Betrouwbaarder dan jij en camera's iigquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Pas maar op Isa, Rem en bier is nou niet de meest betrouwbare combinatie.
Ik ben heel betrouwbaar, ik kom er nooit op te staan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Betrouwbaarder dan jij en camera's iig
Moet je ook niet proberen, om op m'n camera te gaan staanquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben heel betrouwbaar, ik kom er nooit op te staan.
Yep, check posts hierbovenquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:56 schreef Isabeau het volgende:
Komt tong ook? Weet tong dat hij komt?
Dat vertellen we hem wel als de dormicum is uitgewerktquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:56 schreef Isabeau het volgende:
Komt tong ook? Weet tong dat hij komt?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit in het weekend op de katten te passen samen met moemoe, in Arnhem Rem. Kom maar uithuilen als ze je dumpt.
Even offtopic, laten we het over mij hebbenquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit in het weekend op de katten te passen samen met moemoe, in Arnhem Rem. Kom maar uithuilen als ze je dumpt.
quote:
Ik niet.quote:
Ik zal het je bewijzenquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen enkele zekerheid dat remlof een man is, hij léék me wel een man
Viel mee, ik had al een vermoedenquote:
quote:
Dat was ook echt heel mooi, doen die binnenstapte. Echt de halve groep lag stil, en we waren met een man of 40quote:
Nee! In welke krant stond het artikel? Mijn ouders hebben het AD nog liggen, dus die willen het vast voor me opzoeken.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:52 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Liejannuh, heb je dat artikel nog gelezen? Ik las in de krant dat ze mijn foto hebben
Da kèn heul nie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |