Aw, die zou je toch zo in het hoekje van je bank zetten en alleen maar ranja en chips geven.quote:
Pas jij nou maar op: ze gaan Lucia de B. weer loslaten op de hulpbehoevende medemens in deze regio.quote:
Zullen we weer "iets" bouwen van Lego?quote:
Ik heb die wondersponsjes ook gekocht, zowel bij Kruidvat als Action gehaald, maar ik vind het helemaal niks. Bij de minste of geringste krachtinspanning breken ze af en zit ik met mijn knokkels in het aangekoekte vet. Ik ben -dankzij dat lumineuze Dude topic - wel helemaal weg van die fake blue wonder doekjes van Actionquote:Op woensdag 2 april 2008 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
* Wondersponsje door de SC trekt....
O....quote:Op woensdag 2 april 2008 12:10 schreef Copycat het volgende:
spppe? Stop praten pak poets emmers?
Ze zien me aankomen, als ik opeens hier op mijn werk aan het poetsen sla.
Voor de grap heb ik vorige week de onderkant van de afzuigkap gedaan. Was er eigenlijk nooit opgekomen om daar eens naar te gaan kijken. Jezus, wat ben ik een goor wijf!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb die wondersponsjes ook gekocht, zowel bij Kruidvat als Action gehaald, maar ik vind het helemaal niks. Bij de minste of geringste krachtinspanning breken ze af en zit ik met mijn knokkels in het aangekoekte vet. Ik ben -dankzij dat lumineuze Dude topic - wel helemaal weg van die fake blue wonder doekjes van Action.
quote:
Die heb ik ook!quote:Op woensdag 2 april 2008 12:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bel Anita maar...
ik ga ff dweilen, met mijn originele, duur betaalde, maar zijn gewicht in goud waard zijnde Leifheit dweilsysteem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |