Volgens mij is die tweede DJ Mad-E-Fact - The Hustle (DJ Isaac Remix).quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:48 schreef jslavenburg het volgende:
`Weet iemand al welke nummers het zijn die ik zoek?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:21 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Volgens mij is die tweede DJ Mad-E-Fact - The Hustle (DJ Isaac Remix).
En de eerste isquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:48 schreef jslavenburg het volgende:
`Weet iemand al welke nummers het zijn die ik zoek?
Kzal RTL eens bellenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:20 schreef NickeN. het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat RTL gebruikt voor promo van de Grote Prijs van Bahrein?
Thanks!
Craig Armstrong - World Trade Center Piano Themequote:Op zaterdag 5 april 2008 19:35 schreef xtuned het volgende:
mensen ik heb een filmpje van youtube.
Het gaat over de laatste reis van robert kennedy in 1968.
Het nummer in de clip komt ook in de film van het wtc voor, wie weet wie dit nummer heeft gespeeld?
The Editorsquote:Op zondag 6 april 2008 14:50 schreef HUG-LIFE het volgende:
hey ik ben op zoek naar het volgende nummer. Ik kan enkel de clip voor me halen.
1 of ander jongeman met een zware stem loopt midden op de weg in een zonnig heet State in de VS.
Er is ook een klein meisje dat midden op de weg met krijt een cirkel maakt waarin ze gaat staan voordat de zon verduisterd.
Nou ben ik niet van de hokjes maar volgens mij kan je het qualificeren als een rock nummer.
hopen dat iemand het kent.. vast wel.. zo nu en dan kwam het op MTV nog niet zo lang geleden.
Harstikke bedankt.
Misschien:quote:Op zondag 6 april 2008 16:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zoek dus een nummer wat net in mn hoofd gekomen is. Ik gok dat het van de beatles of de eagles ofzo ?! is, iets in die tijdsperiode. Het gaat zo iets:
pom pom pom pom pom pom pom pom (bass rifje)
... this is the time we've waited for, hey hey hey!
[.... ... .. ... . . ...] for sooo long (hoger stemmetje: SOO LONG)
iemand
quote:Op zondag 6 april 2008 05:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik hoorde vanavond een nummer in de kroeg:
Liiifeee...... Liiiiiifeeeeeee..... LIIIIIIIIIFFFEEEEEE....... and the beat goes (of zoiets).......Liiifeeee... Liiiiiifeeeee enz.
Beetje een nummer met wat dance erin, misschien beetje top 40.
Iemand een idee???
dees?quote:Op zondag 6 april 2008 18:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nu zoek ik ook al een tijdje een numme ren gisteren kwam opeens de melodie weer in m'n hoofd, dus nog maar eens proberen.
Redelijk oud Franstalig nummer, gezongen door een vrouw. In de jaren 90 (weet ik niet zeker) heel bekend.
Tadadada daaaa daaa
Tadadada daaaa daaa
(lijkt een beetje op de melodie van de zang in dit nummer op 0.24 - 0.27 seconden)vaag ik weet het.
De Franse versie was het inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2008 18:56 schreef BrandX het volgende:
Deze dan? Tis geen frans, maar heeft dezelfde toonzetting
quote:Op zondag 6 april 2008 19:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De Franse versie was het inderdaad.
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |