Nou nee ik volg het blijkbaar niet zoquote:
Ik dacht al: hier zit een luchtje aanquote:
Je veter zit losquote:
Als we de COS moeten geloven heeft of hebben Brian & Amanda weer iets 'ergs' gezegd. En daarom moet er weer tegen ge-SMS'ed worden.quote:
jij ook alquote:
Nee, ik niet. Ik doe empathisch mee.quote:
Dank je Buuvquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Hé Caro, Gefeliciteerd met je grote kleine meid!![]()
![]()
![]()
pff, de pap even uit mijn (nieuwe! dure!!!!!) gordijnen gebikt, ik geloof dat ik er wel weer ben...
Dank dank, nu ff taart halenquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Aaaah, er is er één jarig hoera hoera!![]()
Gefeliciteerd!
kom je nu meequote:Op dinsdag 1 april 2008 09:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je Buuv![]()
Oh fijn, geef ze dan ook gewoon brood![]()
Of neem geen gordijnen
Was ze blij met de kadoos?!quote:
Hoe kun je je nu vervelen met wondersponsjes? De mogelijkheden zijn onbeperkt. Je kunt er mee poetsen, muren isoleren, knutselen (spongebobjes van maken), je gezicht micordermabrasieën, sponsgevecht..etc..quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kom je nu mee![]()
Ik heb wel ubercoole gordijnen anders.![]()
Die kleine van ons heeft 's ochtends wat moeite met brood. En zijn broers vanochtend wat moeite met zich gedragen.![]()
Maar goed, ik wil wel wat vrije tijd kwijt eigenlijk Noekje. ik verveel me echt te barsten met alleen het huishouden () dus graag een zinvolle dagbesteding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |