quote:
d'r wordt me ook nooit eens wat gegund.quote:Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht, we zitten inmiddels in onzin, sorry Garrisson, dan gaat het over. Ik doe niet aan onzin
Tsja, als het nu nog in seks stond, dan wel dus.quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef Garisson72 het volgende:
d'r wordt me ook nooit eens wat gegund.
Dus dan hebben we eindelijk gewoon eens een nacht met z'n tweeën?quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef Isabeau het volgende:okay, lama
Vork: dan neem ik dit weekend géén tweede vrouw mee, k? (alhoewel ik zeker weet dat je de meegebrachte vrouwen wel kon waarderen)
Nou ja, tenzij ik Garrisson meeneem of Remlof de Star Wars prinses weet te regelen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Vork het volgende:
Dus dan hebben we eindelijk gewoon eens een nacht met z'n tweeën?
dan heeft 't niet zo mogen zijn van Tally. Fijne collega's heb je.quote:Op maandag 7 april 2008 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, als het nu nog in seks stond, dan wel dus.
Dat lijkt me wel wat, in het bed van Vork!quote:Op maandag 7 april 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, tenzij ik Garrisson meeneem of Remlof de Star Wars prinses weet te regelen.
Ja, gunnen me niks. Ik zou even bij Tally gaan klagenquote:Op maandag 7 april 2008 19:21 schreef Garisson72 het volgende:
dan heeft 't niet zo mogen zijn van Tally. Fijne collega's heb je.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, tenzij ik Garrisson meeneem of Remlof de Star Wars prinses weet te regelen.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt wel als hoogopgeleide ouders, een naam met een Q
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |