abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3390281
Is er iemand die hier net als ik graag naar kijkt.
Six Nations is alweer ff aan de gang, maar goed.

Meer info hier te vinden

http://www.sixnationsrugby.com/

Overigens ben ik voor Ierland, en ik denk zelfs dat ze een kansje maken voor de eindoverwinning. Frankrijk is mijn favoriet, na de overwinning op Engeland.

Ik snap trouwens niet waarom Italie mee doet aan de Six Nations. Die worden elke wedstrijd geslacht...

dinsdag 5 maart 2002 @ 10:33:29 #2
2738 Knut
Loyal Dog
pi_3390289
Yep ik kijk het graag. Rugby is niet echt mijn sport maar six nations is toch wel bijzonder
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_3390327
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 10:33 schreef Knut het volgende:
Yep ik kijk het graag. Rugby is niet echt mijn sport maar six nations is toch wel bijzonder
Is er een team die je aanmoedigd?? Of ben je gewoon voor niemand.
pi_3390345
Welke landen zijn geplaatst voor het Six nations Tounament? Behalve zo te horen Ierland, Italie en Frankrijk. Ik ben niet zo'n rugbykenner
pi_3390372
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 10:40 schreef Leatherface het volgende:
Welke landen zijn geplaatst voor het Six nations Tounament? Behalve zo te horen Ierland, Italie en Frankrijk. Ik ben niet zo'n rugbykenner
Ierland, Italie, Frankrijk, Engeland, Schotland, Wales

Italie doet niet zo lang mee trouwens, sinds een paar jaar pas ofzo. Het was vroeger dus ook 5 nations
Hoe ze erbij zijn gekomen weet ik trouwens niet...iemand die daar wat van weet?

pi_3390464
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 10:43 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ierland, Italie, Frankrijk, Engeland, Schotland, Wales

Italie doet niet zo lang mee trouwens, sinds een paar jaar pas ofzo. Het was vroeger dus ook 5 nations
Hoe ze erbij zijn gekomen weet ik trouwens niet...iemand die daar wat van weet?

Is het een Europees toernooi? Want volgens mij zijn Australie, Nieuw- Zeeland en Zuid- Afrika toch ook geen zwakke broeders in het rugby.
pi_3390515
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 10:54 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Is het een Europees toernooi? Want volgens mij zijn Australie, Nieuw- Zeeland en Zuid- Afrika toch ook geen zwakke broeders in het rugby.

Is inderdaad Europees, maar volgens mij hebben Australie, Nieuw-Zeeland en Zuid Afrika hun eigen toernooi. Maar dat weet ik ook niet zeker

Overigens schat ik Australie, Nieuw Zeeland, Zuid Afrika hoger in als elk land in de Six Nations. Niet dat de Six Nation landen bij voorbaat kansloos zijn tegen hun (behalve Italie) maar ze steken er toch ietsie bovenuit.

pi_3390613
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 10:59 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Is inderdaad Europees, maar volgens mij hebben Australie, Nieuw-Zeeland en Zuid Afrika hun eigen toernooi. Maar dat weet ik ook niet zeker

Overigens schat ik Australie, Nieuw Zeeland, Zuid Afrika hoger in als elk land in de Six Nations. Niet dat de Six Nation landen bij voorbaat kansloos zijn tegen hun (behalve Italie) maar ze steken er toch ietsie bovenuit.

I see. Waar wordt het gehouden? Of is het soms gewoon net de Europacup voetbal? Dat elk thuisploeg gewoon in eigen land speelt.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 11:11:28 #9
2738 Knut
Loyal Dog
pi_3390658
Ik zit qua supporten een beetje tussen engeland en ierland te twijfelen...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_3390698
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:07 schreef Leatherface het volgende:

[..]

I see. Waar wordt het gehouden? Of is het soms gewoon net de Europacup voetbal? Dat elk thuisploeg gewoon in eigen land speelt.

Ja...soort van...ze spelen gewoon uit en thuis wedstrijden, en wie aan het einde van de competitie bovenaan staat die is de winnaar.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 11:17:23 #11
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_3390730
ik weet het niet precies maar volgens mij speelt italie nu mee omdat ze (vrijwel) altijd de beste waren van de omderliggende poule, en er dus al jaaaren over zeken dat ze mee wilden doen.
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_3390796
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:14 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ja...soort van...ze spelen gewoon uit en thuis wedstrijden, en wie aan het einde van de competitie bovenaan staat die is de winnaar.

Op die manier. Dat is wel leuk. op de BBC zullen ze vast wel een aantal wedstrijden uitzenden.
pi_3390831
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:22 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Op die manier. Dat is wel leuk. op de BBC zullen ze vast wel een aantal wedstrijden uitzenden.

Yep...meerendeel wordt uitgezonden...gelukkig
pi_3392026
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 10:32 schreef BobRooney het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom Italie mee doet aan de Six Nations. Die worden elke wedstrijd geslacht...
Die doen mee voor mij, zodat ik m'n Italiaanse vriendin altijd kan pesten met die 'Italiaanse meisjes' op het veld

1e helft thuis tegen Schotland was overigens best goed van die Italianen, geef ze nog een paar jaar en dan kunnen ze redelijk mee komen verwacht ik... je wordt alleen bete rals je met regelmaat speelt tegen teams waarvan je wat kan leren...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_3757818
Australie, Nieuw Zeeland en Zuid-Afrika hebben hun eigen evement geheel in stijl genoemd tri nations
pi_3759352
Zo, die Italiaanse meisjes zijn gisteren in Rome ff ingemaakt door de Britten
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_3760258
quote:
Op maandag 08 april 2002 12:52 schreef DIGGER het volgende:
Zo, die Italiaanse meisjes zijn gisteren in Rome ff ingemaakt door de Britten
was te verwachten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')