schrijf ik beter nederlands dan je.. dat is toch zielig... Maar goed, je bent een goede maatje in klaverjaas, dus ik neem je het niet kwalijk...
Dat zijn wel dure plaatsen omdat je rond de middenlijn zit ik denk dat je tussen de 200 en 300 euro moet denken , maar als je het echt zeker wilt weten kan je beter even de nieuwe aanvragen afwachten die zullen voor de huidige seizoenskaarthouders rond eind april wel weer komen.quote:Op zondag 6 april 2008 19:09 schreef escape_nl het volgende:
Wat kostte een seizoenskaart voor vak 120 dit seizoen?
Het volgende seizoen neem ik een kaart maar kan nergens prijzen vinden
God, wat een flauwe humorquote:dan had ik waarschijnlijk juliie auto radio,s gehad
Prijs maakt me niet zoveel uit, gaat erom dat ik een mooi overzicht heb van de wedstrijd.quote:Op maandag 7 april 2008 21:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zo maar even teruglezen ... las al kort dat het idd nergens over ging en dat sommige stukjes wel lachen waren.
[..]
Dat zijn wel dure plaatsen omdat je rond de middenlijn zit ik denk dat je tussen de 200 en 300 euro moet denken , maar als je het echt zeker wilt weten kan je beter even de nieuwe aanvragen afwachten die zullen voor de huidige seizoenskaarthouders rond eind april wel weer komen.
De supporters konden vragen stellen aan Theo en Mats en zij beantwoorden zoveel mogelijk tijdens hun sessie van 19.30 tot 20.30.quote:
Jup, we hebben de laatste tijd ook oa VdSchaaf, Cees Keizer, Santi Kolk en de laatste ben ik vergeten. In het verleden gebeurde het ook al eens, maar nu heeft het forum van de supportersvereniging het dus weer opgepakt.quote:
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:04 schreef escape_nl het volgende:
is geen slechte trainer, heeft RKC op de rails gekregen en bij Feyenoord van een zooitje een draaiende formatie gemaakt.
Hij mag van mij best komen, alleen ik denk zelf dat Brandts komt en de Mos naar Willem2
Pietje heeft ook een keer mogen typen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:17 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jup, we hebben de laatste tijd ook oa VdSchaaf, Cees Keizer, Santi Kolk en de laatste ben ik vergeten. In het verleden gebeurde het ook al eens, maar nu heeft het forum van de supportersvereniging het dus weer opgepakt.
Louisquote:Op woensdag 9 april 2008 01:56 schreef DeVinger het volgende:
Ik haat Koemans, Brands is wel saai, maar wel rete productief. Is er niet een kleurrijkere coach te vinden?
Brandts is een stuk ervarener dan Koeman inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2008 10:49 schreef Klingon het volgende:
Erwin Koeman zie ik niet zitten, met alle respect, maar voor Vitesse heb je wel een man met ervaring nodig en geen 'groentje'. Brandts vind ik een prima optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |