Maar dochterlief verveelt zich niet. Mama verveelt zich.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Vervelen schijnt volgens de kinderpsychologie een positief effect op de hersentjes van de kleine heksjes te hebben
Hier ook superlui hoor, heerlijk!
Spring er dan bij slimmerik!quote:Op zondag 30 maart 2008 15:31 schreef Tezz het volgende:
Schiet nou eens op manlief, kom uit die douche!!!!!!! Ik verveel me echt zeg. Is lang geleden dat ik dat gedaan heb. En morgen ben ik weer aan het miepen dat ik moet werken en er thuis nog zoveel te doen is....
Hoe stel je je dat voor? Dat ik dan tegen mijn dochter zeg: 'braaf op de bank blijven zitten schat, nergens aankomen en vooral niet naar boven komen!" ??quote:
ff doorzetten nog en dan ben je ervanafquote:Op zondag 30 maart 2008 15:52 schreef latislos het volgende:
Tezz, dat lijkt me een prima plan!
CF hier, strontsjacherijnig. Men, wat is het moeilijk om een wetenschappelijk artikel te schrijven, zeker als je kop vol snot zitHopelijk bijna af.
Uuuh, ja?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoe stel je je dat voor? Dat ik dan tegen mijn dochter zeg: 'braaf op de bank blijven zitten schat, nergens aankomen en vooral niet naar boven komen!" ??
nee met jou nietquote:Op zondag 30 maart 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi!![]()
je hebt niet met mij gelachen MissHobje?![]()
tsk!
nu hard aan de studie en dan vanavond lekker aan de kook, nu écht knutselen met zuurkool en sour cream
Je hondje kijkt ook erg pissed en teleurgesteldquote:Op zondag 30 maart 2008 12:19 schreef Tezz het volgende:
Ah. Iedereen is dus weer terug in bed gekropen. Goed plan eigenlijk wel.
Ik ben helemaal doorweekt.....pfff........moest met de hond naar cursus. Ben kliedernat geworden! En de hond, tja, die lijkt nu op een rat:
[ afbeelding ]
Steerquote:
Bluezz, babe. Was alsjeblieft toch gekomen want het was zoooo saai, zelfs met MissHobjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:38 schreef Bluezz het volgende:
-knip-
Met mij in bed, natuurlijk. Wat dacht je dan, rond deze tijd??quote:
MissHobje, kom vaker langs! Gister was echtquote:Op zondag 30 maart 2008 04:48 schreef MissHobje het volgende:
meet was trouwens gezellie!
Heb erg gelachen tijdens het eten met Isa en Leintjuh![]()
Chicken Jiihad met fitna saus enzo
SOL, goddelijke huisvrouw!quote:Op zondag 30 maart 2008 17:18 schreef SeaOfLove het volgende:
fotootjes van gisteren![]()
de courgettekoekjes
[ afbeelding ]
de koekjes, courgettebootjes gevuld met tabbouleh en de kofta op 1 bord
[ afbeelding ]
helaas de kleur van de foto's niet goed
Slaap lekker, Nynke!!quote:Op zondag 30 maart 2008 15:15 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik heb net even boodschappen gedaan..
Vanavond pasta carbonara met een lekkere salade...
K denk dat ik nu nog even m'n bedje in duik..K hoef verder toch niets!
WOW!!!!! tnx...hoe doe je dat?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:27 schreef SiGNe het volgende:
Zo beter?
[ [url=http://signe.nl/2008maart18[1].jpg]afbeelding[/url] ]
heb ook psp...toch maareens leren wat meer te knutselen met dat program, ipv alleen foto's te verkleinen en af en toe een paintquote:Op zondag 30 maart 2008 17:41 schreef SiGNe het volgende:
Oh, in paintshop pro, ideaal programma om foto's mee te bewerken, kan ook heel veel automatisch
In dit geval ging dat niet goed en heb ik de colorbalance handmatig aangepast.
Paintshop Pro vind ik ook makkelijker in gebruik dan Adobe Photoshop.
Waarom zou jequote:Op zondag 30 maart 2008 17:46 schreef SiGNe het volgende:
't is te vinden onder het kopje Adjust.
Ik heb zelf PSP Photo X2, da's de nieuwste versie.
Kan je ook andere handige dingen mee doen, rode ogen weghalen bijvoorbeeld of sproeten en bleke mensen (zoals ik) kan je ook heel simpel een zonnebankbruin kleurtje mee geven
tnx, heb zelf een hele oude versie, aangezien op de nieuwere teveel dingen staan waar ik toch niets mee doequote:Op zondag 30 maart 2008 17:46 schreef SiGNe het volgende:
't is te vinden onder het kopje Adjust.
Ik heb zelf PSP Photo X2, da's de nieuwste versie.
Kan je ook andere handige dingen mee doen, rode ogen weghalen bijvoorbeeld of sproeten en bleke mensen (zoals ik) kan je ook heel simpel een zonnebankbruin kleurtje mee geven
Omdat ik er vrij veel op mijn rug hebquote:Op zondag 30 maart 2008 17:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Waarom zou jesproetjes
weg willen halen!? Ik vind dat zooo cute staan bij meisjes he
Ik heb ook nog versie 9 geïnstalleerd staan, die kan het ook, versie 8 dacht ik ook..quote:Op zondag 30 maart 2008 17:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnx, heb zelf een hele oude versie, aangezien op de nieuwere teveel dingen staan waar ik toch niets mee doe
ik heb psp5quote:Op zondag 30 maart 2008 17:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat ik er vrij veel op mijn rug heb
[..]
Ik heb ook nog versie 9 geïnstalleerd staan, die kan het ook, versie 8 dacht ik ook..
Zolang er maar Enhance photo in het menu bovenin het scherm staat.
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Waarom zou jesproetjes
weg willen halen!? Ik vind dat zooo cute staan bij meisjes he
Ohh ik heb dat ook, maar heb er absoluut geen problemen meequote:Op zondag 30 maart 2008 18:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]sommige mensen haten ze gewoon omdat hun hele kop ermee vol zit.
meld en zomers dan als je bruinig wordt toont het nog erger.
Wondersponsjes... Ideaal hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 18:17 schreef MissHobje het volgende:
Ohh gister tijdens het eten enzo.. heb ik van de de cul dames ( Moblo, Isa en Leintjuh) zoveel verhalen gehoord over de wondersponsjes, dat ik aan mezelf beloofd heb ze morgen te gaan zoeken bij de kruidvat heheh.
ben erg benieuwd na al die verhalen nl.
En mijn huis is er zo ontzettend aan toe
Die is inderdaad wel heel erg oud..volgens mij nog uit de tijd van win98quote:
zou je psp9 linkje even willen pm-en ajb? kan ik het makkelijk terugvinden als ik 'm van de week ga installerenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel heel erg oud..volgens mij nog uit de tijd van win98
mocht je interesse in versie 9 hebben: http://signe.nl/psp9.zip (108MB groot, instalatieinstructies staan erbij)
En als je wil kan ik versie X2 er ook bij zetten maar die is 323MB groot en ietsjes lastiger te instaleren.
Ik ga zo eens even koken: Tortilla's worden het dit keer..
Ja saai heh! Waar is iedereen? Steer? BLuezz? Golfer? Nynke?quote:Op zondag 30 maart 2008 19:33 schreef ColdFeet het volgende:
YIHAAAA!! Mijn eerste wetenschappelijke artikel is af!! Nou ja, aftotdat ik feedback krijg natuurlijk.
Zeg, maar wat een dooie boel hier....
Ik zit lekker lui voor de TV naar samenvattingen voetballen te kijken.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja saai heh! Waar is iedereen? Steer? BLuezz? Golfer? Nynke?
Voetbal... Hier zitten jonge meiden zich te vervelen!quote:Op zondag 30 maart 2008 19:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit lekker lui voor de TV naar samenvattingen voetballen te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |