abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63121075
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 06:33 schreef Quacker het volgende:

[..]

Hmmm dat heb ik hier niet dat als ik de bus in stap dat ik raar wordt aangekeken ofzo.
Ik bedoel meer in de trant van. Hé een buitenlander!
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:26:03 #212
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_63123332
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 06:04 schreef Knoekie het volgende:
Ik denk de standaard toeristische dingen bezoeken. Ik weet niet veel over Oaxaca. Heb jij tips wat ik zeker zou moeten zien?

Monte Albán is zeker een aanrader wat mij betreft. Prachtig uitzicht vanaf daar.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_63130958
Hey knoeke, ik weet niet of het voor mij was maar ik woon in Puebla ja. Nou ja, Cholula, een klein dorpje erbuiten. Mijn school staat daar. Als ik terugga wil ik wel nar Puebla, leuke stad.
a
Als je naar Oaxaca gaat, kan ik je aanraden om naar de botnische tuin te gaan, en het museum erbij over de oudheid in mexico
In de avond zijn er veel leuke barretjes, als je van fresa houdt moet je naar la cantinita, zo niet dan is er een bar die geloof ik la elefanta rosa (ofzo) heet, waar alle arbeiders komen, haske leuk In de straat van la Cantinita zitten nog wel meer leuke barretjes.

Mitla en Monte Alban zijn mooie ruines. Ik hb er zelf ondertussen wel genoeg gezien maar zo niet, zeker doen! Als je dan toch bij mitla bent, neem een gedeelde taxi naar Hierve el Agua, natuurlijke bronnen met een fantastisch uiticht! Ik betaalde met 6 mensen in een taxi 60 peso heen en weer. Je kan er niet met o.v. komen, maar meestal staan er wel een paar mensen die ook "omhoog" willen.

Zullen we een cuernavaca meet plannen in Mexico
pi_63135478
sorry, nog ff wennen aan dat forum van fok..

hey perruche! Idd aan de Udla! Waarschijnlijk hebben we gezamenlijke contacten, van de amigos internacionales enzo! Ik mis Cholula zooooo! Camino Real is de shit (vooral vanwege de mensen die ik mis)!

DF vond ik inderdaad ook wel geweldig, zeker ook de landing! Cool dat daar filmpjes van op youtube staan ! Tripjes vanaf Puebla, zijn bijvoorbeeld Taxco/Cuernavaca: Ik vond vooral Taxco erg vet, klein stadje met witte huisjes en kevers en oude volkswagenbusjes als OV. Veracruz is inderdaad niet zo geweldig. Tlaxcala ben je al geweest waarschijnlijk, en verder is Guanajuato en San Miguel erg leuk! Wel cool dat je in Oaxaca ook naar Hierve del Agua bent geweest, was bij ons erg spontaan maar o zo mooi! Oww, en als je niet naar Guatemala kunt, denk dan ook eens aan Chiapas. Je kunt daar in 10 dagen prima rondtrekken, en bezoek dan vooral Palenque en watervallen daar in de buurt, CaNon del Sumidero, San Cristobal de las casas, en eventueel Laguna Miramar (midden in de jungle en erg avontuurlijk).
quote:
Ik ben zelf op zoek gegaan.
Bedrijven zoeken in de buurt waar je heen wil. En dan emailen. Want een brief duurt te lang.
Quacker, thnx, is useful! Denk dat ik dit in principe ook ga doen!

Damn, ik mis mexicoo!!

[ Bericht 100% gewijzigd door naranjamecanica op 11-11-2008 18:48:11 ]
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:29:27 #215
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63135516
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef Perruche het volgende:
Buuuu waarom woont iedereen zo ver weg...
Cuernavaca is zo'n 7/8 uur met de bus voor mij...
"Camarón que se duerme, se lo lleva a la chingada" - Willem-Alexander (2009)
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:28:46 #216
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63137313
Zullen we dan ook een D.F. meet plannen in 2009? :p
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:35:28 #217
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63137587
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:27 schreef naranjamecanica het volgende:

[..]

Quacker, thnx, is useful! Denk dat ik dit in principe ook ga doen!
No problem. Misschien wat beknopt opgeschreven...maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Google was my friend in this part.
Maar ook heb ik gebruik gemaakt van Monsterboard achtige sites, gewoon om namen van bedrijven te zoeken, die iemand zoeken die wel aan mijn profiel voldeed. En dan naam zoeken in Google (of andere zoekmachine) en dan kom je wel op de homepage uit vaak.
pi_63144430
Naranjamecanica Deed je ook de IPBS MIM master? Zo ja - waar ben je daarna naartoe gegaan?
Quacker, jij woont toch in guadalajara? Daar wil ik ook nog heen alhoewel me vanmiddag een vorstel is gedaan om via guatamala naar belize en weer terug te gaan... ook tof!

2009 DF gaat het voor mij niet worden of je moet tegen het eind van het jaar een toffe baan voor me vinden daar
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:19:32 #219
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63145268
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:52 schreef Perruche het volgende:
Naranjamecanica Deed je ook de IPBS MIM master? Zo ja - waar ben je daarna naartoe gegaan?
Quacker, jij woont toch in guadalajara? Daar wil ik ook nog heen alhoewel me vanmiddag een vorstel is gedaan om via guatamala naar belize en weer terug te gaan... ook tof!

2009 DF gaat het voor mij niet worden of je moet tegen het eind van het jaar een toffe baan voor me vinden daar
Eerst een baan voor mezelf (in D.F.) vinden, daarna zal ik es kijken wat ik voor jou kan doen Wat heb je gestudeerd? Inernational P. Business Studies, mas o menos?

Belize - vooral Caye Caulker - is echt geweldig, een van de mooiste stukjes Midden-Amerika vind ik...
Vamos el TRI!
pi_63146188
Hmm, het ziet er op dit moment somber uit voor mijn Cancun avontuur ... Denk dat het helaas niet doorgaat. Nog maar een paar keer aan de virgen de Guadalupe vragen of ze me misschien toch een beetje helpt
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 12 november 2008 @ 00:35:10 #221
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63147374
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:52 schreef Perruche het volgende:
Jeps, daar woon en werk ik. Tlaquepaque is wel nice gedeelte.
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:49 schreef henkSX het volgende:
Hmm, het ziet er op dit moment somber uit voor mijn Cancun avontuur ... Denk dat het helaas niet doorgaat. Nog maar een paar keer aan de virgen de Guadalupe vragen of ze me misschien toch een beetje helpt
Waarom ziet het er somber uit en je weet toch ook wel dat je je niet aan 1 strohalm kan vast klampen
In ieder geval suc6 ermee.
pi_63149301
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef Perruche het volgende:
Hey knoeke, ik weet niet of het voor mij was maar ik woon in Puebla ja. Nou ja, Cholula, een klein dorpje erbuiten. Mijn school staat daar. Als ik terugga wil ik wel nar Puebla, leuke stad.

...

Puebla is inderdaad een erg leuke stad. Een stuk schoner dan D.F.

Lijkt me een leuke idee. Ik ben ook nog van plan om binnekort naar Guadalajara te gaan.
pi_63161908
quote:
Op woensdag 12 november 2008 00:35 schreef Quacker het volgende:

[..]

Waarom ziet het er somber uit en je weet toch ook wel dat je je niet aan 1 strohalm kan vast klampen
In ieder geval suc6 ermee.
Uiteraard is het niet mijn enige, maar wel degene waar ik het meeste hoop op had gevestigd en één van de 3 in Cancun. Andere bedrijven die ik heb aangeschreven zitten over de rest van de wereld verspreid

Maar mocht iemand nog een tip hebben (alles in de entertainment/event-sfeer), ik houd me warm aanbevolen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_63163572
Ik kom van januari-juli naar mexico city !!!! ZIN!!!!!!!!!!

Ben nu op zoek naar een goedkoop ticket en een kamer (ga stage lopen bij de nederlandse ambassade)

Tips zijn welkom !
pi_63164199
Hey runaway, wat gaaf! veel plezier

Ik denk dat ik volgend weekend naar cuernavaca kom. Of misschien deze zaterdag, kweetnognieprecies. Zoveel te toen, zo weinig tijd!
pi_63164339
Danku!

Hoe kom jij er verzeild?
  woensdag 12 november 2008 @ 18:57:33 #227
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63166512
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:08 schreef runaway het volgende:
Ik kom van januari-juli naar mexico city !!!! ZIN!!!!!!!!!!

Ben nu op zoek naar een goedkoop ticket en een kamer (ga stage lopen bij de nederlandse ambassade)

Tips zijn welkom !
Ik kom in december in Mexico City aan, en ga dan ook opzoek naar een kamer/appartement en werk, zal mijn oren voor je open houden, had vorige keer mijn appartement gevonden via www.inmomexico.com.

Mexico City is echt top, trek je niks aan van het imago, in het echt is t allemaal het tegenovergestelde....Nou ja, bíjna alles
Vamos el TRI!
pi_63172550
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:31 schreef Perruche het volgende:
Hey runaway, wat gaaf! veel plezier

Ik denk dat ik volgend weekend naar cuernavaca kom. Of misschien deze zaterdag, kweetnognieprecies. Zoveel te toen, zo weinig tijd!
Ik was aan het werk in een goeie baan op een suf kantoor drie hoog achter in utrecht.. toen ik bedacht dat ik dat niet echt nog langer wilde doen. Lening genomen, ingeschreven voor een master en naar mexico gegaan ik ga de opleiding afmaken in Ierland, daar begin ik 2 feb... helaas gedad voor mexico, maar ik denk dat ik er nog wel terug kan komen
pi_63179744
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik was aan het werk in een goeie baan op een suf kantoor drie hoog achter in utrecht.. toen ik bedacht dat ik dat niet echt nog langer wilde doen. Lening genomen, ingeschreven voor een master en naar mexico gegaan ik ga de opleiding afmaken in Ierland, daar begin ik 2 feb... helaas gedad voor mexico, maar ik denk dat ik er nog wel terug kan komen
Goed initiatief!!
Velen doen het je niet na!
 FR
pi_63180151
Volgend jaar heb ik 3 tot 4 maanden vakantie.

Mogen jullie raden waar ik naartoe ga
pi_63180413
Geen idee, Knoek!
 FR
  donderdag 13 november 2008 @ 07:24:41 #232
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63181046
Blanes? Chersonisos? Waikiki Beach?
Vamos el TRI!
pi_63181177
Ik ga maar eens pitten. Morgen weer lekker een uur vaststaan op de periferico
  donderdag 13 november 2008 @ 07:46:35 #234
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63181236
quote:
Op donderdag 13 november 2008 07:37 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga maar eens pitten. Morgen weer lekker een uur vaststaan op de periferico
Ik zodadelijk vaststaan van Breda naar Hilversum, Joy!

Buenas nachos!
Vamos el TRI!
pi_63182531
oh oh oh ik ben net thuis van de club... aaaargh ik wil niet weg uit mexico!! maar ik moet! het is hier zo leuk

ik zie trouwens dat ik echt veel spelfouten maak in mn posts, wat erg...! nou ja. Ik geef de Indio maar de schuld.

Morgen om 10:00 weer spaanse les, huiswerk maken, lunchen, eetafspraak, film en dan ee date (heheee eindelijk een date met een mexicaan, 5 weken voor ik wegga)

No quiero regresar wey, que pena...!
pi_63187385
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Mooi, avontuurlijke mensen!!!!

Ben echt ontzettend blij dat ik het besluit genomen heb te komen, na toch wel ff twijfel (angstige vrienden/familie etc.). Mexico here I come !!!!!

Kun je trouwens in het weekend veel trips maken? Ik moet van 2 febr tot 26 juni op de stageplek zijn, kan pas na 16 januari vliegen en wil de 22e juli terug zijn.

Wat is handig betreffende het reizen? Meeten jullie trouwens ook wel eens?

Hasta prrrrrrrrrronto!
pi_63210799
Trips maken gaat prima. Al is een weekend meestal wel te kort. Maar bussen rijden echt om de 30 minuten naar elke stad. Maar je kan natuurlijk ook het vliegtuig nemen

Ik ga morgen trouwens naar Acapulco voor 3 dagen
pi_63210822
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef Perruche het volgende:

Morgen om 10:00 weer spaanse les, huiswerk maken, lunchen, eetafspraak, film en dan ee date (heheee eindelijk een date met een mexicaan, 5 weken voor ik wegga)

Nu pas een date? Ik heb gemerkt dat het voor mij best wel makkelijk is om in contact te komen met de vrouwen. Ik flirt er wat op los hier. Wel een koortslip overgehouden aan zaterdag
  vrijdag 14 november 2008 @ 05:47:05 #239
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63211354
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 02:23 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Nu pas een date? Ik heb gemerkt dat het voor mij best wel makkelijk is om in contact te komen met de vrouwen. Ik flirt er wat op los hier. Wel een koortslip overgehouden aan zaterdag
Haha, ik heb vaste Mexicaanse vriendin.
pi_63211359
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 05:47 schreef Quacker het volgende:

[..]

Haha, ik heb vaste Mexicaanse vriendin.
Iemand op mijn werk vertelde mij dat in Guadalajara de mooiste vrouwen rondliepen. Guadalajara staat daarom volgend weekend in de planning.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:15:36 #241
56749 BlaZ
pi_63212595
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 02:23 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ja idd, je hoeft alleen maar ergens te gaan staan en ze komen vanzelf op je af

Mexicaanse vrouwen Beetje filteren is wel aan te raden overigens, beetje rijke volk ertussen uit pikken.
Komen ze ook gezellig op bezoek in Nederland enzo.
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:00:36 #242
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63226290
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 05:53 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Iemand op mijn werk vertelde mij dat in Guadalajara de mooiste vrouwen rondliepen. Guadalajara staat daarom volgend weekend in de planning.
Dat vertelde ze me ook, toen ik hier aan kwam. Maar kijk me ogen uit. Het schijnt dat er ook mooie vrouwen zitten in Sinaloa.
pi_63229262
mexicaanse mannen zijn lang zo sexy niet als mexicaanse vrouwen...!

Date ging trouwens niet door, was eerst naar de film geweest met een vriend (we wilden naar james bond maar die bleek nog niet te draaien)... en op de terugweg werden we aangehouden door de politie, was z'n rijbewijs verlopen...ze wilden eigenlijk zijn auto innemen maar na vele telefoontjes en en uur koukleumen hadden we alleen een boete.

En gisteren wel een euke mexicaan tegen gekomen maar die was bij navrag toch wel erg jong

Ah joh, ik wacht wel tot ik in ierland ben
pi_63234849
oh geen lekkere mannen ???

Das poep!
  zaterdag 15 november 2008 @ 04:19:44 #245
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63238687
Ach wees niet bang runaway, ik heb connecties

Ook Mexicaanse vriendin overigens, een stewardess
Vamos el TRI!
pi_63238837
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Perruche het volgende:
mexicaanse mannen zijn lang zo sexy niet als mexicaanse vrouwen...!

En gisteren wel een euke mexicaan tegen gekomen maar die was bij navrag toch wel erg jong

Ah joh, ik wacht wel tot ik in ierland ben
Daar heb je gelijk in. Voor zover ik dat kan beoordelen. Wat me wel opvalt is dat je makkelijk kan zien welke mannen nog single zijn. Dat zie ik voornamelijk aan de overhemden. Volgens mij hebben sommige nog geen eens een strijkijzer

Ik kwam vorige week een leuk meisje tegen in de bus. Even mee gepraat. Vraag ik een keer een telefoonnummer aan een meisje. Zegt ze tijdens het uitstappen dat ze 15 was. Heel de dag zo rondgelopen:

Over 6 uurtjes vertrek ik naar Acapulco

[ Bericht 4% gewijzigd door Knoekie op 15-11-2008 06:52:01 ]
pi_63239016
Veel plezier in Acapulco!! (alhoewel je er nu al bent waarschijnlijk...)

Net naar James Bond geweest... Bij de Cinemark hadden ze hun best gedaan, het geluid was goed en de film viel niet ineens uit, geweldig! Maar vond hem niet zo goed als de vorige 007...

Meicaanse single mannen zijn inderdaad -erg- herkenbaar. Niet alleen door de niet gestreken overhemden, vaak ook door hun gedrag... haantjes :-D

Ken 1 leuke single mexicaan, maar ja, nog 4 weken, daar ga ik niet aan beginnen.
pi_63251299
http://hyversinmexico.hyves.nl/

Wellicht handiger dan fok !
pi_63251551
hyves

FOK!
  zaterdag 15 november 2008 @ 21:01:40 #250
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63252051
Niet-Hyvers

Handig zat om oude bekenden terug te vinden, a mi me gusta eso
Vamos el TRI!
  zaterdag 15 november 2008 @ 21:09:07 #251
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63252254
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 20:44 schreef Perruche het volgende:
hyves

FOK!
Mee eens.
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 21:01 schreef Elvislives het volgende:
Niet-Hyvers

Handig zat om oude bekenden terug te vinden, a mi me gusta eso
Ik vind het doelloos. A mi no me gusta.
pi_63252427
Oh het was niet mn bedoeling een hyves-vs-fok discussie te starten!

Mensen die lid willen worden: leuk! Anders ook prima !
  dinsdag 18 november 2008 @ 03:41:17 #253
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63307099
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 21:14 schreef runaway het volgende:
Oh het was niet mn bedoeling een hyves-vs-fok discussie te starten!

Mensen die lid willen worden: leuk! Anders ook prima !
Gelukkig is het als ik geen lif wil worden ook goed.
Maar moet zeggen dat hier op Fok! het topic toch wel harder loopt dan ik had verwacht.
pi_63307200
Acapulco Wel onderweg problemen gehad met de bus namelijk een klapband (jejeje rookpauze maar wel een lange) en in DF natuurlijk file.

Troost was ik dat ik met twee muchachas calientes in de bus zat dus ik heb me prima geamuseerd

Zal straks ahorita wat fotos posten.

Morgen weer werken

[ Bericht 1% gewijzigd door Knoekie op 18-11-2008 06:44:24 ]
pi_63307353
hyves is wel leuk maar ik vind het hier leuker

Knoekie, hoe was Acapulco? Lekker bruin geworden?

Ik moet leren voor statistiek, gadver
pi_63307386
Een licht kleurtje gekregen. Niet verbrand gelukkig.

Suerte
pi_63307410
gracias

/slowchat
  dinsdag 18 november 2008 @ 07:08:34 #258
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63307445
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 04:35 schreef Knoekie het volgende:
Acapulco Wel onderweg problemen gehad met de bus namelijk een klapband (jejeje rookpauze maar wel een lange) en in DF natuurlijk file.

Troost was ik dat ik met twee muchachas calientes in de bus zat dus ik heb me prima geamuseerd

Zal straks ahorita wat fotos posten.

Morgen weer werken
Welke maatschappij?
Wel mooi dat je wat chicas had in je bus waar je je ogen de kost aan kon geven.
Blegh, morgen weer werken...
pi_63307467
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 07:08 schreef Quacker het volgende:

[..]

Welke maatschappij?
Wel mooi dat je wat chicas had in je bus waar je je ogen de kost aan kon geven.
Blegh, morgen weer werken...
Costa Line.

Om 7 uur gaat de wekker weer
  dinsdag 18 november 2008 @ 07:22:18 #260
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63307498
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 07:15 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Costa Line.

[ afbeelding ]

Heb je ook fotos van die chicas?
Hier ook wekker weer om 7 uur...
pi_63307571
yo tambien... buenas noches!
  dinsdag 18 november 2008 @ 07:44:10 #262
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63307640
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 07:31 schreef Perruche het volgende:
yo tambien... buenas noches!
Buenas noches. Que descanses.
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:43:58 #263
56749 BlaZ
pi_63315506
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 07:15 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Costa Line.

[ afbeelding ]

Ja en de foto van die chicas dan?
pi_63364849
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:43 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ja en de foto van die chicas dan?
Hopelijk zullen die volgen
pi_63365033
ik zie een bericht van koekie, dus ik klik vol verwachting op het topic... bummer!

ik ga eve een chela drinken... ben eigenlijk vuels te moe maar ja, doe het toch maar
pi_63365045

Meer krijgen jullie niet

Ik ga slapen en morgen extra vroeg op aangezien ik me moet voorbereiden op een presentatie met gringos. Wel makkelijker dan in het Spaans Hopelijk gooi ik er niet te vaak 'like' door.

Weet iemand trouwens of ik Grolsch beer ergens kan vinden. Wel Bavaria gevonden en een of andere bier uit Tilburg (Nog nooit van gehoord)
  donderdag 20 november 2008 @ 07:07:37 #267
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63365194
quote:
Op donderdag 20 november 2008 05:54 schreef Knoekie het volgende:
[ afbeelding ]

Meer krijgen jullie niet

Ik ga slapen en morgen extra vroeg op aangezien ik me moet voorbereiden op een presentatie met gringos. Wel makkelijker dan in het Spaans Hopelijk gooi ik er niet te vaak 'like' door.

Weet iemand trouwens of ik Grolsch beer ergens kan vinden. Wel Bavaria gevonden en een of andere bier uit Tilburg (Nog nooit van gehoord)
Grolsch nie, wel Heiniken, Bavaria, Leffe en nog een abdijbier.
Misschien bij "La Playa" of "Europa"? Weet nie of je die daar ook hebt?
pi_63380133
Grolsch verkopen ze hier soms in de Walmart.

Ik ben ook weer terug in mijn Lindo Mexico sinds afgelopen zondag
Ik heb nog veel vakantiedagen over, heb 2 weken vrijgenomen helf februari. Ik vraag me nu af of ik beter een reis in Mexico kan gaan maken (wil graag het noorden zien, en het centrum), of dat ik weer naar NL ga op vakantie. Luxeprobleempje Ik wil ook nog naar Cuba...

Over anderhalve maand ga ik 10 dagen naar St Lucia voor mijn werk (eiland naast Barbados). Wellicht gecombineerd met een bliksembezoek aan Martinique, Grenada of Barbados.

Reisjes genoeg in 't verschiet dus
  vrijdag 21 november 2008 @ 05:41:57 #269
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63394607
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:16 schreef Vogue het volgende:
Grolsch verkopen ze hier soms in de Walmart.

Ik ben ook weer terug in mijn Lindo Mexico sinds afgelopen zondag
Ik heb nog veel vakantiedagen over, heb 2 weken vrijgenomen helf februari. Ik vraag me nu af of ik beter een reis in Mexico kan gaan maken (wil graag het noorden zien, en het centrum), of dat ik weer naar NL ga op vakantie. Luxeprobleempje Ik wil ook nog naar Cuba...

Over anderhalve maand ga ik 10 dagen naar St Lucia voor mijn werk (eiland naast Barbados). Wellicht gecombineerd met een bliksembezoek aan Martinique, Grenada of Barbados.

Reisjes genoeg in 't verschiet dus
Bienvenida de nuevo!
Wel toffe reisjes. Veel plezier alvast.
  dinsdag 25 november 2008 @ 01:41:56 #270
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63496467
Knoekie: Nog naar GDL geweest?
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:04:20 #271
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63505999
Aan de mensen die in Mexico wonen: hoeveel geven jullie ongeveer uit per maand, exclusief je woonruimte? Even een beeld vormen waar ik aan moet gaan denken...
Vamos el TRI!
pi_63509403
1000 peso per week voor eten / op stap gaan / luxe uit eten / cinema / manicure etc.

Maar ik woon in een voor mexico heul dure stad (waar een bier wel 30 peso is!) en ik leef heul luxe.
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:15:56 #273
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63509867
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef Elvislives het volgende:
Aan de mensen die in Mexico wonen: hoeveel geven jullie ongeveer uit per maand, exclusief je woonruimte? Even een beeld vormen waar ik aan moet gaan denken...
3000 - 3500 pesos per maand ongeveer, soms meer
pi_63512115
Rond de 5000 tot 6000 pesos per maand. Daar eet ik van, ga ik van uit, koop ik kleding, betaal ik de taxi's of bussen van naar werk, etc. Cancun is samen met Mexico City de duurste stad van het land
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:45:04 #275
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_63512692
Gracias a todos! Dat betekent een aardige baan in D.F vinden dus
Vamos el TRI!
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:44:46 #276
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63518346
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:25 schreef Vogue het volgende:
Rond de 5000 tot 6000 pesos per maand. Daar eet ik van, ga ik van uit, koop ik kleding, betaal ik de taxi's of bussen van naar werk, etc. Cancun is samen met Mexico City de duurste stad van het land
Wat betaal je dan voor de bus of taxi? Bus hier is 5 pesos, voor de hele lijn, of je er nu 1 min in zit of 1,5 uur. Taxi verschilt per afstand, maar is zo'n 20-30 pesos voor ongeveer kwartiertje, afstanden weet ik zo niet.
pi_63518624
Hier hetzelfde. Bus is 4,50 pesos en taxi is 20 pesos als je in het centrum blijft.
Als je de bus neemt naar de zona hotelera dan is het 6,50.
  woensdag 26 november 2008 @ 04:08:46 #278
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63527014
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:53 schreef Vogue het volgende:
Hier hetzelfde. Bus is 4,50 pesos en taxi is 20 pesos als je in het centrum blijft.
Als je de bus neemt naar de zona hotelera dan is het 6,50.
Dan geef je wel veel geld uit aan die andere dingen. Wat ik gemiddeld uitgeef aan eten is: 100 pesos per dag. Maar vaak is het maar 50 pesos per dag.
pi_63527026
DF

4 pesos voor de bus (soms 2 pesos) terugreis ga ik met de bus en metro en betaal ik 5 pesos.

´s avonds ga ik altijd naar een restaurant en betaal ik tussen de 70 en 250 pesos

Nee ik ben nog niet naar Guadalajara geweest. Misschien dit weekend of volgend weekend.
  woensdag 26 november 2008 @ 04:19:26 #280
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_63527031
quote:
Op woensdag 26 november 2008 04:13 schreef Knoekie het volgende:
DF

4 pesos voor de bus (soms 2 pesos) terugreis ga ik met de bus en metro en betaal ik 5 pesos.

´s avonds ga ik altijd naar een restaurant en betaal ik tussen de 70 en 250 pesos

Nee ik ben nog niet naar Guadalajara geweest. Misschien dit weekend of volgend weekend.
Maar in DF hangt het toch af van hoever je met de bus gaat?
's Avonds eten in restaurant? Wij doen dan tussen 2pm en 4pm. En 's avonds (lees: na 10pm) eet je tacos (de la calle of zelf maken) of niks (althans iets kleins).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')