Even over die grap uit de OP, die is voor 90% gewoon de waarheidquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:21 schreef elkravo het volgende:
Het is weer bijna zover... 1 april ...kikker in je bil...
Media zullen weer onzin publiceren... en mensen zullen er wel of niet in trappen...
Meld hier 1 aprilgrappen:
TS begint:
Las vanmorgen dit artikel en dacht in eerste instantie nog WTF... maar toen zag ik "vanaf dinsdag"...
http://www.htmfoto.net/nieuws/tonen.php?datum=20080328&item=650
[ afbeelding ]
[..]
Alsof iemand zou geloven dat jij sex zou hebben gehad.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sex gehad met een minderjarige (erg minderjarig) mijn grap einz einz einz!!111!!
quote:ZWARTE CROSS SHIRTSPONSOR DE GRAAFSCHAP
Het Zwarte Cross Festival wordt in het seizoen 2008 - 2009 de officiële shirtsponsor van Betaald Voetbal De Graafschap B.V. Beide partijen zijn zeer verguld met de toekomstige samenwerking. De overeenkomst is voor één jaar met een optie op nog twee extra jaren.
Het Zwarte Cross Festival is, met bijna 100.000 bezoekers in 2007, binnen enkele jaren uitgegroeid van een kleinschalig evenement tot één van de grootste festivals van Nederland en wordt georganiseerd door de evenemententak van rockband Jovink & the Voederbietels: de Feestfabriek Alles Komt Goed BV.
De Feestfabriek noemt als reden voor de sponsoring: ‘De Graafschap is een club met een positief imago. Daarnaast zit stadion De Vijverberg altijd vol en zijn TV minuten gegarandeerd. De keuze op De Graafschap is snel gevallen, want we dragen De Graafschap een warm hart toe en het is een club uit de Achterhoek en daar zijn we trots op’.
Het contract is vandaag getekend door commercieel directeur Henk Bloemers van De Graafschap en commercieel directeur Ronnie Degen van de Feestfabriek. Over de hoogte van het sponsorbedrag willen beide partijen geen mededelingen doen. De huidige shirtsponsor, Centric, blijft overigens wel sponsor van De Graafschap. ‘De deal met de Zwarte Cross geeft De Graafschap financiële zekerheden en de samenwerking levert synergie op’, aldus directeur voetbalzaken, Han Berger.
Vanmiddag om 16.30 uur is er een persconferentie in de persruimte van stadion De Vijverberg.
Mama? Jij ook hier! Gezellig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vandaag bij mijn trein station. Stond een vrouw aan het begin van het perron. Opeens springt ze op de rails toen de trein er aan kwam. Iedereen zo van: 1 APRIL!!! EINZ EINZ!!!1111! LOLZZZ
Ja dit las ik ook gisterenquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:12 schreef plukkert het volgende:
Gmail introduceert custom time, kan je je huiswerk van gisteren toch nog op tijd inleveren
quote:"I used to be an honest person; but now I don't have to be. It's just so much easier this way. I've gained a lot of productivity by not having to think about doing the 'right' thing.
Todd J., Investment Banker
Is wel goed bedacht van die vingerverfbrigadequote:Op dinsdag 1 april 2008 07:53 schreef Tourniquet het volgende:
Op de lichtkranten op stations:
"Vandaag zet ProRail alle wissels op zomertijd. Dank voor uw begrip."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk nietquote:
weinig vete hoor, aangezien ProRail die borden bedientquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heerlijk, die eeuwig durende vete tussen de NS en ProRail.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:54 schreef plukkert het volgende:
Voor de mensen die Google Calendar hebben: Maak een afspraak en klik op de nieuwe "I'm feeling lucky"--knopik heb geen "I'm feeling lucky knop"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
je moet effe een tijd selecteren in je agenda, zodat je dat ballonnetje krijgt. Daar staat die knop bij.quote:
Werkt die uitgemolken koe nog steeds? Die is wel vaker door scholen gebruiktquote:Op maandag 31 maart 2008 19:38 schreef TeChNo2 het volgende:
Nou vooruit dan maar, het is bijna 1 april...
Op de school waar ik werk is vandaag een uitgebreide brief meegegaan waarin wordt uitgelegd waarom het schooluniform wordt ingevoerd en dat in afwachting van de definitieve kleding-setjes er vanaf morgen een kledingcode van toepassing is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |