Oke het is een late reactie maar ik ben zo blij dat ze terug isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:58 schreef Litso het volgende:
Djinn is terug
Een buurvrouw belde me net, ze zat daar al die tijd al in de achtertuin te sloeren met de buurkat
Jeej!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:58 schreef Litso het volgende:
Djinn is terug
Een buurvrouw belde me net, ze zat daar al die tijd al in de achtertuin te sloeren met de buurkat
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:38 schreef Greys het volgende:
Ik lijk wel zwanger op die rechter fotoDie onderste band zit dus strak en dat 'rokje' is een beetje pof-achtig. Maar dat zie je niet. Geloof me, in het echt staat het beter. Hoop ik
Op foto's lijk je meestal veel dikker dan in het eggie, dus als je in de spiegel denkt dat het goed staat, dan staat het goed!! Alhoewel ik wel altijd onbewust de neiging heb om voor de spiegel m'n buik in te trekken en dat doe ik in het dagelijks leven dan weer nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:24 schreef Greys het volgende:
Oh god, wat heb ik weer beloofdIk wilde het nog snel weghalen maar Morrie heeft al gereageerd
Heb net ontdekt wat een vertekend beeld je eigen spiegelbeeld geeftIk vond het zelf best leuk staan in de spiegel, maar als ik nu de foto's zie dan zie ik mezelf in de spiegel toch een stuk slanker dan dat het op foto's lijkt! Wat een aanfluiting
Ik geloof dan ook dat ik vanavond maar een gewoon zwart shirtje aantrek en deze outfits nog even bewaar tot ik een kilootje of 8 kwijt ben
![]()
Zal ze even uploaden, beloofd is beloofd, maar ik ga het niet meer aantrekken vanavond
Hola! Niks mis met tieterig! Wat je hebt mag je showen en bovendien: je hebt er toch een zwart hemdje onder zo te zien?? Dus heel decent tieterig:quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:45 schreef Greys het volgende:
Dank jullieIk vind die groene zo 'tieterig' Co
Of kan het echt wel?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:54 schreef Greys het volgende:
Ja met dansen moet het absoluut decent zijn, want ik wil niet de hele tijd hoeven checken of er niets uit vliegtDank voor het beoordelen allemaal! Misschien dat ik die groene dan toch nog wel aan doe vanavond
![]()
En grappig dat jullie zeggen dat mijn haar lang is, is zie uiteraard weinig verschil omdat ik het elke dag zie haha. Misschien omdat de grijze haren er uit geverfd zijn, dat het dan meteen langer lijkt?
Jullie zijn lief!
Ik heb geen foboquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:18 schreef Greys het volgende:
Dizzy, ik reageerde op je fotoboekberichtje, maar nu reageer ik dus bij mezelf omdat ik in jouw fotoboek niet kan reageren![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:24 schreef Morretje het volgende:
Oeh Greys... dat groene jurk is echtMooi hoor!!!
Het gras is altijd groener...quote:Op zaterdag 29 maart 200819:09 schreef Greys het volgende:
Nou, MB, je maakt me helemaal verlegen![]()
![]()
Grappig ook, want ik zou graag juist wat meer jouw figuur hebben als ik kon kiezen![]()
Ik snap dan ook nooit dat vrouwen hun borsten laten vergroten, want de mijne maken me eerder ongemakkelijk dan dat ze me zelfvertrouwen geven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |