Dan heb je lekker vertrouwen in je clubquote:Op maandag 31 maart 2008 17:25 schreef cultheld het volgende:
Ik ga er 20 euro op gooien. Dat heb ik er wel voor over om PSV kampioen te maken (hoe achterlijk dat eigenlijk ook is, want je hebt geen invloed op het spelverloop) en een eventueel kampioenschap van Ajax levert me dan 150 euro winst op.
Ik had vorig jaar 50 op kampioenschap Ajax gezet op de dag voor de beslissing. Bij winst van Ajax zou ik 450 euro krijgen. PSV werd het en ik heb geen moment over dat geld gedacht.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ga er 20 euro op gooien. Dat heb ik er wel voor over om PSV kampioen te maken (hoe achterlijk dat eigenlijk ook is, want je hebt geen invloed op het spelverloop) en een eventueel kampioenschap van Ajax levert me dan 150 euro winst op.
Dat heeft daar toch geen fuck mee te maken?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan heb je lekker vertrouwen in je club
Vorig jaar vergeten? Bovendien zijn Heracles en Twente niet de makkelijkste tegenstanders voor PSV en heeft Ajax nooit moeite met Heracles en De Graafschap in eigen huis.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan heb je lekker vertrouwen in je club
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was jij toevallig dat meisje waar ik buiten nog even mee heb staan praten?
Is maar een gokje hoor haha.
Dat dus. Vorig jaar zat PSV in een enorme losing streak en dat is nu zeker niet het geval.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:42 schreef toma het volgende:
Het verleden biedt geen garantie voor de toekomst. Ik bekijk het van wedstrijd op wedstrijd. We zijn nu redelijk kansloos om nog kampioen te worden.
Dat valt nog behoorlijk tegen. Als je afgelopen maand bekijkt...quote:Op maandag 31 maart 2008 17:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat dus. Vorig jaar zat PSV in een enorme losing streak en dat is nu zeker niet het geval.
quote:Van Basten te laat voor Prödl
Al een dag voor de oefeninterland tegen Oostenrijk was Marco van Basten overtuigd van de klasse van Sebastian Prödl. De 20-jarige verdediger van Sturm Graz, die uiteindelijk twee keer zou scoren tegen Oranje, stond op het lijstje om volgend jaar de stap naar Ajax te maken. Van Basten informeerde bij de Oostenrijkse Ajax-scout en ex-speler Felix Gasselich of Prödl een aanwinst voor Ajax zou zijn. Dat meldde Gasselich gisteren op de Oostenrijkse tv.
Van Basten kreeg echter te horen dat hij al te laat was. Prödl verhuist komende zomer voor ¤ 3 miljoen van Sturm Graz naar Werder Bremen. Woensdag scoorde de boomlange verdediger met kopballen de 2-0 en 3-0 tegen Oranje. In de tweede helft ging hij ook enorm in de fout, door over de bal heen te trappen net voor het doel. Daardoor kon John Heitinga gemakkelijk de 3-2 binnentikken. Oranje won nog met 3-4.
Ja maar 5 wedstrijden is wat anders dan een seizoenshelft. Maar iedereen moet er van vinden wat ie wil. Ik zie het alleen niet meer gebeuren dat we alles winnen en dat zij nog 5 punten laten liggen. Maar het blijft het ajax topic, dus beter hebben we het zo min mogelijk over PSVquote:Op maandag 31 maart 2008 18:09 schreef Pakzal het volgende:
Dat valt nog behoorlijk tegen. Als je afgelopen maand bekijkt...
[..]
Goed om te zien dat Marco al zoveel bezig is met Ajaxquote:
Ik wil alleen niet enkel buitenlanders. Niet dat ik er iets tegen heb, maar Ajax heeft z'n grootste successen altijd met een Nederlandse kern behaald en zo hoort het ook bij Ajax. PSV speelt maar met een vreemdelingenlegioen, wij niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Goed om te zien dat Marco al zoveel bezig is met Ajax
Welke Nederlanders zie je dan als directe versterking?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik wil alleen niet enkel buitenlanders. Niet dat ik er iets tegen heb, maar Ajax heeft z'n grootste successen altijd met een Nederlandse kern behaald en zo hoort het ook bij Ajax. PSV speelt maar met een vreemdelingenlegioen, wij niet.
Dembele is Belg.quote:
Dat weet ik ook niet zo 1-2-3, behalve dan misschien De Zeeuw. Maar het verleden wijst ook uit dat je het dan beter met eigen jongens uit je eigen jeugd kunt proberen. Ik zou er in ieder geval niet vrolijk van worden om met hooguit twee of drie Nederlanders te spelen. Al beschouw ik Vertonghen en Vermaelen toch echt wel als eigen jongens.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke Nederlanders zie je dan als directe versterking?
Hij praat toch niet Romeens?quote:
quote:Martina verlengt, Heijblok weg, Vermeer terug
Ajax heeft de optie in het contract van Javier Martina gelicht, zo meldt de Amsterdamse club op de website. Daarnaast keert Kenneth Vermeer komend seizoen terug in de selectie en nemen de hoofdstedelingen afscheid van Erik Heijblok. Klik hier! Martina (21) is nu twee jaar langer aan de Amsterdamse club verbonden. De 21-jarige vleugelaanvaller begint komend seizoen de voorbereiding bij de A-selectie van Ajax en trainde al regelmatig mee met het eerste elftal.
Vermeer speelt dit seizoen op huurbasis voor Willem II, nadat hij de afgelopen twee seizoenen al deel uitmaakte van de A-selectie van Ajax. De 22-jarige doelman en international van Jong Oranje verdedigde dit seizoen dertien keer het doel van de Tilburgers.
De optie in het contract van Heijblok wordt niet gelicht. De doelman kwam dit seizoen over van Haarlem en keepte tot nu toe één wedstrijd. De Amsterdamse club neemt na het seizoen ook afscheid van doelman Marco van Duin, dit seizoen Jong Ajacied.
Winter
Aron Winter blijft ook komend seizoen actief als trainer van Jong Ajax. Hij bereikte maandag een mondeling akkoord met Ajax over een contractverlenging van één seizoen. Winter gaat bij de beloften opnieuw samenwerken met Adrie Koster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |