quote:Op maandag 7 april 2008 10:13 schreef Liejannuh het volgende:
En ik had juist over jou zoveel goede verhalen gehoord!
Hoe ging het pooltoernooi?quote:Op maandag 7 april 2008 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
had je mij gemist?
ik wist heul nix van dit Gezellig Samenzijn Incluis Bier @ Moortgat, maar ik ben wel blij met dit topic want het verklaart waarom Remlof mij ineens belde en smste om 23u.
(sorry Nylz, je zal het niet willen geloven maar ik sliep alinzake een pooltoernooi zondag.)
ik had net zo goed mee kunnen gaan de kroeg inquote:
O ja tuurlijk, nu we toch bezig zijn!quote:En aangezien dit nu SEX is en we ontopic moeten blijven: neucken?
En hoe moet dat nu met alle smachtende mannen die je zaterdag hebt ontmoet?quote:
Zoals die van die touwfabriek?quote:Op maandag 7 april 2008 13:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En hoe moet dat nu met alle smachtende mannen die je zaterdag hebt ontmoet?
Die touwslager staat er los van. En de rest vertel ik je nog wel een keer onder het genot van een biertjequote:Op maandag 7 april 2008 18:15 schreef Garisson72 het volgende:
Nylz, kunnen we ergens een samenvatting lezen van hetgeen zaterdag is gebeurd in Moortgat, incluis pakkende inleiding, gedegen en gedailleerd middenstuk en zinderende conclusie, al dan niet met al dan niet terechte klacht?
Begin eventueel bij die touwfabriek.
Eventueel jah.quote:Op maandag 7 april 2008 18:22 schreef Garisson72 het volgende:
Aanstormende vrijdag Nescio eventueel?
hoewel bier wel ten koste gaat van de gestructureerdheid van het verhaal, vooral in jouw geval...
Dit topic is alles behalve onzinquote:
Kan best maar geil word ik er niet vanquote:
Wie, ik?quote:Op maandag 7 april 2008 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou, heb je komend weekend wel of geen tijd?
Ik was toch duidelijk genoeg bij jou? Als de Star Wars prinses contact met me opneemtquote:
Ik bel haar vrijdagavond welquote:Op maandag 7 april 2008 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was toch duidelijk genoeg bij jou? Als de Star Wars prinses contact met me opneemt
Ik had de touwfabriek en de CNC bankdraaier.quote:
Wees blij dat je niet de groep met de letter "Q" had, dan was het aanbod waarschijnlijk nog veel beperkter geweest.quote:Op maandag 7 april 2008 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik had de leuke mannen met namen met een R of S(wie deelt er in godsnaam groepen in op voornaam??)
quote:
d'r wordt me ook nooit eens wat gegund.quote:Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht, we zitten inmiddels in onzin, sorry Garrisson, dan gaat het over. Ik doe niet aan onzin
Tsja, als het nu nog in seks stond, dan wel dus.quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef Garisson72 het volgende:
d'r wordt me ook nooit eens wat gegund.
Dus dan hebben we eindelijk gewoon eens een nacht met z'n tweeën?quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef Isabeau het volgende:okay, lama
Vork: dan neem ik dit weekend géén tweede vrouw mee, k? (alhoewel ik zeker weet dat je de meegebrachte vrouwen wel kon waarderen)
Nou ja, tenzij ik Garrisson meeneem of Remlof de Star Wars prinses weet te regelen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Vork het volgende:
Dus dan hebben we eindelijk gewoon eens een nacht met z'n tweeën?
dan heeft 't niet zo mogen zijn van Tally. Fijne collega's heb je.quote:Op maandag 7 april 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, als het nu nog in seks stond, dan wel dus.
Dat lijkt me wel wat, in het bed van Vork!quote:Op maandag 7 april 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, tenzij ik Garrisson meeneem of Remlof de Star Wars prinses weet te regelen.
Ja, gunnen me niks. Ik zou even bij Tally gaan klagenquote:Op maandag 7 april 2008 19:21 schreef Garisson72 het volgende:
dan heeft 't niet zo mogen zijn van Tally. Fijne collega's heb je.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, tenzij ik Garrisson meeneem of Remlof de Star Wars prinses weet te regelen.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt wel als hoogopgeleide ouders, een naam met een Q
Ik ga zaterdag sowieso wel naar Utrecht, dus ik ben pas in Arnhem als jullie allemaal al bij elkaar in bed liggen, jullie kennendequote:Op maandag 7 april 2008 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan naar Den Haag, Utrecht of Arnhem komend weekend en ik heb mezelf nog niet gekloond...ik denk dat ik sowieso niet naar Utrecht ga.
Dat is wel de bedoeling.quote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik eindig denk ik gewoon weer bij Vork in bed. Lekker vertrouwd
Wat doet dit topic hier dan nog?quote:Op maandag 7 april 2008 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Goed, komend weekend bestaat de keuze uit:
Den Haag - karaoke, eventueel gezellige autorit, 2 aangeboden slaapplaatsen en een aangeboden LemMerPie
Utrecht - iets![]()
Arnhem - verjaardag, LemMerPie, heerlijk bed, goed gezelschap, eventueel sex als dit topic weer naar sex verhuist
Londen - alles betaald, aardig gezelschap
Hoogeveen - lekker thuis niets doen
Is Fiets wat >??quote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef Isabeau het volgende:ok, we gaan weer voor de seks
![]()
Maar...met wie?
MED ?quote:Op maandag 7 april 2008 21:23 schreef Vork het volgende:
Zeg, waar is dit topic nog niet geweest?
Af! CL is van mij!quote:Op maandag 7 april 2008 21:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die hadden we toch al aan CherryLips gekoppelt, of hoe heet ze?
Ja, uh, had je al van de 20/20 regel gehoord? Je bent een schatje hoorquote:
Ja maar, ik zeg net dat ik Rick James ben.quote:Op maandag 7 april 2008 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, uh, had je al van de 20/20 regel gehoord? Je bent een schatje hoor
Keukenseks.quote:Op maandag 7 april 2008 22:01 schreef Vork het volgende:
Moet dat nou? Dit topic staat in CUL, verdorie nog aan toe.
quote:Op maandag 7 april 2008 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Quickie Butt en remlof gaan nu neuken?Remlof, wat doe je nou!!
Daar komt het oorspronkelijk vandaan heurquote:Op maandag 7 april 2008 22:01 schreef Vork het volgende:
Moet dat nou? Dit topic staat in CUL, verdorie nog aan toe.
Zeg Vork hoe zit dat met jou? Heb jij tegenwoordig een heel harem aan vrouwen?quote:
dank voor je sms buum! Lees 'm net (moest wat overmaken met internetbankierenquote:
Correct.quote:Op maandag 7 april 2008 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er niks over te zeggen zeker.
nee, da's een vorm van een kudde, en da's zielig voor diertjes, als je die in je bezit hebtquote:Op maandag 7 april 2008 22:24 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen vegetarische mannen geen harem hebben?
Nee nu hoeft 't al niet meer.quote:Op maandag 7 april 2008 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Dus gaan we eerst uit eten, Garrisson? En daarna dan maar om het ontopic te houden seks met slagroom en chocoladesaus erbij?
Ik heb niksquote:Op maandag 7 april 2008 22:40 schreef Isabeau het volgende:
maar remlof heeft al een star wars prinsesje en vork is vegetariër....en ik vond je stiekem wel leuk!
Vegetarische kaas 14.gifquote:Op maandag 7 april 2008 22:42 schreef Vork het volgende:
En uiteindelijk blijft er weer niets voor mij over.
ik ben ook alleen maar stiekem leuk heur.quote:Op maandag 7 april 2008 22:40 schreef Isabeau het volgende:
maar remlof heeft al een star wars prinsesje en vork is vegetariër....en ik vond je stiekem wel leuk!
Join the clubquote:
je hebt altijd je lelijke kat nogquote:Op maandag 7 april 2008 22:42 schreef Vork het volgende:
En uiteindelijk blijft er weer niets voor mij over.
Die kat is leuk!quote:Op maandag 7 april 2008 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hebt altijd je lelijke kat nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |