quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:58 schreef Litso het volgende:
Djinn is terug
Een buurvrouw belde me net, ze zat daar al die tijd al in de achtertuin te sloeren met de buurkat
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:16 schreef Morretje het volgende:
Chip ligt hier prinsesheeeeerlijk tussen ons in op de bank.. Toen we aankwamen, keek ik door het raam de kamer in.. Zag ik 2 oortjes en net 2 oogjes boven de kussens van de bank uitsteken..![]()
Ze heeft alweer gegeten... en spint er op los.
Volgens mij was het geslaagd..![]()
Greys en Maes, veeeel plezier vanaaf!
Ik sta der al inquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:41 schreef Morretje het volgende:
Mor heeft ook een fobo gemaakt..
(Staat nog maar 1 foto in, had gen zin meer.. )
Ja, heerlijk. Wel lang maar minder vermoeiend. We hadden leuke relaxte kinderen vandaag en gezellige ouders.quote:
Heb tot nu toe niets geleerd dat ik de moeite waard vond en dat ik of niet al kende uit de praktijk OF dat totaaaal niet aansloot op de praktijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:52 schreef Morretje het volgende:
Nok, dat klinkt als een geslaagde dag!![]()
Beetje jammer van de studiebijeenkomst.. Hopen dat je er toch nog wat nieuws leert, is het niet meteen zinloos
Dat is het punt ing.... papiertjes doen het idd altijd goed. daarom volg ik die studie ook. Maar van mijn collega's leer ik zooooveel meer omdat in het werk hun hart zichtbaar is. Echt inzicht en aandacht voor het individu. Dat drijft me. Geen papiertjes. En intern binnen de praktijk hier maakt het niet hebben van dat papiertje niets uit. Maar naar buiten wel en daarom moet het ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Papiertjes doen het altijd goed hoor Nok!
Gewoon heengaan en verpletter die docent gewoon met jouw kennis
*krak* Droom die uit elkaar spatquote:Op zaterdag 29 maart 200821:52 schreef nokwanda het volgende:
@Miss-Bliss: Als je denkt dat je opeens tieten krijgt als je een kind krijgt dan moet ik je uit de droom helpen.
Ik dacht dat ooit ook. Ze stonden alleen zo ongeveer in mijn nek en het spooooot er werkelijk uit vanaf de 5de maand van mijn zwangerschap. Maar na twee manden borstvoeding hield het op en daarna gingen ze gewoon weer exact terug naar hun oude stand. Gelukkig ook niet hangend, maar wel 75 A.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is het punt ing.... papiertjes doen het idd altijd goed. daarom volg ik die studie ook. Maar van mijn collega's leer ik zooooveel meer omdat in het werk hun hart zichtbaar is. Echt inzicht en aandacht voor het individu. Dat drijft me. Geen papiertjes. En intern binnen de praktijk hier maakt het niet hebben van dat papiertje niets uit. Maar naar buiten wel en daarom moet het ook.
Is het alweer een jaar terug?!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:28 schreef nokwanda het volgende:
en owwww, deze wil ik even delen![]()
![]()
Er lag een kaart op me te wachten toen ik thuis kwam.
Van mijn moeder en haar man.
Zelf gemaakte verjaardagskaart met allemaal idiote poezen op de voorkant en binnenin in muzieknotenschrift
"Happy miauwday to you" in allemaal miauws omdat mijn kitjes maandag een jaar zijn![]()
Same herequote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*krak* Droom die uit elkaar spat
Nou ja, als het maar niet minder wordt iigIk droeg ook jaren 75A, maar kwam er vorig jaar achter dat 70B ook past, toch weer een cupmaat winst
Dat was niet een geheel nuchter smsje net Greysquote:Op zondag 30 maart 2008 00:38 schreef Greys het volgende:
Riooooo de janeirooo *hups hups*
Sinds vrijdagquote:Op zondag 30 maart 2008 10:52 schreef Qwea het volgende:Sinds wanneer ben jij PR senes ?
Wij zijn al bezig het huis schoon te maken. Wat een bende was het hier
Dat was dus om 6 uurquote:Op zondag 30 maart 2008 11:29 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen... (kan nog net.. bijna middag)![]()
Dacht ik dat we mooi vroeg wakker werden, vergeten dat de klok een uur vooruit ging...
Maar, lekker geslapen met z'n 3en, al vond mevrouw het om 5 uur oude tijd nog wel nodig om om aandacht te mauwen..
quote:Op zondag 30 maart 200814:17 schreef Greys het volgende:
PS.... MissBliss, ik heb jou dat ooit eens zien doen namelijk, vanuit de auto per telefoon Fokken toen met Idols, vandaar dat ik het ook een keer wilde proberen vanuit de kroeg
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:48 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk wel treurig he, dat we er zo'n ophef over maken dat we 1 avondje op stap zijn geweest
We hebben dan ook besloten dat we dat echt vaker moeten gaan doen. Al is het maar een paar uurtjes, het is echt iets om ontzettend vrolijk van te worden... En Maes is nu wat foto's aan het uploaden haha! Verwacht er niet teveel van, het is maar met de telefoon![]()
Oh en ik had toch dat rechter jurkje maar aangetrokken. Niets zo veranderlijk als de vrouw![]()
Ze komen er allemaal aan, niet toch die lelijken posten he?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:11 schreef Greys het volgende:![]()
Die tasjes!
![]()
Kan je ze in iets groter formaat naar me mailen alsjeblieft?![]()
mirandalientje apedinges yahoo.com
Nee darling, beloofdquote:Op zondag 30 maart 2008 15:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze komen er allemaal aan, niet toch die lelijken posten he?
merkte met rosa met 11 maanden toch best wat verschil hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 15:20 schreef nokwanda het volgende:
Zijn de meisjes hier ook. En na 1,5 jaar worden het opeens vette poesjes.
En die krijgen ook echt meer dan genoeg te eten.
Tis gewoon net als met sommige mensenmeisjes.
ouwe topics lezen is gewoon leukquote:Op zondag 30 maart 2008 15:24 schreef Morretje het volgende:
Was net ordinair oude topics van users aan het lezen..![]()
Ga nu maar eens douchen, hebben net besloten dat we vanavond gaan wokken, ipv de ajam pangnang die ik gisteren heb gekocht..![]()
Poezz is nu aan de winderij trouwens, hoop dat er geen diarree uit voortkomt? Weet niet hoe dat werkt met poezen, met de hond van mams vaak wel nml..
Kwam vroeger tijdens het uitgaan al nooit leuke mannen tegen. Dus een mannenjacht is dat hier nooit geweestquote:Op zondag 30 maart 2008 15:23 schreef Greys het volgende:
Nou, ik zal je zeggen dat ik op een gegeven moment tegen Maes zei:
"Het is maar goed dat we hier niet op mannenjacht zijn, want het is echt drie keer niks!"
Ik heb echt niet één man gezien die ik, als ik vrijgezel zou zijn geweest, zou zien zitten!
Nu pas. Chippy's credo: wie men liefheeft kastijdt men.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:45 schreef Morretje het volgende:Chip heeft me net gekrabd... Ik zat op de bank, komt ze eerst op schoot liggen... Ravage staat op aan de eettafel en komt onze kant oplopen. Mevrouw stapt van m'n schoot en kruipt in de hoek van de bank, met d'r rug naar ons toe.. Ik aai haar over d'r achterkant met 1 vinger.... en daar staat nu een bloedende kras op.
Nou dan heb je de poesjes van huize Conleche nog niet meegemaakt! Ik vrees dat jouw tactiek bij hen ook niet zou werken. Bij mij kan je ze sws geen van allen over de buik aaien: lig je helemaal open. De Bolle (Sjakie) is nog het liefst en zal alleen uithalen als je teveel achteraan bij z'n staart en dus die buik aait. Bassie; die bijt ook nog eens. Pippie, dat kreng, die krabt altijd, die kan ik nooit aaien. (heb 'r nog wel met de fles grootgebracht en een halfjaar rondgelopen met zuigzoentjes in m'n nek, omdat mevrouw dacht dat er melk uit zou komen.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Zolang jij je hand niet wegtrekt gebeurt er niets. Pas als je je hand onder die kattenpoot vandaan wil trekken komt de krab.
Tis ff oefenen, maar ik ben inmiddels aardig goed daarin geworden
Met een lekker stokbroodje?quote:
Ik denk dat ik iets heb gemist, maar wat is de kattenborrel??quote:Op zondag 30 maart 2008 18:17 schreef nokwanda het volgende:
Ik mag ze hier verder allemaal over de buikjes kroelen. Alleen grijpen ze ons vaak uit speelsheid. Maar in bed gaan ze er vaak juist languit voor liggen.
Ik heb wel gemerkt dat katten vaak gedrag van elkaar overnemen in een groep (zoals hier met de kattenborrel.
Hoofdpoes was heel lang Rosa, en de kitjes zijn daar ook groot mee geworden. Roos werd gek als ze het wilde en ze het niet kreeg
Als ik jouw menu at (kapsalonnetjes, tosti's etc.) dan zou ik zo dik zijn als een olifant!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:46 schreef Greys het volgende:
Wij hebben net een bak shanghai nootjes leeggegeten en maken zometeen nog een paar tosti's
Receptje venkelsoep hebben?quote:Op zondag 30 maart 2008 18:51 schreef Greys het volgende:
We hadden het er net over dat we de laatste tijd idd niet al te gezond eten
Het was bijna weer een kapsalonnetje geweest vanavond, maar zelfs wij vonden dat teveel van het goede.
Morgen eten we weer braaf een salade met een paar reepjes biefstuk
de kattenborrel is hier een vierkante vaas met knikkers en een drijvend glazen visje erin.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets heb gemist, maar wat is de kattenborrel??
Toch zijn mijn katten best leuke beesten hoor, vooral de Bolle, daar hou ik erg veel vanHet is trouwens maar goed dat ik geen kinderen wil, want ik zou absoluut van de een meer houden dan van de ander.
Ik hou echt véél meer van Koekie dan van de poezen en van de Bolle hou ik weer veel meer dan van bv Bassie. D'r zit echt gradatie in.
Tyler is niet helemaal okay, hij niest veel en zijn oog watert, en hij zit er ook constant aan te poetsen. Ik denk dat ie er iets in heeft gehad. Hij gromt en jammer ook als je op een bepaalde plek op zijn buik aait. Mijn vermoeden is dat hij of met Djinn (waar hij niet vriendelijk tegen was gister) of met een buurtkat toch een aanvarinkje heeft gehad.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:55 schreef Greys het volgende:
Raar he Lits?
Is het weer Huize Weltevree bij je met de poezebeesten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |