Wehe. Goeie!quote:Op zondag 30 maart 2008 10:47 schreef muppetshow het volgende:
Rednajt je ziet het verkeerd hij heeft een wereldwijde discussie ontketend over het probleem met extremistische moslims. Dus hij heeft wel wat bereikt
nee antiwilders, net alsof iedere nederlander pro wilders is...dan had hij nu al 50 zeters gehadquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 10:47 schreef muppetshow het volgende:
Rednajt je ziet het verkeerd hij heeft een wereldwijde discussie ontketend over het probleem met extremistische moslims
. Dus hij heeft wel wat bereikt
50 zeters, denk je dat?quote:Op zondag 30 maart 2008 11:20 schreef rednajt het volgende:
[..]
nee antiwilders, net alsof iedere nederlander pro wilders is...dan had hij nu al 50 zeters gehad
Jeetje zeg, jij bent echt geobsedeerd van Wilders!quote:Op zondag 30 maart 2008 09:56 schreef rednajt het volgende:
Helemaal niks!!!!!!!!!!!!!
Tiepische voorbeeld van een politicus die veel beloofd maar weinig uitkomt. Wat een loser die vent, na deze film hoeven we hem nooit meer serieus te nemen. Maandenlang belooft hij spektakel en dan komt hij met plaatjes aanzetten...
Zal wel weer zo'n klant van de SD (what's in a namequote:Op zondag 30 maart 2008 11:25 schreef Demophon het volgende:
[..]
Jeetje zeg, jij bent echt geobsedeerd van Wilders!
Als ik zie hoeveel topics je over hem hebt geopend! Moet je een dagtaak aan hebben
jij snap er niet veel van he...quote:Op zondag 30 maart 2008 11:22 schreef Tarabass het volgende:
Hoe kun je nou tegen de film zijn terwijl daar alleen maar aanslagen te zien zijn door mensen gedaan die daarvoor de islam misbruiken? Elk weldenkend mens zou dit moeten veroordelen, toch?
nee hoor 2 minutenquote:Op zondag 30 maart 2008 11:25 schreef Demophon het volgende:
[..]
Jeetje zeg, jij bent echt geobsedeerd van Wilders!
Als ik zie hoeveel topics je over hem hebt geopend! Moet je een dagtaak aan hebben
Right!quote:
Ja hoor, Wilders heeft die discussie ontketendquote:Op zondag 30 maart 2008 10:47 schreef muppetshow het volgende:
Rednajt je ziet het verkeerd hij heeft een wereldwijde discussie ontketend over het probleem met extremistische moslims. Dus hij heeft wel wat bereikt
Welke discussie?quote:Op zondag 30 maart 2008 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hoor, Wilders heeft die discussie ontketend
uit: Het Belang van Limburgquote:Mohamed Sini, voorzitter van Islam en Burgerschap, liet weten vooral opgelucht te zijn dat de Koran in de film niet is verbrand of verscheurd. Volgens hem overheerst kalmte binnen de Nederlandse moslimgemeenschap. "De film is oud nieuws. Mensen raken eraan gewend. Wat mij betreft negeren we de film. Ik verwacht dat dit met een sisser afloopt."
In ieder geval een debat in het kabinetquote:
WELK debat.....quote:Op zondag 30 maart 2008 15:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In ieder geval een debat in het kabinet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |