Ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:19 schreef Quacker het volgende:
[..]
Maar in DF hangt het toch af van hoever je met de bus gaat?
's Avonds eten in restaurant? Wij doen dan tussen 2pm en 4pm. En 's avonds eet je tacos (de la calle of zelf maken) of niks (althans iets kleins).
Restaurant vant werk hebben we niet, ook niet in business center. Maar afwisselend eten is ook niet erg, keer naar dit restaurant en dan naar die enz.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:24 schreef Knoekie het volgende:
´s middags eet ik altijd in het restaurant van mijn werk. Lekker en gratisDoor mijn tijd in Madrid ben ik gewend om gewoon 2 keer goed te eten. Anders kom ik gewoon om van de honger ´s avonds.
Echte Mexicaan aan het worden dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:36 schreef Knoekie het volgende:
Misschien moet ik ook wat minder gaan eten. 5 kg aangekomen in 3 maanden
quote:Op woensdag 26 november 2008 04:46 schreef Quacker het volgende:
[..]
Echte Mexicaan aan het worden dus.
Mja dat weet ik niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:48 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
gelukkig kan het er bij mij wel bij![]()
Ik zit even te rekenen...quote:Op woensdag 26 november 2008 04:08 schreef Quacker het volgende:
[..]
Dan geef je wel veel geld uit aan die andere dingen. Wat ik gemiddeld uitgeef aan eten is: 100 pesos per dag. Maar vaak is het maar 50 pesos per dag.
Moet ik nou een foto gaan plaatsen om te bewijzen dat ik niet dik ben? Met mijn 1.82 en 65 kilo is er echt geen buikje te vinden hoor.quote:Op woensdag 26 november 2008 06:52 schreef Perruche het volgende:
Vogue luxepaardje![]()
en knoekie dikzak
Ik ben ook aangekomen... ook 5 kilo, ofoz.. ik maak mezelf wijs dat het spieren zijn![]()
Ik ben zo'n 14 kilo afgevallen sinds ik in Mexico benquote:Op woensdag 26 november 2008 06:52 schreef Perruche het volgende:
Vogue luxepaardje![]()
en knoekie dikzak
Ik ben ook aangekomen... ook 5 kilo, ofoz.. ik maak mezelf wijs dat het spieren zijn![]()
Ik denk er trouwens aan om volgende week donderdag naar 6flags te gaan, dan de nachtbus te pakken en het weeken in guadelajara door te brengen, en vanaf daar nog naa2 andere steden voor een weekje. Is dat een beetje leuk, guadelajara in het weekend?
Eigenlijk wilde ik naar guatemala, maar vanwege verschillende redenen blijf ik liever in Mexico
jquote:Op woensdag 26 november 2008 07:10 schreef Perruche het volgende:
Knoekie! Hap hap!ik geloof je wel hoor haha!
Vogue - wat is een plato yucateco?
Ik probeer er ook wel op te letten, maar ik heb wel zoiets van ach, be er maar voor 4,5 maand, ten volle van genieten! mijn favoriete eten hier is chile en nogada... heerlijk! En hierna zit ik in dublin, daar is het allemaal zo duur dat ik beter hier een speklaagje kan kweken... maar ik ga de groentes ook wel missen, en het fruit, en de zon... aargh!
En nu ga ik slapen... morgen weer vroeg op, ik ga de laatste 2 weken dat ik hier ben iedere dag mexicans ontbijten, en heb om half 10 afgesproken
Enojada denk ik?quote:Op woensdag 26 november 2008 07:10 schreef Perruche het volgende:
Ik probeer er ook wel op te letten, maar ik heb wel zoiets van ach, be er maar voor 4,5 maand, ten volle van genieten! mijn favoriete eten hier is chile en nogada... heerlijk!
Ligt eraan waar je zit denk ik. Zapopan is tof, Centrum is tof. In Zapopan heb je wel veel bars enz. En voor mij dichtbij huis.quote:Op woensdag 26 november 2008 06:52 schreef Perruche het volgende:
Ik denk er trouwens aan om volgende week donderdag naar 6flags te gaan, dan de nachtbus te pakken en het weeken in guadelajara door te brengen, en vanaf daar nog naa2 andere steden voor een weekje. Is dat een beetje leuk, guadelajara in het weekend?
knoekie! jij zit toch in DF....? weet jij of je in 1 dag van daar naar Teoatihuacan (of hoe schrijf je het) kan...? wantikwildatnogheulgraagzienquote:Op woensdag 26 november 2008 07:20 schreef Knoekie het volgende:
Tof Dublin.![]()
Nee voor mij is het over 6 weken voorbij. 7 Maanden Madrid en 4 maanden MexicoBen nu een beetje aan het aftellen. En beschouw elke dag als een feestdag.
![]()
Ik moet morgen ook weer vroeg op. Een presentatie met de managers van Procter & Gamble
Haha!quote:Op woensdag 26 november 2008 07:22 schreef Perruche het volgende:
jajaja quacker loop me nu niet te dissen, ik kan niet zo goed spaans ja![]()
kom ik gezellig cervezas drinken in guadelajara!![]()
en ja die chiles zijn wel boos als je de zaadjes er niet uithaalt haha! ik heb egenlijk geen flauw idee hoe je het schrijft... maar lekker is het wel, en daar gaat het om!!![]()
morgen ochtend huevos arrachera denk ik zo, en dan gelijk fruitsalade erbij.... ohohoh wat ga ik mexico missen!![]()
En nu ga ik echt slapen. Buenas noches!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |