Inderdaad. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ze kunnen allebei verhuizen en de overwaarde danwel restschuld delen, of de ene blijft en koopt de ander uit.
wat voor een bijkomende kosten zijn er dan eigenlijk aan verbonden?quote:Op zondag 30 maart 2008 10:46 schreef NED het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo moeilijk is dat niet.
Als ze beide niet genoeg verdienen om de hypotheek alleen te dragen zit er niets anders op dan verkopen en eventueel verlies danwel winst te delen.
Dat had die vriendin van jou ook best zelf kunnen verzinnen dunkt me
De maandelijkse lasten van diegene die de ander uitkoopt zullen ongeveer dubbel zo hoog zijn als nu het geval is. Dat is tenminste als ze nu allebei netjes de helft betaalde aan hypotheeklasten.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
wat voor een bijkomende kosten zijn er dan eigenlijk aan verbonden?
Een colleage van me had met zijn meisje een lap grond plus nog te bouwen huis aangeschaft voor een slordige 7 ton, waarna het na een maand of 3 uitging. Spul gelukkig aan een andere collega kunnen verkopen (uiteraard met verlies) en nu zijn er tekenen dat ze toch weer samen verder willen gaan..quote:Op zondag 30 maart 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe dat kan. Je bent blijkbaar het ene moment zoo hoteldebotel dat je de grootste uitgave in je leven samen doet en een paar maanden later elkaar zo spuugzat dat je nog liever alleen bent, dan samen in 1 huis.
Heel bizar.
Of je voelt heel diep van binnen al wel dat het schip zinkende is maar je roept gewoon zo hard dat alles fantastisch is dat je het zelf bijna echt gaat gelovenquote:Op zondag 30 maart 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe dat kan. Je bent blijkbaar het ene moment zoo hoteldebotel dat je de grootste uitgave in je leven samen doet en een paar maanden later elkaar zo spuugzat dat je nog liever alleen bent, dan samen in 1 huis.
Dat dus ! Je moet toch wel heel zeker van elkaar zijn voor je dit soort beslissingen gaat nemen.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
Heel bizar.
'laten we onze relatie nieuw leven inblazen door kinderen te krijgen'quote:Op zondag 30 maart 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
Heel bizar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |