Het zijn alletwee stomme families (die belgen en de Leeuw) en ze sporen allemaal niet, daarom zijn ze natuurlijk ook gekozen voor dit programma. Maar Harm is tenminste de enige die zich aanpast en echt alles doet wat zij willen. Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, maar bijvoorbeeld bij de vorige aflevering slacht hij wel gewoon effe een geit, en eet hem daarna lekker op. Dan vraagt zijn zoontje nog: 'Eet je nu zijn kop?', waarop hij iets zegt in de trend van: 'Geen idee maar ik vind het lekker!' Zo hoort het tenminste. Hij heeft ook kippen geslacht en vreet alles wat die stam voor ze maakt. Hij is denk ik ook degene die de familie heeft opgegeven want hij doet tenminste zoals het hoort.
Je krijgt bijna medelijden met hem als je die dochters ziet, alhoewel ik denk dat het alleen die gothic is samen met die andere puberslet. Die andere twee meiden doen volgens mij ook goed mee met hun vader. Je ziet in ieder geval altijd die knappe meid (die bijna nooit in beeld is) meedoen met haar vader en werkt gewoon en doet wat gevraagd wordt. Ook met het spinnen en werken op het land bijvoorbeeld. Alleen jammer dat je hun 2 nooit ziet. Samen met Harm passen zij zich tenminste aan.
Aan de andere kant natuurlijk geweldig hoe de rest van die familie is, wat een luie varkens. Lekker roken, haar stylen en elke dag wel je make up goed doen. Ik lig elke keer de huilen op de grond van het lachen van die gasten.
Ik ga in ieder geval de aflevering van gisteren bekijken, dat kleine belgische rotjong draait helemaal door heb ik in een voorstukje gezien

Man deze serie vind ik toch wel gaaf. Ik had er niks van verwacht maar toch vind ik het leuk om te zien. Natuurlijk kijken de meeste mensen om de families af te zien gaan en ze zien ploeteren in de rimboe, maar ik vind het ook gaaf om die families te zien en hoe zij leven. Ik kan in ieder geval niet wachten op de groeten terug! (die had ik vorig seizoen wel gezien).