Lukt niet echt goed. Dan mis ik soms en dan ben ik alles weer kwijt, kwestie van oefenen denk ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:36 schreef BartUlft het volgende:
hoezo? als je van easy naar medium gaat pak je toch gewoon je pink erbij. het wordt pas lastiger als je hem op hard gaat spelen, dan moet je soms wel switchen, maar dat maakt het spelen dan wel weer cool!
Starpower gebruiken in lange reeksen achter elkaar met het liefst dubbele of 3-dubbele noten.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef Professional het volgende:
Zowiezo een vraag over dat Starpower.
Na een streak noten krijg je dus Starpower. Wanneer moet je deze nu activeren voor het beste puntenaantal?
En ik zie ook regelmatig verschillende noten voorbij komen. Dan noten die beetje ronddraaien, dan normale noten, en dan noten met een gele gloed eromheen. Wat is verschil tussen die noten?
Inderdaad, maar doe het wel op momenten dat je al 4x multiplier heb, anders is het nogal zonde, want 2x multiplier heb je niet vreselijk veel aan, en 8x is wel lekkerquote:Op woensdag 2 april 2008 13:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Starpower gebruiken in lange reeksen achter elkaar met het liefst dubbele of 3-dubbele noten.
Klopt.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:11 schreef lennartb.nl het volgende:
En de ronde noten die gloeien zijn hammer-on & pull-off noten, deze hoef je niet te strummen zolang je de noot ervoor maar goed hebt geraakt, best afleidend om dit in het begin te doen maar later wordt het noodzakelijk.
Yup dat klopt, maar het werkt niet als je de noot ervoor niet hebt geraakt, dus soms is het slimmer om sowieso toch maar aan te slaan, alleen als het heel snel gaat is het superhandig.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:30 schreef Professional het volgende:
Misschien oerdomme opmerking, maar strummen is toch dat hendeltje naar onder of boven tikken, niet de whammybar?
Dus bepaalde noten hoef je niet te strummen, die kun je gewoon aantikken?
hmm, op de een of andere manier is niet alleen One gelukt maar Slipknot en Number of the Beast ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:06 schreef Dark_Prince het volgende:
Zow, nog maar 4 nummers in career te gaan die nog geen 5* hebben.
Slipknot/Raining Blood/Number of the beast en One, gaat me morgen eerst maar eens richten op One want daar hoef ik nog maar 30k erbij te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |