Maar de info eruit samenvatten is geen probleem. Jij held jij.quote:Op zondag 6 april 2008 23:54 schreef Bob-B het volgende:
Nee sorry, ik kopieer geen letterlijke gesprekken, wil ik zelf ook niet als anderen dat bij mij doen en daarom hou ik ook geen logs bij
Niet genoeg m'n best voor gedaan vrees ik.quote:Op zondag 6 april 2008 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Maar vertel nou, remlof, waarom ben je niet in bed beland met dat enorm lekkere ding?
Jawel, let op:quote:Op maandag 7 april 2008 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat Isa-remlof gebeuren wordt niets?
Ja hoor, als de Star Wars prinses ook meedoetquote:
Dabedoeldeikquote:Op maandag 7 april 2008 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, als de Star Wars prinses ook meedoet
Ja, ik dacht, dit past niet meer in CULquote:Op maandag 7 april 2008 00:47 schreef remlof het volgende:
Op maandag 7 april 2008 @ 00:40 door clumsy_clown:
Topic verplaatst van forum "Culinesse à gogo" naar forum "Seksualiteit"
Ondanks de olijfolie?quote:Op maandag 7 april 2008 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, dit past niet meer in CUL.
quote:Op zondag 6 april 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
En waar de *~@! was Garrisson, die zou toch ook komen?
En ik had juist over jou zoveel goede verhalen gehoord!quote:Op maandag 7 april 2008 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
had je mij gemist?
ik wist heul nix van dit Gezellig Samenzijn Incluis Bier @ Moortgat, maar ik ben wel blij met dit topic want het verklaart waarom Remlof mij ineens belde en smste om 23u.
(sorry Nylz, je zal het niet willen geloven maar ik sliep alinzake een pooltoernooi zondag.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |