truste Majo!quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:56 schreef wyccie het volgende:
Cobra, ik ben nog te wakker om te slapen.
Heb je niemand die je even van trein naar trein kan tillen?quote:Op zondag 30 maart 2008 04:06 schreef wyccie het volgende:
Lang geleden dat ik dat heb gedaan.
Ik moet morgen wel op stap. Maar ik kan ook in de trein slapen. Helaas wordt mijn slaap dan wel onderbroken door twee overstappen. Bweh.
was wel het makkelijkst, anders moest je alnog lopen.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:16 schreef wyccie het volgende:
Dat zou er heel raar uitzien.
Ook dat is trouwens al heel lang geleden, dat ik slapend ben opgetild.
Toen ik heel klein was viel ik wel eens op de bank in slaap. Mijn moeder tilde me dan in bed. Vaak werd ik daar wel wakker van, maar deed dan gewoon alsof ik nog sliep.![]()
Voor alles is er een eerste keer.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:23 schreef erkel het volgende:
Een titelloze SC, dat hebben we nog niet gehad.
Zelfs deel 1 niet?quote:Op zondag 30 maart 2008 04:23 schreef erkel het volgende:
Een titelloze SC, dat hebben we nog niet gehad.
Ach so. Dan is het zeker wel lekker dat ze je naar bed droeg.quote:Op zondag 30 maart 2008 04:27 schreef wyccie het volgende:
Het ging me niet eens alleen om het lopen. Ik vond het ook zo fijn dat mijn moeder voor me zorgde, lekker in haar armen liggen. Dat zijn waarschijnlijk de enige keren dat ze me vasthield. We werden nooit geknuffeld of zo. En verder vind ik het lief dat ze altijd lekker kookt en graag klaarmaakt wat ik wil eten.
Oeh, midnight confessionsquote:Op zondag 30 maart 2008 04:27 schreef wyccie het volgende:
Het ging me niet eens alleen om het lopen. Ik vond het ook zo fijn dat mijn moeder voor me zorgde, lekker in haar armen liggen. Dat zijn waarschijnlijk de enige keren dat ze me vasthield. We werden nooit geknuffeld of zo. En verder vind ik het lief dat ze altijd lekker kookt en graag klaarmaakt wat ik wil eten.
Weltrusten wyccie, sleep slaap lekkerquote:Op zondag 30 maart 2008 04:36 schreef wyccie het volgende:
Ik ga mezelf even naar bed slepen.
Nog een fijne nacht, jouw dienst is natuurlijk een uurtje korter.![]()
Dank je wel. Weltrustenquote:
Halloquote:
Doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |