Groningers?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:47 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Vanaf vanavond weer nieuwe afleveringen van Groeten Uit De Rimboe.
Ik ga zeker weer kijken, ben benieuwd wat voor inheemse bevolkingsgroepen en nu weer te zien zijn.
De familie Kazanquote:
Gelukkig zijn er dit jaar ook weer Belgenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:48 schreef LittleBoy_ het volgende:
Altijd leuk die Jailbait meisjeseerst ook met die belgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Half 9 of 10 ofzoiets , SBS6quote:
O tis hier al bekend dusquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:56 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, best jammer dat ze nu BN'ers gaan gebruiken. Hopelijk ook de laatste keer.![]()
Maar heb er de afgelopen jaren erg van genoten, dus kijk ook zeker dit jaar weer. En ook al is het vrij nep allemaal, het blijft vermakelijke TV.
Ja.quote:
Ik heb ook zo'n piercing in m'n lip als die ene. Ben benieuwd of ze daar iets van zeggen, aangezien ze daar hele schijven in hun lip hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:45 schreef DaFrenk het volgende:
Een zooi puberende trienen die na 100 meter buiten de deur alweer naar huis willen![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:40 schreef Cahir het volgende:
"Jongens waar is het toilet, daar om de hoek?"
"habalal"
"Ok bedankt"
Laat het dan teminste geloofwaardig overkomen
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:24 schreef Cahir het volgende:
Familie de Leeuw:
Pa "Ja dat ligt in Afrika!"
*pappa en 5 kinderen storten zich over brazillië(zuid-amerika) heen*
Mamma "Dat is brazillië hoor!"
Familie "O"
Geweldige humor![]()
![]()
Die pa heeft er ook, maar ik weet zo even niet wie van wie is. Nog moeilijk te onthouden na zo'n introductie.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Hoeveel kids hebben die wel niet? Volgens mij zijn ze geen van allen van die pa ook nog es, zelfs die kleintjes waren alleen van haar![]()
en een jeffreyquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Die namen waren ook al niet te onthouden van al die kids haha.
Uiteraard zat dr wel een Priscilla bij, konnie misse!
Die dochters dat wordt lachenquote:Op zondag 30 maart 2008 13:14 schreef MadGuy het volgende:
Heerlijk die pauperfamilie. Jammer dat we niet al te lang kunnen genieten van de verfpracht op het gezicht van Ma De Leeuw.
En die dochters, dat gaat nog erg leuk worden.
ze hebben bij elkaar negen kinderen en die kinderen van marcelle heten nelson en die naam is ook niet van hun echte vader maar bij elke nieuwe vent krijgen de kinderen een nieuwe achternaam geloof ik en die kinderen van haar zijn ook niet allemaal van dezelfde man maar van 2 of drie verschillende vadersquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Die namen waren ook al niet te onthouden van al die kids haha.
Uiteraard zat dr wel een Priscilla bij, konnie misse!
Zo dan!quote:Op woensdag 2 april 2008 07:43 schreef martine1987 het volgende:
[..]
ze hebben bij elkaar negen kinderen en die kinderen van marcelle heten nelson en die naam is ook niet van hun echte vader maar bij elke nieuwe vent krijgen de kinderen een nieuwe achternaam geloof ik en die kinderen van haar zijn ook niet allemaal van dezelfde man maar van 2 of drie verschillende vaders
de familie de leeuw zijn de vader dat meisje met die zwarte haren en dat jongetje daar is echt niks mis mee want die man word ook alleen maar bedonderd dor marcelle voor ze geld de man die ze hiervoor had heeft ze laten vallen toen hij zijn vaders huis verkocht had om haar schuld af te betalen dus zon figuur is het en die dochter vooral raissa de smetvrees koningin is net zo als de moeder dat is de grootste graf schijnheil die er besta en nou weet iedereen het en ik hoop dat ze het lezen want ze denken dat ze alles zijn die familie maar ze zijn niks dus dat iedereen het weet
Leuk stukje tekst, gebruik de volgende hoofdletters en leestekens en alinea's. Leest wat fijner.quote:Op woensdag 2 april 2008 07:43 schreef martine1987 het volgende:
[..]
ze hebben bij elkaar negen kinderen en die kinderen van marcelle heten nelson en die naam is ook niet van hun echte vader maar bij elke nieuwe vent krijgen de kinderen een nieuwe achternaam geloof ik en die kinderen van haar zijn ook niet allemaal van dezelfde man maar van 2 of drie verschillende vaders
de familie de leeuw zijn de vader dat meisje met die zwarte haren en dat jongetje daar is echt niks mis mee want die man word ook alleen maar bedonderd dor marcelle voor ze geld de man die ze hiervoor had heeft ze laten vallen toen hij zijn vaders huis verkocht had om haar schuld af te betalen dus zon figuur is het en die dochter vooral raissa de smetvrees koningin is net zo als de moeder dat is de grootste graf schijnheil die er besta en nou weet iedereen het en ik hoop dat ze het lezen want ze denken dat ze alles zijn die familie maar ze zijn niks dus dat iedereen het weet
Ik zag het al aankomen, maar toch, dat was hilarisch ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:24 schreef Cahir het volgende:
Familie de Leeuw:
Pa "Ja dat ligt in Afrika!"
*pappa en 5 kinderen storten zich over brazillië(zuid-amerika) heen*
Mamma "Dat is brazillië hoor!"
Familie "O"
Geweldige humor![]()
![]()
Op sbs6.nl.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:19 schreef donpsp het volgende:
Is nu nergens een herhaling te zien op internet..? Net zoals uitzending gemist en RTL gemist.
Dude.......quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:45 schreef DaFrenk het volgende:
Matige eerste aflevering, kijk wel uit naar de reacties van die stam als Kazan z'n truukendoos opendoetAl hebben we dat wel in veel programma's kunnen zien. Toch erg grappig
![]()
Dat is nog het leukstequote:
dacht meteen aan zo'n jensen tv-moment dus zal me niks verbazen als dat in het breaking news komt.quote:
En ze dragen nog allemaal Croqs ookquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:52 schreef DaFrenk het volgende:
Volgende week gaat Kazan z'n goocheldoos voor beginners opentrekken.
Volgens de site vrijdags om 14:15u. Of wachten tot hij online staat.quote:
Volgens mij kan je niks van SBS6 online terugkijken hoor....quote:Op zondag 6 april 2008 12:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens de site vrijdags om 14:15u. Of wachten tot hij online staat.
Dit wel, raar maar waar.quote:Op zondag 6 april 2008 17:58 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niks van SBS6 online terugkijken hoor....
Of ze zijn gewoon gecast óf ze hebben zich eens aangemeld zonder er serieus over na te denken en dát soort families wil SBS natuurlijk gebruiken. Als het echt een familie zou zijn die zich 100% gaat integreren dan is dat geen leuke spraakmakende televisie.quote:Op zondag 6 april 2008 19:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Onvoorstel dat dat gezin met die blonde vrouw en breezah kinderen zich hebben opgegeven voor dit programma.
Je weet toch dat je daar de meest ranzige maaltijden voorgeschoteld krijg met poep spuug en pis etc...
quote:Op maandag 7 april 2008 15:15 schreef Ellatjuh het volgende:
ja en de familie de leeuw gaat nog meer ruzie maken
Echt verwende kwallen, ze hebben echt een beetje een strengere opvoeding nodig...quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:10 schreef rene90 het volgende:
wat een walgelijke dochters, pff de moeite om een pan op je hoofd te doen is al teveel gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |