Dat heb ik dus ook!quote:Op zondag 30 maart 2008 17:22 schreef Tranqualizer het volgende:
heb deze sinds gister op de wiierg tof en verslavend maar wel irritant dat ik maar niet op 100% kom met me eerste nummer
blijf steeds 1 of 2 foutejs maken
quote:Op zondag 30 maart 2008 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand zijn huis en haard daarvoor op wil offeren
Vrijdag toch een Guitar Hero mini-meeting?quote:Op zondag 30 maart 200817:33 schreef Sanne het volgende:
Ik heb zin in een Guitar Hero meeting.
Is er al zoiets geweest?
zullen we een FOK!-Guitar hero-meeting organiseren?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:33 schreef Sanne het volgende:
Ik heb zin in een Guitar Hero meeting.
Is er al zoiets geweest?
ik heb het spel nu 2 maanden voor de xbox, heb nu een nieuwe gitaar. toen ik hem kocht haperde mijn gele knopje. ben terug gegaan en heb een nieuwe gekregen die het wel doetquote:Op maandag 31 maart 2008 01:10 schreef renwan het volgende:
Verdomme, zit ik net te spelen mis ik telkens noten terwijl ik ze wel raak! Blijkt m'n blauwe knop niet/niet goed te reageren!
Minimeeting! Bij mij!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vrijdag toch een Guitar Hero mini-meeting?
Kan in de TT de PC versie nog worden toegevoegd? Nog te veel mensen (verkopers!) weten helemaal niet dat je GH3 ook zonder console kunt spelen.quote:[Xbox360/PS3/Wii]
Heb 'm ook 2 maanden, denk dat ik nou niet meer terug kan naar de winkelquote:Op maandag 31 maart 2008 02:01 schreef BartUlft het volgende:
[..]
zullen we een FOK!-Guitar hero-meeting organiseren?
[..]
ik heb het spel nu 2 maanden voor de xbox, heb nu een nieuwe gitaar. toen ik hem kocht haperde mijn gele knopje. ben terug gegaan en heb een nieuwe gekregen die het wel doet![]()
Hoeft niet. Ik had dit probleem ook, maar zie hier een oplossingquote:Op maandag 31 maart 2008 10:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb 'm ook 2 maanden, denk dat ik nou niet meer terug kan naar de winkel
Zal wel opsturen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |