quote:Op maandag 7 april 2008 10:13 schreef Liejannuh het volgende:
En ik had juist over jou zoveel goede verhalen gehoord!
Hoe ging het pooltoernooi?quote:Op maandag 7 april 2008 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
had je mij gemist?
ik wist heul nix van dit Gezellig Samenzijn Incluis Bier @ Moortgat, maar ik ben wel blij met dit topic want het verklaart waarom Remlof mij ineens belde en smste om 23u.
(sorry Nylz, je zal het niet willen geloven maar ik sliep alinzake een pooltoernooi zondag.)
ik had net zo goed mee kunnen gaan de kroeg inquote:
O ja tuurlijk, nu we toch bezig zijn!quote:En aangezien dit nu SEX is en we ontopic moeten blijven: neucken?
En hoe moet dat nu met alle smachtende mannen die je zaterdag hebt ontmoet?quote:
Zoals die van die touwfabriek?quote:Op maandag 7 april 2008 13:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En hoe moet dat nu met alle smachtende mannen die je zaterdag hebt ontmoet?
Die touwslager staat er los van. En de rest vertel ik je nog wel een keer onder het genot van een biertjequote:Op maandag 7 april 2008 18:15 schreef Garisson72 het volgende:
Nylz, kunnen we ergens een samenvatting lezen van hetgeen zaterdag is gebeurd in Moortgat, incluis pakkende inleiding, gedegen en gedailleerd middenstuk en zinderende conclusie, al dan niet met al dan niet terechte klacht?
Begin eventueel bij die touwfabriek.
Eventueel jah.quote:Op maandag 7 april 2008 18:22 schreef Garisson72 het volgende:
Aanstormende vrijdag Nescio eventueel?
hoewel bier wel ten koste gaat van de gestructureerdheid van het verhaal, vooral in jouw geval...
Dit topic is alles behalve onzinquote:
Kan best maar geil word ik er niet vanquote:
Wie, ik?quote:Op maandag 7 april 2008 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou, heb je komend weekend wel of geen tijd?
Ik was toch duidelijk genoeg bij jou? Als de Star Wars prinses contact met me opneemtquote:
Ik bel haar vrijdagavond welquote:Op maandag 7 april 2008 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was toch duidelijk genoeg bij jou? Als de Star Wars prinses contact met me opneemt
Ik had de touwfabriek en de CNC bankdraaier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |