Fresa? Aardbei? Roze ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:50 schreef Vogue het volgende:
Ik ben inmiddels alweer verhuisd![]()
Mijn appartement was redelijk smal, zo'n 5 meter, maar wel "lang". Het had een woonkamer, keukentje, badkamer en een slaapkamer en het totaal was ongeveer 50m2.
Nu deel ik een appartement met een Peruaans meisje, omdat het alleen wonen bij nader inzien toch niet veilig was, er waren wat vervelende dingen gebeurd in mijn straat. Het appartement waar ik nu woon is erg "fresa", met 2 zwembaden in de tuin, ruime woonkamer en keuken, 2 badkamers en 2 slaapkamers in een gebouw met 24 uur bewaking. Zal snel weer wat foto's posten!
fresa is kakkerquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:11 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Fresa? Aardbei? Roze ofzo?![]()
Zo te lezen zit je nu in ieder geval stukken beter!
Ben benieuwd naar de plaatjes.
Ok dankje voor de verduidelijkingquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:50 schreef Vogue het volgende:
Ik ben inmiddels alweer verhuisd![]()
Mijn appartement was redelijk smal, zo'n 5 meter, maar wel "lang". Het had een woonkamer, keukentje, badkamer en een slaapkamer en het totaal was ongeveer 50m2.
Nu deel ik een appartement met een Peruaans meisje, omdat het alleen wonen bij nader inzien toch niet veilig was, er waren wat vervelende dingen gebeurd in mijn straat. Het appartement waar ik nu woon is erg "fresa", met 2 zwembaden in de tuin, ruime woonkamer en keuken, 2 badkamers en 2 slaapkamers in een gebouw met 24 uur bewaking. Zal snel weer wat foto's posten!
Knoekie K.O.....quote:Op zondag 21 september 2008 10:50 schreef Knoekie het volgende:
Waarom heb ik nou weer zoveel tequila gedronken, ik wilde namelijk opblijven om Feyenoord - Ajax te luisteren.
Méxicoquote:Op maandag 29 september 2008 12:37 schreef Elvislives het volgende:
Waar wonen jullie ook alweer? Erg leuke huizen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |