Je hebt ook mensen die standaard Hyperspeed op 3 hebben staan als ze expert spelenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:05 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Wat je kunt doen om te wennen aan Medium is Hyperspeed aanzetten en dan een paar liedjes op Easy spelen. Ik vind het niet echt een cheat, maar je moet em dus unlocken in het cheat menu.
CHECK
Ik gebruik m'n pink helemaal niet voor blauw, ik switch m'n wijsvinger tussen rood en groen dus ringvinger voor blauw :pquote:Op woensdag 2 april 2008 00:36 schreef BartUlft het volgende:
hoezo? als je van easy naar medium gaat pak je toch gewoon je pink erbij. het wordt pas lastiger als je hem op hard gaat spelen, dan moet je soms wel switchen, maar dat maakt het spelen dan wel weer cool!
Lukt niet echt goed. Dan mis ik soms en dan ben ik alles weer kwijt, kwestie van oefenen denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:36 schreef BartUlft het volgende:
hoezo? als je van easy naar medium gaat pak je toch gewoon je pink erbij. het wordt pas lastiger als je hem op hard gaat spelen, dan moet je soms wel switchen, maar dat maakt het spelen dan wel weer cool!
Starpower gebruiken in lange reeksen achter elkaar met het liefst dubbele of 3-dubbele noten.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef Professional het volgende:
Zowiezo een vraag over dat Starpower.
Na een streak noten krijg je dus Starpower. Wanneer moet je deze nu activeren voor het beste puntenaantal?
En ik zie ook regelmatig verschillende noten voorbij komen. Dan noten die beetje ronddraaien, dan normale noten, en dan noten met een gele gloed eromheen. Wat is verschil tussen die noten?
Inderdaad, maar doe het wel op momenten dat je al 4x multiplier heb, anders is het nogal zonde, want 2x multiplier heb je niet vreselijk veel aan, en 8x is wel lekkerquote:Op woensdag 2 april 2008 13:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Starpower gebruiken in lange reeksen achter elkaar met het liefst dubbele of 3-dubbele noten.
Klopt.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:11 schreef lennartb.nl het volgende:
En de ronde noten die gloeien zijn hammer-on & pull-off noten, deze hoef je niet te strummen zolang je de noot ervoor maar goed hebt geraakt, best afleidend om dit in het begin te doen maar later wordt het noodzakelijk.
Yup dat klopt, maar het werkt niet als je de noot ervoor niet hebt geraakt, dus soms is het slimmer om sowieso toch maar aan te slaan, alleen als het heel snel gaat is het superhandig.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:30 schreef Professional het volgende:
Misschien oerdomme opmerking, maar strummen is toch dat hendeltje naar onder of boven tikken, niet de whammybar?
Dus bepaalde noten hoef je niet te strummen, die kun je gewoon aantikken?
hmm, op de een of andere manier is niet alleen One gelukt maar Slipknot en Number of the Beast ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:06 schreef Dark_Prince het volgende:
Zow, nog maar 4 nummers in career te gaan die nog geen 5* hebben.
Slipknot/Raining Blood/Number of the beast en One, gaat me morgen eerst maar eens richten op One want daar hoef ik nog maar 30k erbij te halen
Dat battelen was echt tofquote:Op donderdag 3 april 200809:35 schreef Sanne het volgende:
Miss Bliss en ik hebben gisteren tegen elkaar gebatled! Dat was erg leuk.
Ze verslaat me iedere keer weer.
Jammer dat gebanned ben ik kan niet tegen andere spelen, misschien toch eens op de ps3 aanschaffen als je daar ook mee tegen of samen met andere kan.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat battelen was echt tof
Jammer dat mn computer vastliep
Op de select knop drukken.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:04 schreef FJD het volgende:
Is er nog een andere manier attacks op je tegenstander los te laten? Dat tilten van de gitaar werkt echt voor geen meter namelijk
Volgens mij moet ik de precieze beweging met de gitaar nog even goed doorkrijgen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:19 schreef Reneuh het volgende:
Op de select knop drukken.
waarom ben jij geband?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer dat gebanned ben ik kan niet tegen andere spelen, misschien toch eens op de ps3 aanschaffen als je daar ook mee tegen of samen met andere kan.
Wow, dit moest ik echt 3x lezenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer dat gebanned ben ik kan niet tegen andere spelen, misschien toch eens op de ps3 aanschaffen als je daar ook mee tegen of samen met andere kan.
http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=57496quote:Op donderdag 3 april 2008 12:47 schreef Reneuh het volgende:
Misschien een stomme vraag, ik zie het hier namelijk ook vaker voorbijkomen, ook in die video die Darkprince heeft gepost, maar wat is dat squeezen nu precies?
Niet legale spelletjes spelen op de 360quote:Op donderdag 3 april 2008 16:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
waarom ben jij geband?
wat heb je misdaan?
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet legale spelletjes spelen op de 360
ik vind het anders heerlijke nummers, super om te spelen!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:35 schreef lennartb.nl het volgende:
Die dropkick murphys kan je gewoon downloaden hoor! Ze zijn alleen niet de moeite waard, flink saai om te spelen.
Heb ze nog maar 1x geprobeerd moet ik toegeven, en volgens mij alleen op medium.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:00 schreef BartUlft het volgende:
[..]
ik vind het anders heerlijke nummers, super om te spelen!
sja, 9 star cuttoffs halen ze nooit, 8,1 is zo'n beetje de max volgens mij.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:26 schreef Reneuh het volgende:
Klopt het dat je met de DLC Ernten Was Wir Säen op medium meer dan 500.000 punten kunt halen? Volgens scorehero.com is 577.000 de max (9-star cuttoff).
Johnny i hardly knew ya vind ik echt geweldig op expert, de rest vind ik ook geen ruk aanquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb ze nog maar 1x geprobeerd moet ik toegeven, en volgens mij alleen op medium.
Its your call; moet ik 't nog een kans geven? op hard?
Jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:08 schreef lennartb.nl het volgende:
Its your call; moet ik 't nog een kans geven? op hard?
Ahzo, ok, bedankt. Ja, weet je, ik wil graag de 500.000 achievement halen in single player, maar ik ben niet goed genoeg in Hard om zo de punten te halenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:11 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
sja, 9 star cuttoffs halen ze nooit, 8,1 is zo'n beetje de max volgens mij.
bij de rankings staat de hoogste score op 489.757
Volgens de StarPower site kan je met de 100% squeeze maximaal 493.605 halen. (kut om dit path te onthouden lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |