wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:09 schreef Prosac het volgende:
ik zie zojuist het kampioenschap van PSV van het veld gedragen worden.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:09 schreef Prosac het volgende:
ik zie zojuist het kampioenschap van PSV van het veld gedragen worden.
quote:Meestal voor de 2e en de 3e week na de scheur. Is er alleen nog pijn na oefenen, is de zwelling grotendeels verdwenen? Gaan de vorige oefeningen goed, ligt de stok in de kast? Hebt u het gevoel niet meer te hinkelen, loopt u symmetrisch? Dan verder met fase 4!
wat een lul ben jijquote:Op donderdag 3 april 2008 22:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zou echt zo erg zijn joh.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe dood is Gomes?
Fiorentina - PSV donderdag 20.45 RTL7#2quote:Héél dood hoop ik.
Dit weekend zullen Ajax en PSV wel punten pakken maar dat weekend erop zal erom spannen , maar Ajax kan ook verliezen in Groningenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als dit zo is.. dan MOETEN we aanvallend gaan voetballen. We kunnen niet perminenteren om op de verdediging (lees: Gomes) te leunen.
Ik vrees nu voor het kampioenschap als Ajax alles gaat winnen.
idd , Gentenaar kon ook keepen bij Ajax dan kan deze ex-nekker ook wel keepenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
Kut van Gomes, kut van Farfan. Maar dat resultaat is prima.
Ga trouwens nu niet doem en verdoemmenis schreeuwen. Ook met Roorda moet je 2 thuiswedstrijden kunnen winnen hoor.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat een lul ben jij
net alscyberia
![]()
[..]
[..]
Fiorentina - PSV donderdag 20.45 RTL7#2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |