"Geelwortel, ook bekend onder de naam jiang huang, Temoe Lawak, Kurkuma, Turmeric of Curcuma"quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:31 schreef MinderMutsig het volgende:
@Obli: wat is Te moe lawak en waar kan ik dat krijgen?
En wat moet ik daar dan mee? Een stukje eten, iets met een poedertje (ik ken het eigenlijk alleen als poedertje), thee van zetten, sap drinkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:23 schreef Trusten het volgende:
[..]
"Geelwortel, ook bekend onder de naam jiang huang, Temoe Lawak, Kurkuma, Turmeric of Curcuma"
In deze context denk ik als poedertje gebruiken in het etenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:48 schreef MinderMutsig het volgende:
En wat moet ik daar dan mee? Een stukje eten, iets met een poedertje (ik ken het eigenlijk alleen als poedertje), thee van zetten, sap drinken
Ik zal het proberen, worden wel telefoonfoto's want me camera is kapotquote:Op zondag 20 april 2008 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk! Maak je een foto-reportage?
En daarom moest je dus eerst de kruiden en dan pas de yoghurt doen .quote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef Trusten het volgende:
Nou...is dat effe heerlijk mislukt![]()
"Doe de helft van het kruidenmengsel in een kom en doe de yoghurt erbij..."
En wat doe ik? Flikker zo alle kruiden in de yoghurt![]()
Heb het nog geprobeerd te redden maar het was een groot kruidendrama
Ja, is gewoon vrij domme actiequote:Op zondag 20 april 2008 20:21 schreef MinderMutsig het volgende:
En daarom moest je dus eerst de kruiden en dan pas de yoghurt doen .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |