abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2008 @ 09:15:16 #61
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_57774002
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:36 schreef BartUlft het volgende:
hoezo? als je van easy naar medium gaat pak je toch gewoon je pink erbij. het wordt pas lastiger als je hem op hard gaat spelen, dan moet je soms wel switchen, maar dat maakt het spelen dan wel weer cool!
Lukt niet echt goed. Dan mis ik soms en dan ben ik alles weer kwijt, kwestie van oefenen denk ik.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  woensdag 2 april 2008 @ 09:18:00 #62
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_57774033
Ik ben ook nog Guitar Hero 2 op hard aan het spelen. Moet nog één liedje van de laatste tier voordat ik de laatste encore kan spelen. Hangar 18 van Megadeth, verdomd lastig Kom iedere keer tot 85-90%. Als ik de starpower iets kan uitstellen dan moet het lukken.
I spoke proper England since I was a children.
  woensdag 2 april 2008 @ 11:52:59 #63
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_57776623
Zowiezo een vraag over dat Starpower.
Na een streak noten krijg je dus Starpower. Wanneer moet je deze nu activeren voor het beste puntenaantal?

En ik zie ook regelmatig verschillende noten voorbij komen. Dan noten die beetje ronddraaien, dan normale noten, en dan noten met een gele gloed eromheen. Wat is verschil tussen die noten?
pi_57777997
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef Professional het volgende:
Zowiezo een vraag over dat Starpower.
Na een streak noten krijg je dus Starpower. Wanneer moet je deze nu activeren voor het beste puntenaantal?

En ik zie ook regelmatig verschillende noten voorbij komen. Dan noten die beetje ronddraaien, dan normale noten, en dan noten met een gele gloed eromheen. Wat is verschil tussen die noten?
Starpower gebruiken in lange reeksen achter elkaar met het liefst dubbele of 3-dubbele noten.
pi_57778053
Je hebt normale noten, je hebt star-noten en je hebt hammer-on & pull-off noten.

Als je de hele sequence stervormige star-noten haalt krijg je star power, als er een star-note is die lang is, die je dus in moet houden, dan kan je extra starpower krijgen door daarop je whammy bar te gebruiken.

En de ronde noten die gloeien zijn hammer-on & pull-off noten, deze hoef je niet te strummen zolang je de noot ervoor maar goed hebt geraakt, best afleidend om dit in het begin te doen maar later wordt het noodzakelijk.
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:09 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Starpower gebruiken in lange reeksen achter elkaar met het liefst dubbele of 3-dubbele noten.
Inderdaad, maar doe het wel op momenten dat je al 4x multiplier heb, anders is het nogal zonde, want 2x multiplier heb je niet vreselijk veel aan, en 8x is wel lekker

En als je een nummer niet goed doorkomt, kan je ook je starpower gebruiken op een moeilijk stuk waar je van het podium wordt afgegooid, dan overleef je het langer

[ Bericht 45% gewijzigd door lennartb.nl op 02-04-2008 13:17:53 ]
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_57778174
quote:
Op woensdag 2 april 2008 13:11 schreef lennartb.nl het volgende:

En de ronde noten die gloeien zijn hammer-on & pull-off noten, deze hoef je niet te strummen zolang je de noot ervoor maar goed hebt geraakt, best afleidend om dit in het begin te doen maar later wordt het noodzakelijk.
Klopt. Ben nu druk met de solo van the Cult of..op expert.
  woensdag 2 april 2008 @ 16:29:24 #67
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_57782481
StarPower paths -> http://bradleyzoo.com/GuitarHero/index.html
Ik val zelf nog onder de No Squeeze categorie aangezien ik mijn gitaar nog optil ipv op select druk.
Met de select knop kan je aan de andere kant wel exact je starpower timen en zo laat mogelijk voor een noot activeren.
Een goed voorbeeld(deze kerel is meester in squeezen, hij staat op scorehero.com haast met ieder nummer op nr 1 bij de 360)

Je kunt goed zien dat deze kerel bij z'n eerste star power even wacht om zoveel mogelijk noten in zijn star power te krijgen en op het eind iets sneller strummed om nog net die ene noot erbij te krijgen.
  woensdag 2 april 2008 @ 17:30:34 #68
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_57783747
Misschien oerdomme opmerking, maar strummen is toch dat hendeltje naar onder of boven tikken, niet de whammybar?
Dus bepaalde noten hoef je niet te strummen, die kun je gewoon aantikken?
pi_57783894
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:30 schreef Professional het volgende:
Misschien oerdomme opmerking, maar strummen is toch dat hendeltje naar onder of boven tikken, niet de whammybar?
Dus bepaalde noten hoef je niet te strummen, die kun je gewoon aantikken?
Yup dat klopt, maar het werkt niet als je de noot ervoor niet hebt geraakt, dus soms is het slimmer om sowieso toch maar aan te slaan, alleen als het heel snel gaat is het superhandig.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  woensdag 2 april 2008 @ 21:32:30 #70
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_57789914
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:06 schreef Dark_Prince het volgende:
Zow, nog maar 4 nummers in career te gaan die nog geen 5* hebben.
Slipknot/Raining Blood/Number of the beast en One, gaat me morgen eerst maar eens richten op One want daar hoef ik nog maar 30k erbij te halen
hmm, op de een of andere manier is niet alleen One gelukt maar Slipknot en Number of the Beast ook
Nu raining blood maar eens ff oefenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')