Frustratie wegens de degradatie?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Rood voor Geert den Ouden.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Had SCH maar een scorende spits moeten hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:17 schreef Merkie het volgende:
De meest geflatteerde 1-4 die ik ooit heb gezien.
Hier ook. Ongelooflijk eigenlijk als je alle kansen tegenover elkaar zet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:17 schreef Merkie het volgende:
Onzin. Heerenveen heeft geen één kans gehad en een lucky goal. Ze worden van de mat afgespeeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:17 schreef Merkie het volgende:
Zal wel naar PSV gaan, helaas.quote:
2-4 is helemaal overdreven.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Onzin. Heerenveen heeft geen één kans gehad en een lucky goal. Ze worden van de mat afgespeeld..
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Onzin. Heerenveen heeft geen één kans gehad en een lucky goal. Ze worden van de mat afgespeeld..
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
"AJAX ZOU WELEENS EEN PAK SLAAG KUNNEN KRIJGEN VAN HEERENVEEN"
Dat mag toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Volgens de radio gaf hij Reekers een klap
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:19 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nu weer een goal die compleet uit de lucht komt vallen.... KNSCHB!.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:19 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nu weer een goal die compleet uit de lucht komt vallen.... KNSCHB!.
Die gast heeft ook écht geen verstand van voetbal. Hij weet alles van het wereldje eromheen, maar als analist is het een lachertje natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
"AJAX ZOU WELEENS EEN PAK SLAAG KUNNEN KRIJGEN VAN HEERENVEEN"
heerenveen publiek is triestquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:19 schreef Cheiron het volgende:
Om nou 10 minuten "ze worden weer geen kampioen" te zingen is ook wel diep triest hoor.
Ik hoop het. Zonde als zulke spelers al na één seizoen vertrekken. Zie Bradley nu ook, zo kunnen subtoppers nooit eens groeien.quote:
helemaal waarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die gast heeft ook écht geen verstand van voetbal. Hij weet alles van het wereldje eromheen, maar als analist is het een lachertje natuurlijk.
Al had zn voorspelling vandaag makkelijk uit kunnen komen
100 puntnquote:
Ik ben toch wel blij met Huntelaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zonde als zulke spelers al na één seizoen vertrekken. Zie Bradley nu ook, zo kunnen subtoppers nooit eens groeien.
.quote:
We groeien ons suf. Dat is het probleem niet en we hebben zoveel achter de hand.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zonde als zulke spelers al na één seizoen vertrekken. Zie Bradley nu ook, zo kunnen subtoppers nooit eens groeien.
alleen heb je er niet veel aanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Top wedstrijd, verdient gewonnen, complete wedstrijd beheerst.
Ach daar heeft Heerenveen altijd al mee te maken gehad. Ik vind het knap dat ze het elk jaar weer zo goed kunnen opvangen en altijd bovenin mee draaien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
We groeien ons suf. Dat is het probleem niet en we hebben zoveel achter de hand.
Ik denk alleen dat Sulejmani wel blijft, hangt er erg van af of Pranjic echt blijft.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heerenveen won niet hoor, pipo.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus scoren ze wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:23 schreef Thieske het volgende:
Nou, ik zie PSV er geen maken vandaag.
OH SHIT je hebt gelijk, we worden helemaal geen kampioen, TERINGquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
alleen heb je er niet veel aan
Een net niet NEC tegen een boring PSV.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:20 schreef Nicky_Rincon het volgende:
hoe is de situatie in nijmegen, qua spelbeeld?
waarom is het triest om dat te zingen van kampioen ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
Mooiste tifo van het jaar en dan Heerenveenpubliek triest noemen![]()
60 minuten "alle friezen zijn homo's" zingen is geil, dat klopt dan wel weer.
Ach minder erg dan 9 jaar geleden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom is het triest om dat te zingen van kampioen ?
is toch ook gewoon zo
4 jaar geleden al
quote:
he he eindelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
Lazovic voor Koevermans
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach minder erg dan 9 jaar geleden.
scheelt het..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach minder erg dan 9 jaar geleden.
Ouwe koeien uit de sloot halen met je 1 op de stropdas.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
scheelt het..
wij hoeven van ons bestuur niet ieder jaar kampioen te worden
lopen niet met een 1 op de stropdas
en pakken dit jaar de beker
ik vind em wel irritant met zn gemekker steeds.. 'PSV dat vanavond in ieder geval geen kampioen wordt'quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:27 schreef djstoffel het volgende:
leo wordt ineens een echte nec supporter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |