Priscilla.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:20 schreef Ellatjuh het volgende:
ja idd kazan pikt nu niet alles meer.
en die precilla is weer op oorlogspad
Hopelijk wordt ze niet door een grote neger verkracht, maar volgens mij is ze daar juist op uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:20 schreef Ellatjuh het volgende:
ja idd kazan pikt nu niet alles meer.
en die precilla is weer op oorlogspad
Zo groot zijn ze niet en Londsdale begrijpen ze nietquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ze niet door een grote neger verkracht, maar volgens mij is ze daar juist op uit.
Groot op een ander gebied.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo groot zijn ze niet en Londsdale begrijpen ze niet
Dat dan weer welquote:
Gelukkig hebben ze het er uit gespuugdquote:
Wanneer?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:38 schreef Cahir het volgende:
Wat janken ze. Er komt toch een De Groeten Terug.
Die vind ik leukerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:38 schreef Cahir het volgende:
Wat janken ze. Er komt toch een De Groeten Terug.
Inderdaad! Hoop inderdaad dat dat weer gaat komen. Was altijd erg vermakelijkquote:
Haha ja, zagen ze daar dozen en blikken kattenvoer staan. Dachten ze dat er kattenvlees inzat en dat de mensen hier dus kattenvlees etenquote:Op zondag 11 mei 2008 00:35 schreef rene90 het volgende:
Ik weet nog wel die blikken van die stammensen in de C1000 bij de vleesafdeling haha.
quote:Op zondag 11 mei 2008 09:20 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Haha ja, zagen ze daar dozen en blikken kattenvoer staan. Dachten ze dat er kattenvlees inzat en dat de mensen hier dus kattenvlees eten
En die paling zagen voor slangen aan. Ze maakten meteen rechtsomkeert. Die schedel in tattooshop of wat was het konden ze ook niet echt waarderen.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:35 schreef rene90 het volgende:
Ik weet nog wel die blikken van die stammensen in de C1000 bij de vleesafdeling haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |