Denk het ook wel.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef toma het volgende:
[..]
maar komende jaren voetbal jij nog gewoon bij Ajax!
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:04 schreef Whiteguy het volgende:
Wat ik me nou afvraag he... toen Huntelaar van Heerenveen naar AJAX ging, kreeg psv een opleidingsvergoeding van 15% van het transferbedrag. Als hij nou van ajax naar ??? gaat voor ??? miljoen, krijgt psv dan weer 15% over dat bedrag ?
Zo erg zou ik het niet vinden, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef toma het volgende:
[..]
Oh god, wat een eikel. Anderhalf jaar bij Ajax gespeeld en denkt nu al klaar te zijn voor carrièrestappen zoals Sneijder en Heitinga die hebben gemaakt. Sneijder heeft 4,5 seizoen bij Ajax gespeeld, Heitinga zeven.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:38 schreef toma het volgende:
[..]
5% te verdelen over de clubs waar hij tussen zijn 12e en 23e heeft gespeeld.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:10 schreef zjroentje het volgende:
Opleidingsvergoeding is geloof ik maar 5%, en die moet dan gespreid worden over De Graafschap, PSV en weet ik nog welke amateurclubs.
quote:SOLIDARITY MECHANISM
Article 1 Solidarity Contribution
If a Professional moves during the course of a contract, 5% of any
compensation, with the exception of Training Compensation, paid to
his Former Club shall be deducted from the total amount of this compensation
and distributed by the New Club as a solidarity contribution
to the club(s) involved in his training and education over the years. This
solidarity contribution will reflect the number of years (calculated pro
rata if less than one year) he was registered with the relevant club(s)
between the Seasons of his 12th and 23rd birthdays, as follows:
– Season of 12th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 13th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 14th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 15th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
– Season of 16th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 17th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 18th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 19th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 20th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 21st birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 22nd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
– Season of 23rd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
Hoho, Vermaelen roept hele zinnige dingen. Laatst ook in het programmaboek. Dat die voetbalsites nu voor deze insteek kiezen kun je Vermaelen niet kwalijk nemen. Dat is een slimme jongen, die rent echt niet meteen weg.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh god, wat een eikel. Anderhalf jaar bij Ajax gespeeld en denkt nu al klaar te zijn voor carrièrestappen zoals Sneijder en Heitinga die hebben gemaakt. Sneijder heeft 4,5 seizoen bij Ajax gespeeld, Heitinga zeven.
Precies. Als zijn contract afloopt is hij ook al 26 ofzo. Als hij dan zegt dat hij op z'n 25ste best wel eens weg zou kunnen zijn, begrijp ik dat best.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoho, Vermaelen roept hele zinnige dingen. Laatst ook in het programmaboek. Dat die voetbalsites nu voor deze insteek kiezen kun je Vermaelen niet kwalijk nemen. Dat is een slimme jongen, die rent echt niet meteen weg.
zou weer fucking bizar zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 13:32 schreef RayMania het volgende:
Noem mij krankzinnig (okay okay, het is om een beetje hoop te creëren), maarrrrr...
Het verschil is vijf punten en PSV moet minimaal in de laatste drie wedstrijden een keer verliezen en een keer gelijkspelen. Vorig seizoen heeft aangetoond dat PSV in de slotfase een voorsprong uit handen kan geven (ook tegen zwakke broeders) en PSV heeft ook nog twee (lood)zware wedstrijden tegen Fiorentina midweeks op het programma staan.
Eerst krijgen ze Heracles, dat moet eenvoudig zijn (en ze zullen ook wel winnen), maar Heracles zit wel in een positie dat het nog kan degraderen. Want na PSV treffen ze nog Ajax en krijgen ze NAC Breda (dat is in principe 0 punten). Met een punt tegen PSV lijken ze zeker van overleving, dus wie weet zit er een stunt in en gaan ze er helemaal voor.
Verder krijgt PSV nog Twente op bezoek en dat is niet eenvoudig. Twente speelt okay en kan het clubs als Ajax en PSV lastig maken. Verder strijdt Twente volop voor de CL-playoffs, want dat is nog helemaal niet gespeeld. Heerenveen heeft een heel makkelijk programma, net zoals NAC Breda. Feyenoord ook min of meer. Twente gaat het heel lastig krijgen om bij de eerste vijf te eindigen, dus wie weet gaan ze er tegen PSV helemaal voor en slepen ze er een punt uit?
Als laatste Vitesse. Die zitten ook in een positie om iets te winnen, namelijk een plek bij de eerste 9, wat UEFA-Cup playoffs oplevert. PSV speelt uit en Vitesse is thuis helemaal niet zo slecht (Ajax en AZ wonnen er niet).
Volgend weekend gaat het beslist worden. Verliest Ajax punten bij Groningen, dan is het definitief over. Eigenlijk ook voor 90% als PSV wint van Heracles, maar dan kan het opzich ook nog wel.
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er nog niks opgestart om Huntelaar te behouden? Spandoekenactie ofzo. Zijn voetballers altijd heel gevoelig voor.
Echt nietquote:Op maandag 31 maart 2008 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er nog niks opgestart om Huntelaar te behouden? Spandoekenactie ofzo. Zijn voetballers altijd heel gevoelig voor.
Bij de juiste club en spelers welquote:
johny zou het wel nooit vergeten zei iequote:Op maandag 31 maart 2008 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
We zijn de directe toegang voor de nummer 1 dan kwijt?
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
We zijn de directe toegang voor de nummer 1 dan kwijt?
De bookmakers geven PSV een odd van 1.07 om het kampioenschap te winnen en Ajax een odd van 8.6. Ik zou zeggen; doe er je voordeel mee en gooi je spaarrekening op een Ajax-kampioenschap: een rendement van 860% ga je nooit meer krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:32 schreef RayMania het volgende:
Noem mij krankzinnig (okay okay, het is om een beetje hoop te creëren), maarrrrr...
Het verschil is vijf punten en PSV moet minimaal in de laatste drie wedstrijden een keer verliezen en een keer gelijkspelen. Vorig seizoen heeft aangetoond dat PSV in de slotfase een voorsprong uit handen kan geven (ook tegen zwakke broeders) en PSV heeft ook nog twee (lood)zware wedstrijden tegen Fiorentina midweeks op het programma staan.
Eerst krijgen ze Heracles, dat moet eenvoudig zijn (en ze zullen ook wel winnen), maar Heracles zit wel in een positie dat het nog kan degraderen. Want na PSV treffen ze nog Ajax en krijgen ze NAC Breda (dat is in principe 0 punten). Met een punt tegen PSV lijken ze zeker van overleving, dus wie weet zit er een stunt in en gaan ze er helemaal voor.
Verder krijgt PSV nog Twente op bezoek en dat is niet eenvoudig. Twente speelt okay en kan het clubs als Ajax en PSV lastig maken. Verder strijdt Twente volop voor de CL-playoffs, want dat is nog helemaal niet gespeeld. Heerenveen heeft een heel makkelijk programma, net zoals NAC Breda. Feyenoord ook min of meer. Twente gaat het heel lastig krijgen om bij de eerste vijf te eindigen, dus wie weet gaan ze er tegen PSV helemaal voor en slepen ze er een punt uit?
Als laatste Vitesse. Die zitten ook in een positie om iets te winnen, namelijk een plek bij de eerste 9, wat UEFA-Cup playoffs oplevert. PSV speelt uit en Vitesse is thuis helemaal niet zo slecht (Ajax en AZ wonnen er niet).
Volgend weekend gaat het beslist worden. Verliest Ajax punten bij Groningen, dan is het definitief over. Eigenlijk ook voor 90% als PSV wint van Heracles, maar dan kan het opzich ook nog wel.
Hmm. Misschien een goeie optie om geld op Ajax te zetten. Als ze dan kampioen worden dan zijn er verzachtende omstandigheden. Gelijk van het geld op vakantie naar ergens waar geen kranten en tv is.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
De bookmakers geven PSV een odd van 1.07 om het kampioenschap te winnen en Ajax een odd van 8.6. Ik zou zeggen; doe er je voordeel mee en gooi je spaarrekening op een Ajax-kampioenschap: een rendement van 860% ga je nooit meer krijgen.
Het zou dan maar gebeurenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
De bookmakers geven PSV een odd van 1.07 om het kampioenschap te winnen en Ajax een odd van 8.6. Ik zou zeggen; doe er je voordeel mee en gooi je spaarrekening op een Ajax-kampioenschap: een rendement van 860% ga je nooit meer krijgen.
Ajacieden zitten overalquote:Op maandag 31 maart 2008 16:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm. Misschien een goeie optie om geld op Ajax te zetten. Als ze dan kampioen worden dan zijn er verzachtende omstandigheden. Gelijk van het geld op vakantie naar ergens waar geen kranten en tv is.
Dan verlengt dus geen één speler zijn contract.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:51 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax zou voor zichzelf de regel in moeten stellen dat spelers niet voor hun 24-25 weg mogen tenzij ze echt te drama zijn of een aflopend contract hebben.
Ik ga er 20 euro op gooienquote:Op maandag 31 maart 2008 16:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm. Misschien een goeie optie om geld op Ajax te zetten. Als ze dan kampioen worden dan zijn er verzachtende omstandigheden. Gelijk van het geld op vakantie naar ergens waar geen kranten en tv is.
Dan heb je lekker vertrouwen in je clubquote:Op maandag 31 maart 2008 17:25 schreef cultheld het volgende:
Ik ga er 20 euro op gooien. Dat heb ik er wel voor over om PSV kampioen te maken (hoe achterlijk dat eigenlijk ook is, want je hebt geen invloed op het spelverloop) en een eventueel kampioenschap van Ajax levert me dan 150 euro winst op.
Ik had vorig jaar 50 op kampioenschap Ajax gezet op de dag voor de beslissing. Bij winst van Ajax zou ik 450 euro krijgen. PSV werd het en ik heb geen moment over dat geld gedacht.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ga er 20 euro op gooien. Dat heb ik er wel voor over om PSV kampioen te maken (hoe achterlijk dat eigenlijk ook is, want je hebt geen invloed op het spelverloop) en een eventueel kampioenschap van Ajax levert me dan 150 euro winst op.
Dat heeft daar toch geen fuck mee te maken?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan heb je lekker vertrouwen in je club
Vorig jaar vergeten? Bovendien zijn Heracles en Twente niet de makkelijkste tegenstanders voor PSV en heeft Ajax nooit moeite met Heracles en De Graafschap in eigen huis.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan heb je lekker vertrouwen in je club
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was jij toevallig dat meisje waar ik buiten nog even mee heb staan praten?
Is maar een gokje hoor haha.
Dat dus. Vorig jaar zat PSV in een enorme losing streak en dat is nu zeker niet het geval.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:42 schreef toma het volgende:
Het verleden biedt geen garantie voor de toekomst. Ik bekijk het van wedstrijd op wedstrijd. We zijn nu redelijk kansloos om nog kampioen te worden.
Dat valt nog behoorlijk tegen. Als je afgelopen maand bekijkt...quote:Op maandag 31 maart 2008 17:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat dus. Vorig jaar zat PSV in een enorme losing streak en dat is nu zeker niet het geval.
quote:Van Basten te laat voor Prödl
Al een dag voor de oefeninterland tegen Oostenrijk was Marco van Basten overtuigd van de klasse van Sebastian Prödl. De 20-jarige verdediger van Sturm Graz, die uiteindelijk twee keer zou scoren tegen Oranje, stond op het lijstje om volgend jaar de stap naar Ajax te maken. Van Basten informeerde bij de Oostenrijkse Ajax-scout en ex-speler Felix Gasselich of Prödl een aanwinst voor Ajax zou zijn. Dat meldde Gasselich gisteren op de Oostenrijkse tv.
Van Basten kreeg echter te horen dat hij al te laat was. Prödl verhuist komende zomer voor ¤ 3 miljoen van Sturm Graz naar Werder Bremen. Woensdag scoorde de boomlange verdediger met kopballen de 2-0 en 3-0 tegen Oranje. In de tweede helft ging hij ook enorm in de fout, door over de bal heen te trappen net voor het doel. Daardoor kon John Heitinga gemakkelijk de 3-2 binnentikken. Oranje won nog met 3-4.
Ja maar 5 wedstrijden is wat anders dan een seizoenshelft. Maar iedereen moet er van vinden wat ie wil. Ik zie het alleen niet meer gebeuren dat we alles winnen en dat zij nog 5 punten laten liggen. Maar het blijft het ajax topic, dus beter hebben we het zo min mogelijk over PSVquote:Op maandag 31 maart 2008 18:09 schreef Pakzal het volgende:
Dat valt nog behoorlijk tegen. Als je afgelopen maand bekijkt...
[..]
Goed om te zien dat Marco al zoveel bezig is met Ajaxquote:
Ik wil alleen niet enkel buitenlanders. Niet dat ik er iets tegen heb, maar Ajax heeft z'n grootste successen altijd met een Nederlandse kern behaald en zo hoort het ook bij Ajax. PSV speelt maar met een vreemdelingenlegioen, wij niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Goed om te zien dat Marco al zoveel bezig is met Ajax
Welke Nederlanders zie je dan als directe versterking?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik wil alleen niet enkel buitenlanders. Niet dat ik er iets tegen heb, maar Ajax heeft z'n grootste successen altijd met een Nederlandse kern behaald en zo hoort het ook bij Ajax. PSV speelt maar met een vreemdelingenlegioen, wij niet.
Dembele is Belg.quote:
Dat weet ik ook niet zo 1-2-3, behalve dan misschien De Zeeuw. Maar het verleden wijst ook uit dat je het dan beter met eigen jongens uit je eigen jeugd kunt proberen. Ik zou er in ieder geval niet vrolijk van worden om met hooguit twee of drie Nederlanders te spelen. Al beschouw ik Vertonghen en Vermaelen toch echt wel als eigen jongens.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke Nederlanders zie je dan als directe versterking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |