Op de select knop drukken.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:04 schreef FJD het volgende:
Is er nog een andere manier attacks op je tegenstander los te laten? Dat tilten van de gitaar werkt echt voor geen meter namelijk
Volgens mij moet ik de precieze beweging met de gitaar nog even goed doorkrijgen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:19 schreef Reneuh het volgende:
Op de select knop drukken.
waarom ben jij geband?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer dat gebanned ben ik kan niet tegen andere spelen, misschien toch eens op de ps3 aanschaffen als je daar ook mee tegen of samen met andere kan.
Wow, dit moest ik echt 3x lezenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer dat gebanned ben ik kan niet tegen andere spelen, misschien toch eens op de ps3 aanschaffen als je daar ook mee tegen of samen met andere kan.
http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=57496quote:Op donderdag 3 april 2008 12:47 schreef Reneuh het volgende:
Misschien een stomme vraag, ik zie het hier namelijk ook vaker voorbijkomen, ook in die video die Darkprince heeft gepost, maar wat is dat squeezen nu precies?
Niet legale spelletjes spelen op de 360quote:Op donderdag 3 april 2008 16:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
waarom ben jij geband?
wat heb je misdaan?
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet legale spelletjes spelen op de 360
ik vind het anders heerlijke nummers, super om te spelen!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:35 schreef lennartb.nl het volgende:
Die dropkick murphys kan je gewoon downloaden hoor! Ze zijn alleen niet de moeite waard, flink saai om te spelen.
Heb ze nog maar 1x geprobeerd moet ik toegeven, en volgens mij alleen op medium.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:00 schreef BartUlft het volgende:
[..]
ik vind het anders heerlijke nummers, super om te spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |