Mwa, voor het Nederlandse voetbal mogen ze van mij de UEFA cup winnen, zou het niet leuk vinden als we Europese plaatsen moeten inleveren.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:48 schreef _Mike_ het volgende:
Al gun ik PSV geen klote wil ik toch wel dat ze een keertje scoren
Finale en na pingels eruit aub.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, voor het Nederlandse voetbal mogen ze van mij de UEFA cup winnen, zou het niet leuk vinden als we Europese plaatsen moeten inleveren.
Evert ten Napelquote:Op donderdag 3 april 2008 20:51 schreef borisz het volgende:
Manting
Driessen
of die gast bij sport1. Wat kiezen we ?
RTL7quote:Op donderdag 3 april 2008 20:56 schreef Adjeuj het volgende:
Enige kans op een online videostream van deze wedstrijd?
Duhhuh, die kan ik hier niet ontvangen..quote:
Affelay heeft wel al de hele rechterflank van Fiorentina in zijn zak zitten.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:27 schreef Whiteguy het volgende:
Sef:
Culina er uit, Affelay op die plek zetten, Dszudzsak er in. Begrepen ?
Ik zal het even doorgeven...quote:Op donderdag 3 april 2008 21:27 schreef Whiteguy het volgende:
Sef:
Culina er uit, Affelay op die plek zetten, Dszudzsak er in. Begrepen ?
Kan je nagaan als hij het middenveld in zn zak steekt en de snelheid van Dszudzsak op links te vinden zou zijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:30 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Affelay heeft wel al de hele rechterflank van Fiorentina in zijn zak zitten.
Ik denk niet dat het missen van een kans de tegenstander een doelpunt oplevert volgens de huidige regels.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:56 schreef okee6 het volgende:
Culina, Afellay en Koevermans laten 100% kansen liggenIn de Champions League had je op deze manier al met 3-0 achter gestaan.
Zo werkt het wel in het voetbal, wat in de UEFA Cup niet wordt gespeeld. Al proberen ze het best aardig, het ziet er tenminste wel schattig uit hoe Culina afwerkt als (betaalde) beroepsvoetballer.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het missen van een kans de tegenstander een doelpunt oplevert volgens de huidige regels.
Dat is bij Sopcast vervelend jaquote:Op donderdag 3 april 2008 22:00 schreef avw1982 het volgende:
Leuk als de Sopcast achter loopt. Weet je al dat er gescored gaat worden.
Dan worden we alsnog kampioenquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
ohoh...graag een blessure voor Gomes aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |