abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58614768
Vond het wel een beetje onzin (met Groeten Terug) dat die mensen van de Stam wel alles in Nederland van die mensen moesten eten en dat die Nederlanders/Belgen sommige dingen niet wilden eten.

en wat is die Patricia? een irritant stuk mens zeg
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_58614893
Het zijn alletwee stomme families (die belgen en de Leeuw) en ze sporen allemaal niet, daarom zijn ze natuurlijk ook gekozen voor dit programma. Maar Harm is tenminste de enige die zich aanpast en echt alles doet wat zij willen. Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, maar bijvoorbeeld bij de vorige aflevering slacht hij wel gewoon effe een geit, en eet hem daarna lekker op. Dan vraagt zijn zoontje nog: 'Eet je nu zijn kop?', waarop hij iets zegt in de trend van: 'Geen idee maar ik vind het lekker!' Zo hoort het tenminste. Hij heeft ook kippen geslacht en vreet alles wat die stam voor ze maakt. Hij is denk ik ook degene die de familie heeft opgegeven want hij doet tenminste zoals het hoort.

Je krijgt bijna medelijden met hem als je die dochters ziet, alhoewel ik denk dat het alleen die gothic is samen met die andere puberslet. Die andere twee meiden doen volgens mij ook goed mee met hun vader. Je ziet in ieder geval altijd die knappe meid (die bijna nooit in beeld is) meedoen met haar vader en werkt gewoon en doet wat gevraagd wordt. Ook met het spinnen en werken op het land bijvoorbeeld. Alleen jammer dat je hun 2 nooit ziet. Samen met Harm passen zij zich tenminste aan.

Aan de andere kant natuurlijk geweldig hoe de rest van die familie is, wat een luie varkens. Lekker roken, haar stylen en elke dag wel je make up goed doen. Ik lig elke keer de huilen op de grond van het lachen van die gasten.

Ik ga in ieder geval de aflevering van gisteren bekijken, dat kleine belgische rotjong draait helemaal door heb ik in een voorstukje gezien

Man deze serie vind ik toch wel gaaf. Ik had er niks van verwacht maar toch vind ik het leuk om te zien. Natuurlijk kijken de meeste mensen om de families af te zien gaan en ze zien ploeteren in de rimboe, maar ik vind het ook gaaf om die families te zien en hoe zij leven. Ik kan in ieder geval niet wachten op de groeten terug! (die had ik vorig seizoen wel gezien).
pi_58614898
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:36 schreef schatje het volgende:

[..]

En die paling zagen voor slangen aan. Ze maakten meteen rechtsomkeert. Die schedel in tattooshop of wat was het konden ze ook niet echt waarderen.
Zijn die Groeten Terug-afleveringen nog ergens te zien? Ik kan ze niet vinden!
pi_58615557
Welk seizoen is dit eigenlijk? Het tweede of derde? En zijn de vorige aflevering uberhaupt nog terug te zien van de vorige seizoenen?
pi_58615702
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:06 schreef Unhuman het volgende:
Welk seizoen is dit eigenlijk? Het tweede of derde? En zijn de vorige aflevering uberhaupt nog terug te zien van de vorige seizoenen?
Ik geloof het derde seizoen voor de Nederlandse serie. Volgens mij kwamen de beelden van die Belgische familie uit het eerste seizoen van België.

Volgens mij zijn die eerdere seizoenen niet meer terug te zien helaas. Ik heb de DVD box gekocht die te koop is. Daar heb je de hele Groeten Terug reeks met die familie met die opgezette hond en de 1e en de laatste aflevering van "Groeten uit de Rimboe". Dat is geloof ik ook het enige wat je nog kunt terug kijken.
quote:
Op zondag 11 mei 2008 20:28 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Zijn die Groeten Terug-afleveringen nog ergens te zien? Ik kan ze niet vinden!
Op DVD dus wel. Van die familie met die hond in de kamer. Is geloof ik het eerste seizoen? 2e seizoen was met die familie De Jong uit Noord-Limburg en die familie met de 5 dochters?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_58621961
quote:
Op zondag 11 mei 2008 21:14 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ik geloof het derde seizoen voor de Nederlandse serie. Volgens mij kwamen de beelden van die Belgische familie uit het eerste seizoen van België.

Volgens mij zijn die eerdere seizoenen niet meer terug te zien helaas. Ik heb de DVD box gekocht die te koop is. Daar heb je de hele Groeten Terug reeks met die familie met die opgezette hond en de 1e en de laatste aflevering van "Groeten uit de Rimboe". Dat is geloof ik ook het enige wat je nog kunt terug kijken.
[..]

Op DVD dus wel. Van die familie met die hond in de kamer. Is geloof ik het eerste seizoen? 2e seizoen was met die familie De Jong uit Noord-Limburg en die familie met de 5 dochters?
Die familie met die opgezette hond was inderdaad uit seizoen 1, dat was de familie Massing uit Nootdorp. Vond die stam waar zij bij waren en die daarna bij hun kwamen toch het leukste, vooral die ene neger, chiwawa heette die volgens mij was grappig.
pi_58621963
quote:
Op zondag 11 mei 2008 20:21 schreef PiraatPiet het volgende:
Vond het wel een beetje onzin (met Groeten Terug) dat die mensen van de Stam wel alles in Nederland van die mensen moesten eten en dat die Nederlanders/Belgen sommige dingen niet wilden eten.

en wat is die Patricia? een irritant stuk mens zeg
Je bedoeld zeker Miss Plamuur Priscilla
pi_58624102
quote:
Op maandag 12 mei 2008 07:23 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Die familie met die opgezette hond was inderdaad uit seizoen 1, dat was de familie Massing uit Nootdorp. Vond die stam waar zij bij waren en die daarna bij hun kwamen toch het leukste, vooral die ene neger, chiwawa heette die volgens mij was grappig.
Jaa hun, de beste familie ooit van Groeten uit de Rimboe
pi_58624116
-edit dubbel-
pi_58624124
-edit dubbel-
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:32:46 #286
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_58668137
Heb het net op video gekeken. Moet zo nog koken, maar toen ze op het laatst begonnen over dat ze het beenmerg ook eten had ik spontaan geen honger meer.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_58732804
Zo meteen de laatste aflevering dus! Hopelijk gelijk een aankondiging voor Groeten Terug erachteraan!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_58732871
hoop het ook,want wil groeten terug graag zien
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_58733255
tjeej die sanderijn, dat ze dat doet
pi_58733307
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:42 schreef Ellatjuh het volgende:
tjeej die sanderijn, dat ze dat doet
Tof advies van die vader.
pi_58733323
Bwehehe..de halve familie mag maar bij de stam komen
pi_58733363
hahahah en terecht, die vreselijke gedrochten zou ik ook niet willen.
die zijn veel te lui
pi_58733419
Sla Parvisal dood!
pi_58733476
Harm is tof.
pi_58733557
De familie de leeuw viert feest
Alleen degene die zijn toegelaten vieren feest
pi_58733582
Troost hem niet, Hij is lui
pi_58733787
hahahha die hans geniet wel van zn massage
pi_58733837
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:11 schreef Ellatjuh het volgende:
hahahha die hans geniet wel van zn massage
En z'n vrouw staat er ook nog bij.. om te controleren of het wel netjes blijft zeker
pi_58733851
heb ik nog niet eens gezien.
pi_58734018
omg..Die priscilla zeikt NOG STEEDS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')