Meer info hier te vinden
http://www.sixnationsrugby.com/
Overigens ben ik voor Ierland, en ik denk zelfs dat ze een kansje maken voor de eindoverwinning. Frankrijk is mijn favoriet, na de overwinning op Engeland.
Ik snap trouwens niet waarom Italie mee doet aan de Six Nations. Die worden elke wedstrijd geslacht...
quote:Is er een team die je aanmoedigd?? Of ben je gewoon voor niemand.
Op dinsdag 05 maart 2002 10:33 schreef Knut het volgende:
Yep ik kijk het graag. Rugby is niet echt mijn sport maar six nations is toch wel bijzonder
quote:Ierland, Italie, Frankrijk, Engeland, Schotland, Wales
Op dinsdag 05 maart 2002 10:40 schreef Leatherface het volgende:
Welke landen zijn geplaatst voor het Six nations Tounament? Behalve zo te horen Ierland, Italie en Frankrijk. Ik ben niet zo'n rugbykenner
Italie doet niet zo lang mee trouwens, sinds een paar jaar pas ofzo. Het was vroeger dus ook 5 nations ![]()
Hoe ze erbij zijn gekomen weet ik trouwens niet...iemand die daar wat van weet?
quote:Is het een Europees toernooi? Want volgens mij zijn Australie, Nieuw- Zeeland en Zuid- Afrika toch ook geen zwakke broeders in het rugby.
Op dinsdag 05 maart 2002 10:43 schreef BobRooney het volgende:[..]
Ierland, Italie, Frankrijk, Engeland, Schotland, Wales
Italie doet niet zo lang mee trouwens, sinds een paar jaar pas ofzo. Het was vroeger dus ook 5 nations
Hoe ze erbij zijn gekomen weet ik trouwens niet...iemand die daar wat van weet?
quote:Is inderdaad Europees, maar volgens mij hebben Australie, Nieuw-Zeeland en Zuid Afrika hun eigen toernooi. Maar dat weet ik ook niet zeker
Op dinsdag 05 maart 2002 10:54 schreef Leatherface het volgende:[..]
Is het een Europees toernooi? Want volgens mij zijn Australie, Nieuw- Zeeland en Zuid- Afrika toch ook geen zwakke broeders in het rugby.
Overigens schat ik Australie, Nieuw Zeeland, Zuid Afrika hoger in als elk land in de Six Nations. Niet dat de Six Nation landen bij voorbaat kansloos zijn tegen hun (behalve Italie) maar ze steken er toch ietsie bovenuit.
quote:I see.
Op dinsdag 05 maart 2002 10:59 schreef BobRooney het volgende:[..]
Is inderdaad Europees, maar volgens mij hebben Australie, Nieuw-Zeeland en Zuid Afrika hun eigen toernooi. Maar dat weet ik ook niet zeker
Overigens schat ik Australie, Nieuw Zeeland, Zuid Afrika hoger in als elk land in de Six Nations. Niet dat de Six Nation landen bij voorbaat kansloos zijn tegen hun (behalve Italie) maar ze steken er toch ietsie bovenuit.
quote:Ja...soort van...ze spelen gewoon uit en thuis wedstrijden, en wie aan het einde van de competitie bovenaan staat die is de winnaar.
Op dinsdag 05 maart 2002 11:07 schreef Leatherface het volgende:[..]
I see.
Waar wordt het gehouden? Of is het soms gewoon net de Europacup voetbal? Dat elk thuisploeg gewoon in eigen land speelt.
quote:Op die manier. Dat is wel leuk. op de BBC zullen ze vast wel een aantal wedstrijden uitzenden.
Op dinsdag 05 maart 2002 11:14 schreef BobRooney het volgende:[..]
Ja...soort van...ze spelen gewoon uit en thuis wedstrijden, en wie aan het einde van de competitie bovenaan staat die is de winnaar.
quote:Yep...meerendeel wordt uitgezonden...gelukkig
Op dinsdag 05 maart 2002 11:22 schreef Leatherface het volgende:[..]
Op die manier. Dat is wel leuk. op de BBC zullen ze vast wel een aantal wedstrijden uitzenden.
quote:Die doen mee voor mij, zodat ik m'n Italiaanse vriendin altijd kan pesten met die 'Italiaanse meisjes' op het veld
Op dinsdag 05 maart 2002 10:32 schreef BobRooney het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom Italie mee doet aan de Six Nations. Die worden elke wedstrijd geslacht...
1e helft thuis tegen Schotland was overigens best goed van die Italianen, geef ze nog een paar jaar en dan kunnen ze redelijk mee komen verwacht ik... je wordt alleen bete rals je met regelmaat speelt tegen teams waarvan je wat kan leren...
quote:was te verwachten...
Op maandag 08 april 2002 12:52 schreef DIGGER het volgende:
Zo, die Italiaanse meisjes zijn gisteren in Rome ff ingemaakt door de Britten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |