Dit zou mijn post kunnen zijn. Hoewel borstvoeding ook nog een reden is waarom ik geen vergroting zou willen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener...
Mja, borstvergroting... Ik zou geen bezwaar hebben tegen een cupje meer (dan kom ik nog niet bij jou in de buurt) maar het ziet er vaak zo nep uit en het idee alleen al dat ze niet echt zijn, lijkt me al een afknapper voor mezelf
Ik wacht wel tot ik zwanger ben, krijg ik vanzelf grote bombonella's
Dat ook nog iddquote:Op zaterdag 29 maart 200819:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dit zou mijn post kunnen zijn. Hoewel borstvoeding ook nog een reden is waarom ik geen vergroting zou willen.
Ik draag ook altijd een bh, om het wat te laten lijkenquote:Op zaterdag 29 maart 200819:33 schreef Greys het volgende:
Morretje, ik ben heel benieuwd of het behang er bij hangt!Chippie zal vast blij zijn
MB, daar kon je idd nog wel eens van schrikken, hoe het verandert als je zwanger bent! Heb gehoord dat dat heel veel verschil kan uitmaken in elk geval. Zijn er al concrete plannen eigenlijk in die richting?
Het lijkt mij juist zalig om niet altijd een bh aan te hoeven en van die tomboy-achtige hemdjes en outfitjes aan te kunnen
Net tussen twee maten inzitten vanwege ongelijke grootte is ook niet allesquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:40 schreef Greys het volgende:
Jullie kunnen in elk geval de leuke ondergoedjes van de H&M aan
Als er al een D hangt (meestal gaat het maar tot C) dan nog is het maar de vraag of ik mijn boobs er in gewurmd kan krijgen en geloof me, dat is niet charming
En met een muis nog welquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:52 schreef Greys het volgende:Heb je dit nou even snel getekend? Wat goed!
![]()
En dat zullen heule sexy jurkjes geweest zijn zeg! Maar je kunt het hebben!
Ik had nooit verwacht dat jij van housemuziek zou houden eigenlijkVraag maar even of ze nog foto's heeft idd, lijkt me geweldig om te zien. Net als van je vijver
Dizzy, dat lijkt me idd ook reuze-irritant zeg! Of je hebt iets teveel ruimte in je ene cupje, of aan de andere kant gaat er iets puilen. Wie heeft dat toch ook verzonnen, die borsten!
Blijft Heer G. eigenlijk tuus?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet eens 'hoi' schrijven met een muis!![]()
Op MSN heb je tegenwoordig de mogelijkheid om ook handgeschreven dingen te sturen naar elkaar (waarom is me echt een raadsel, maar goed) en dat heb ik een keer geprobeerd maar het was niet te lezen!
Uiteraard help ik je er aan herinneren, als jij er aan denkt je telefoon aan čn in de buurt te hebben
Vanaf a.s. maandag HNTM met Daphne!
Treurig he, maar ik zenuwachtig voor vanavondIk heb zoiets van 'Oei! Over een half uurtje moet ik al gaan tutten!'
Als ik ga dansen dan ga ik ook zeker niet met meneer C. Hij houdt er niet van en ik weet eigenlijk niet eens offie het kan, want als hij danst, dan doettie heel vreemd en dat is overigens altijd thuis. Dat laatste moeten we maar zo houden!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:25 schreef Greys het volgende:
Overigens ga ik niet 'op jacht' ofzo hoor! En ook niet drinken, want ik ga gewoon met de auto naar huis.
Dus ik zal me keurig gedragen
Mogen wij thuisblijvers zo nog 1 foto in vol ornaat??quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik ga for old times sake 1 rode wodka-redbull drinken, want die goot ik daar altijd in flink tempo naar binnen (werd er alleen nooit teut van). Maar tegen de tijd dat we weer naar huis gaan heb ik die vast alweer weggedanst. Of we melden ons hier weer rond middernacht omdat we het niet meer volhouden
OV naar Bleiswijk is er volgens mij niet 's nachtsOverdag ook amper, namelijk
Dizzy, you go girl!Nu nog een keer een foto van jou zelf zien en ik ben helemaal tevreden
Oh! Ik moet gaan tutten! Haar doen! Make-uppen! Whaaaaaaaaa!
* Greys rent rond als kip zonder kop....
Ik hou me meestal ook afzijdig heurquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je moet ze eerst hebben voordat je er over kan discussiëren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |