abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57701137
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:28 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Het gras is altijd groener...
Mja, borstvergroting... Ik zou geen bezwaar hebben tegen een cupje meer (dan kom ik nog niet bij jou in de buurt ) maar het ziet er vaak zo nep uit en het idee alleen al dat ze niet echt zijn, lijkt me al een afknapper voor mezelf
Ik wacht wel tot ik zwanger ben, krijg ik vanzelf grote bombonella's
Dit zou mijn post kunnen zijn. Hoewel borstvoeding ook nog een reden is waarom ik geen vergroting zou willen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2008 @ 19:33:34 #77
163650 Greys
pi_57701201
Morretje, ik ben heel benieuwd of het behang er bij hangt! Chippie zal vast blij zijn

MB, daar kon je idd nog wel eens van schrikken, hoe het verandert als je zwanger bent! Heb gehoord dat dat heel veel verschil kan uitmaken in elk geval. Zijn er al concrete plannen eigenlijk in die richting?

Het lijkt mij juist zalig om niet altijd een bh aan te hoeven en van die tomboy-achtige hemdjes en outfitjes aan te kunnen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57701253
Ja dat dan weer wel, ik kan ook zonder bh rondlopen zonder er last van te hebben. Als ie stuk gaat of prikt, trek ik 'm gewoon uit
The way you rock'n'roll
  zaterdag 29 maart 2008 @ 19:36:41 #79
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57701289
quote:
Op zaterdag 29 maart 200819:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dit zou mijn post kunnen zijn. Hoewel borstvoeding ook nog een reden is waarom ik geen vergroting zou willen.
Dat ook nog idd
quote:
Op zaterdag 29 maart 200819:33 schreef Greys het volgende:
Morretje, ik ben heel benieuwd of het behang er bij hangt! Chippie zal vast blij zijn

MB, daar kon je idd nog wel eens van schrikken, hoe het verandert als je zwanger bent! Heb gehoord dat dat heel veel verschil kan uitmaken in elk geval. Zijn er al concrete plannen eigenlijk in die richting?

Het lijkt mij juist zalig om niet altijd een bh aan te hoeven en van die tomboy-achtige hemdjes en outfitjes aan te kunnen
Ik draag ook altijd een bh, om het wat te laten lijken
Nog geen concrete plannen (je moet niet alles geloven wat je in ShowChat leest ) maar binnen een paar jaar hoop ik toch wel actie in die richting te ondernemen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2008 @ 19:40:09 #80
163650 Greys
pi_57701363
Jullie kunnen in elk geval de leuke ondergoedjes van de H&M aan
Als er al een D hangt (meestal gaat het maar tot C) dan nog is het maar de vraag of ik mijn boobs er in gewurmd kan krijgen en geloof me, dat is niet charming
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57701430
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:40 schreef Greys het volgende:
Jullie kunnen in elk geval de leuke ondergoedjes van de H&M aan
Als er al een D hangt (meestal gaat het maar tot C) dan nog is het maar de vraag of ik mijn boobs er in gewurmd kan krijgen en geloof me, dat is niet charming
Net tussen twee maten inzitten vanwege ongelijke grootte is ook niet alles
The way you rock'n'roll
pi_57701491
Nou zo zag het er ongeveer uit.....

Ik heb geen foto's, maar ik geloof het vriendinnetje waar ik mee was wel, zal es vragen (en de nieuwe revu had ook foto's genomen, maar die zijn waarschijnlijk mislukt want die heb ik nooit ergens teruggezien)

Het feest was een groot hip housefeest, in het begin in Paradiso, later volgens mij ook in panama. Ik ben er zo'n 3x geweest, maar het is elk half jaar geloof ik....
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2008 @ 19:52:54 #83
163650 Greys
pi_57701720
Heb je dit nou even snel getekend? Wat goed!
En dat zullen heule sexy jurkjes geweest zijn zeg! Maar je kunt het hebben!
Ik had nooit verwacht dat jij van housemuziek zou houden eigenlijk Vraag maar even of ze nog foto's heeft idd, lijkt me geweldig om te zien. Net als van je vijver

Dizzy, dat lijkt me idd ook reuze-irritant zeg! Of je hebt iets teveel ruimte in je ene cupje, of aan de andere kant gaat er iets puilen. Wie heeft dat toch ook verzonnen, die borsten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57702096
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:52 schreef Greys het volgende:
Heb je dit nou even snel getekend? Wat goed!
En dat zullen heule sexy jurkjes geweest zijn zeg! Maar je kunt het hebben!
Ik had nooit verwacht dat jij van housemuziek zou houden eigenlijk Vraag maar even of ze nog foto's heeft idd, lijkt me geweldig om te zien. Net als van je vijver

Dizzy, dat lijkt me idd ook reuze-irritant zeg! Of je hebt iets teveel ruimte in je ene cupje, of aan de andere kant gaat er iets puilen. Wie heeft dat toch ook verzonnen, die borsten!
En met een muis nog wel (in Belgie heb ik zo'n pen-muis, daar kan ik best goed mee overweg, maar met zo'n ouderwetse is het maar moeilijk mikken!!

O Gottegot, die vijver Als ik nu de volgende x in Belgie ben, moet je me er aan helpen herinneren. (wat me doet denken aan ANTM wat ik nu weer heb gemist )

En het Delftsblauwe jurkje kan ik nu niet meer hebben hoor, dat was toch echt zo'n 6 kilo geleden

En luisteren, dat doe ik nooit naar housemuziek, maar er op dansen vond ik altijd wel lekker
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2008 @ 20:10:38 #85
163650 Greys
pi_57702181
Ik kan niet eens 'hoi' schrijven met een muis!
Op MSN heb je tegenwoordig de mogelijkheid om ook handgeschreven dingen te sturen naar elkaar (waarom is me echt een raadsel, maar goed ) en dat heb ik een keer geprobeerd maar het was niet te lezen!

Uiteraard help ik je er aan herinneren, als jij er aan denkt je telefoon aan čn in de buurt te hebben
Vanaf a.s. maandag HNTM met Daphne!

Treurig he, maar ik zenuwachtig voor vanavond Ik heb zoiets van 'Oei! Over een half uurtje moet ik al gaan tutten!'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57702373
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet eens 'hoi' schrijven met een muis!
Op MSN heb je tegenwoordig de mogelijkheid om ook handgeschreven dingen te sturen naar elkaar (waarom is me echt een raadsel, maar goed ) en dat heb ik een keer geprobeerd maar het was niet te lezen!

Uiteraard help ik je er aan herinneren, als jij er aan denkt je telefoon aan čn in de buurt te hebben
Vanaf a.s. maandag HNTM met Daphne!

Treurig he, maar ik zenuwachtig voor vanavond Ik heb zoiets van 'Oei! Over een half uurtje moet ik al gaan tutten!'
Blijft Heer G. eigenlijk tuus?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2008 @ 20:24:22 #87
163650 Greys
pi_57702538
Ja, die zit luidkeels te gapen hier
Hij houdt ook niet van dansen. Zijn meest geliefde uitspraak: 'Echte muzikanten dansen niet'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2008 @ 20:25:38 #88
163650 Greys
pi_57702572
Overigens ga ik niet 'op jacht' ofzo hoor! En ook niet drinken, want ik ga gewoon met de auto naar huis.
Dus ik zal me keurig gedragen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57702679
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 20:25 schreef Greys het volgende:
Overigens ga ik niet 'op jacht' ofzo hoor! En ook niet drinken, want ik ga gewoon met de auto naar huis.
Dus ik zal me keurig gedragen
Als ik ga dansen dan ga ik ook zeker niet met meneer C. Hij houdt er niet van en ik weet eigenlijk niet eens offie het kan, want als hij danst, dan doettie heel vreemd en dat is overigens altijd thuis. Dat laatste moeten we maar zo houden!

Nee, natuurlijk ga je niet op jacht! Maar wel jammer dat je niet een beetje kan drinken, dat is altijd wel gezellig. Is er geen OV? (of heb je daar sinds laatst de AMP je bekomst van?)
pi_57702795
* Dizzy-Miss-Lizzy nu met fotoboek
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2008 @ 20:40:29 #91
163650 Greys
pi_57702925
Ik ga for old times sake 1 rode wodka-redbull drinken, want die goot ik daar altijd in flink tempo naar binnen (werd er alleen nooit teut van ). Maar tegen de tijd dat we weer naar huis gaan heb ik die vast alweer weggedanst. Of we melden ons hier weer rond middernacht omdat we het niet meer volhouden

OV naar Bleiswijk is er volgens mij niet 's nachts Overdag ook amper, namelijk

Dizzy, you go girl! Nu nog een keer een foto van jou zelf zien en ik ben helemaal tevreden

Oh! Ik moet gaan tutten! Haar doen! Make-uppen! Whaaaaaaaaa!
* Greys rent rond als kip zonder kop....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57703086
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik ga for old times sake 1 rode wodka-redbull drinken, want die goot ik daar altijd in flink tempo naar binnen (werd er alleen nooit teut van ). Maar tegen de tijd dat we weer naar huis gaan heb ik die vast alweer weggedanst. Of we melden ons hier weer rond middernacht omdat we het niet meer volhouden

OV naar Bleiswijk is er volgens mij niet 's nachts Overdag ook amper, namelijk

Dizzy, you go girl! Nu nog een keer een foto van jou zelf zien en ik ben helemaal tevreden

Oh! Ik moet gaan tutten! Haar doen! Make-uppen! Whaaaaaaaaa!
* Greys rent rond als kip zonder kop....
Mogen wij thuisblijvers zo nog 1 foto in vol ornaat??
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 maart 2008 @ 21:06:42 #93
163650 Greys
pi_57703767
Ik maak aldaar wel even een telefoonfoto, ik moet nu hollen want ik zou om half tien in de parkeergarage bij het Hilton zijn Gedraag jullie he, vanavond!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 maart 2008 @ 21:06:57 #94
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57703773
En weer een tietendiscussie
Die groene vinnik ok ook gewaagd hoor, maar wel mooi gewaagd en niet ordinair.
Hoop dat jullie een heerlijke avond hebben

En alle andere SCers ook uiteraard
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Moderator zaterdag 29 maart 2008 @ 21:09:18 #95
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57703844
Veel plezier Greys!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 29 maart 2008 @ 21:09:22 #96
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57703848
Ben benieuwd hoe Chip haar eerste nacht alleen heeft doorgebracht
pi_57703859
Veel plezier!!!!!
pi_57703964
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
En weer een tietendiscussie
Je moet ze eerst hebben voordat je er over kan discussiëren
The way you rock'n'roll
pi_57704053
Chip ligt hier prinsesheeeeerlijk tussen ons in op de bank.. Toen we aankwamen, keek ik door het raam de kamer in.. Zag ik 2 oortjes en net 2 oogjes boven de kussens van de bank uitsteken..
Ze heeft alweer gegeten... en spint er op los.

Volgens mij was het geslaagd..

Greys en Maes, veeeel plezier vanaaf!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 29 maart 2008 @ 21:35:56 #100
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_57704636
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 21:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je moet ze eerst hebben voordat je er over kan discussiëren
Ik hou me meestal ook afzijdig heur

*gaat DML's FoBo checken op aanwezigheid van evt. tieten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')