Dit zag ik zo op die emoplaygroundhyves

quote:
David (33)
27 okt, 11:03
''wat een bullshit alsof de kleur van je kleding er mee te maken heeft dat je emo bent
heeft iemand van jullie zich de laatste tijd nog gesnede? ''
quote:
*chriistelxXheartbreaker. </3 (140)
28 nov, 14:51
JEZUS DIT IS ZOOO FOCKING DOM niet alle emo's snijden hoor je kan ook gewoon je emo noemen gewoon vanwege de kledingstijl en haar dan ben je oook emo
je bent dan wel depri maar niet iedereen snijd zich toch (ik heb het wel gedaan maar ik zag in dat het geen oplossing is maar ben wel depri)
quote:
Wat vo0rn so0rt mense hate emo's t meest? 66 stemmen
9-11 08:22
Andere emo's 3,0% 2 stemmen
Metalheads 6,1% 4 stemmen
Gothics 9,1% 6 stemmen
Hardcore-lui 80,3% 53 stemmen
Punkers 1,5%
Ze kunnen niet eens
gabbers zeggen

Antwoorden op de poll: Snij je jezelf?
quote:
zazie <33 Alesana^^screamo (95)
21 mrt, 10:51
doe het sinds groep 7(nu)
nog niemand weet het.......
lukt gewoon niet om er mee te stoppen door die ktkindren inme klas
quote:
HEARTattack ~ (200)
21 mrt, 21:33
Ik ben heel onhandig met dingen, vooral met papier. Dan heb ik altijd van die inimini kltesneetjes in men vingers... T____T en dat vind ik zelfs al eng...
dus nee, snijden is geen optie voor mij..
quote:
XYR! (81)
20 mrt, 20:11
Ik deed n doe het, op mijn polsen. Best wel link maar ik hb pas een x te diep gesneden en dat viel nog wel mee.
Mn beste vriendin controleeert het niet meer, en het kan haar niet zoveel meer schelen, ik doe het toch wel.
quote:
Emily, Je wéét. (134)
20 feb, 17:39
Vanaf groep
8, tot begin klas 2.
meerdere keren op
terug gevallen.
Ben aant afkicken ;'D
quote:
niet meer sinds 3 maanden..
quote:
Niet meer. 2 jaar gedaan ofzo
quote:
ik doe het nog steets & me ma & oma & pa & tante weten het ook al
quote:
Nog niet... Komt nog wel...
quote:
Alleen als ik fuckedup Depri ben. (nogal vaak ) mijn ouders weten het stiekem wel maar die zijn verlegen. ik heb veel littekens (hopen dat niemand dit leest die ik ken haha) Mensen denken: Die is gek.. maar op zo'n moment weet je niet beter. Ze zouden zelf ook eens zulke gevoelens moeten hebben. Ik heb nog ergere foto's maar die durf ik niet te laten zien
quote:
heb het wel heel lang gedaan, af en toe nog trouwens, maar een paar meiden uit mijn klas zijn et aan het vermoeden en zetten zich 100% in om mijn armwarmers uit te krijgen zoo NIET lief
Zelf mn demente kat heeft nog minder aandacht tekort dan die menskes daar

Antwoorde(en) op de poll: at vind je van de maker van de poll hieronder? (Snijpoll)
quote:
Ik vin em kankervet,
hij heeft inderdaad geen leven want hij is niet altijd ongelukkig en snijd zichzelf niet...
hij gedraagt zich misschien wel als een mens!!
mischa snijdt een biefstuk, emo's een pols
[ Bericht 33% gewijzigd door RadioSlut op 31-03-2008 21:32:13 ]