Ronnie Stam ook nog.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:46 schreef RayMania het volgende:
Mtiliga, Kolkka, De Graaf, Lurling. Lijkt wel Feyenoord B.
Ja idd.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:47 schreef Ambrosius het volgende:
Zwaanswijk en Penders toch duidelijk te zwak bij die goal.
feyenoord hoeft niet meer zo nodigquote:Op zondag 30 maart 2008 12:47 schreef venomsnake het volgende:
Die lange ballen op Mols slaan nergens op. daar bereik je geen biet mee.
Voorlopig lijkt t nergens op.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:48 schreef Cheiron het volgende:
Ben benieuwd of NAC wat kan aanrichten vanmiddag
Gezien de wedstrijden van dit jaar denk ik dat jullie beter tegen Feyenoord kunnen spelen.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:48 schreef Chadi het volgende:
Ik heb liever NAC op plek 5 Kunnen we er gelijk tegen.
Dan hoef je nog geen hoge balen naar Mols te sturen.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
feyenoord hoeft niet meer zo nodig
Daarom kunnen we daar meteen mee afrekenen.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gezien de wedstrijden van dit jaar denk ik dat jullie beter tegen Feyenoord kunnen spelen.
Anti voetbal viert hoogtij dezer dagen. Ploegen die willen voetballen gaans tuk voor stuk op hun bek en blijven met lege handen. Publiek van dat soort clubs komen niet voor het voetbal naar het stadion..quote:Op zondag 30 maart 2008 12:50 schreef SCH het volgende:
Wat een verschil toch allemaal met het spel van Heerenveen, en dan staan we misschien 6e na vandaag
Ben je nou nog steeds bezig? Zo denderend was het ook weer niet hoor.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:50 schreef SCH het volgende:
Wat een verschil toch allemaal met het spel van Heerenveen, en dan staan we misschien 6e na vandaag
Nou poe poe, de beste sinds 12 jaar dus.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
wat ben ik toch blij met tim de cler, de beste linksback bij ons aller feyenoord sinds mijn bestaan
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou poe poe, de beste sinds 12 jaar dus.
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou poe poe, de beste sinds 12 jaar dus.
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds bezig? Zo denderend was het ook weer niet hoor.
Yeah right.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
wat ben ik toch blij met tim de cler, de beste linksback bij ons aller feyenoord sinds mijn bestaan
zo 21/1 NAC Breda Feyenoord 4-1quote:Op zondag 30 maart 2008 12:42 schreef jorienvdherik het volgende:
ze winnen nooit VAN ROTTERDAM
Je doet Ruud Heus te kort.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |