Que padre!quote:Op maandag 19 mei 2008 17:45 schreef Vogue het volgende:
Ik had nog wat alledaagse foto's van Cancun beloofd. Zal ze zo uploaden
Dat is inderdaad niet zo ver. Je bent de eerste Nederlander die ik in Zapopan ken. Overigen zitten allemaal in Guadalajara of Tlaquepaque. Zat dacht ik ook een Nederlands restaurantje op Copernico bij jou in de buurt zag ik een keer in een reclamefolder. Maar dat is al een tijdje geleden, geen idee of ze er nog steeds zitten, ben er ook nog nooit naar toe gegaan. Nooit echt behoefte gehad, maak wel mijn eigen krokettenquote:Op maandag 19 mei 2008 03:56 schreef Quacker het volgende:
[..]
Hmm Patria/Vallarta is niet zo ver, mijn straat naar is Corona Boreal. Is vlakbij Copernico/Lopez Mateos.
Haha, wel leuk iemand uit NL zo dichtbij. Ga je ook wel eens stappen hiero (Boston's, Poco Veneno, Mood, Zapopan downtown)?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:51 schreef ednet94 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo ver. Je bent de eerste Nederlander die ik in Zapopan ken. Overigen zitten allemaal in Guadalajara of Tlaquepaque. Zat dacht ik ook een Nederlands restaurantje op Copernico bij jou in de buurt zag ik een keer in een reclamefolder. Maar dat is al een tijdje geleden, geen idee of ze er nog steeds zitten, ben er ook nog nooit naar toe gegaan. Nooit echt behoefte gehad, maak wel mijn eigen kroketten
Die staan op me laptop, maar als ik er vanavond aan denk. Dan zet ik ze wel ff online.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:04 schreef Vogue het volgende:
Dankje QuackerWaar zijn jouw foto's uit Zapopan?
Die shopping malls hebben we hier ook veel. Gran Plaza, Plaza Mexico, Galerias, Plaza del Sol....quote:Op maandag 19 mei 2008 21:14 schreef Vogue het volgende:
Wat een leuke foto's Ednet! Mexico is zo vreselijk groot! Qua natuur is het op jouw foto's compleet anders dan hier. We hebben hier geen bergen en geen watervallen. Laat staan rivieren. Mooie foto van de Cañon. Jullie winkelcentrum Galerias lijkt erg veel op een van de tig shoppingmalls die we in Cancun ook hebben.
Maar jij zit dan ook wel 1700 kilometer verderop aan de kust en wij in het binnenland in de bergen op iets van 1500m.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:21 schreef Vogue het volgende:
Leuk Quacker, die foto's! Sommige punten herken ik heel erg, de Pemex natuurlijk en de rommelige straten zijn hier net zoEn de snelwegen met de 1001 billboards haha. Qua natuur is het net een ander land, waar jullie zitten!
pfff die billboards ja, die zijn hier niet alleen op de snelwegen, maar ook gewoon in de stad. Zie er vanaf het dak van mijn huis al stuk of tien of meer denk ik. Ze zijn gelukkig wel sinds vorige week begonnen de eerste billboards weg te halen in Zapopan. In de rest van Guadalajara zijn ze dat nog niet van plan. Maarja of ze allemaal weggaan geen id, maar het begin is er.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:21 schreef Vogue het volgende:
Leuk Quacker, die foto's! Sommige punten herken ik heel erg, de Pemex natuurlijk en de rommelige straten zijn hier net zoEn de snelwegen met de 1001 billboards haha. Qua natuur is het net een ander land, waar jullie zitten!
Goed bezig, kan je mij even aflossen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:27 schreef Knoekie het volgende:
Hola![]()
Vandaag mijn vliegticket gekocht. Vanaf 31 Augustus veruil ik Madrid voor Mexico D.F, om daar 4 maanden stage te gaan lopen.
Que no manches, cabron!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:23 schreef Elvislives het volgende:
México, te extraño...Ya quiero regresar, wey!
Porque tengo que graduar y necesito mas dinero antes de ir ahi. En cual ciudad vives tu? Quiero ir al DF cuando regresequote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:26 schreef Quacker het volgende:
[..]
Que no manches, cabron!
Que onda, porque no regresar?
Viva Mexico!
Zapopan (Guadalajara) arriba!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:20 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Porque tengo que graduar y necesito mas dinero antes de ir ahi. En cual ciudad vives tu? Quiero ir al DF cuando regrese
No te vas a las pinches Chivas verdad?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:40 schreef Vogue het volgende:
Poca madre!
Ja, typerend!quote:Ik ging net naar de pinautomaat, slikt dat kreng mijn pasje in. Ik naar de Banorte. Uur in de rij staan, zoals gewoonlijk, zeggen ze doodleuk, nee, hier kunnen we niets aan doen, je moet een 0800 nummer bellen. Grrrr. Ik naar servicio al clientes. Kreeg ik een blaadje, waarmee ik geld kon opnemen. Wéér een half uur in de rij staan. Nouja, ik heb in ieder geval geld. Het pasje gaat nog even duren. Pinche banco
Vamos Chivas vamos.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
No te vas a las pinches Chivas verdad?
Arriba, abajo, a centro, al dentro!
Hmm dat is wel klote.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:40 schreef Vogue het volgende:
Poca madre!
Ik ging net naar de pinautomaat, slikt dat kreng mijn pasje in. Ik naar de Banorte. Uur in de rij staan, zoals gewoonlijk, zeggen ze doodleuk, nee, hier kunnen we niets aan doen, je moet een 0800 nummer bellen. Grrrr. Ik naar servicio al clientes. Kreeg ik een blaadje, waarmee ik geld kon opnemen. Wéér een half uur in de rij staan. Nouja, ik heb in ieder geval geld. Het pasje gaat nog even duren. Pinche banco
Kijk nog es goed naar mn avatar manquote:Op woensdag 23 juli 2008 04:46 schreef Quacker het volgende:
[..]
Vamos Chivas vamos.
Jij bent zeker voor America, pinche chilangos!
Ik vind Mexicaans voetbal erg vermakelijk, maar hoog nivo is het zeker niet neequote:Op woensdag 23 juli 2008 17:04 schreef Quacker het volgende:
Ben niet zo thuis in het Mexicaanse voetbal. Ken alleen America, Chivas en Atlas.
Maar omdat je naar DF wou, dacht ik dat je voor America was.
En als ik eerlijk ben vind ik DF maar een grote lelijke stad. In ieder geval de delen die ik gezien heb.
Van het gevaarlijke heb ik ook niks gemerkt, gelukkig. Maar het lelijke wel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik vind Mexicaans voetbal erg vermakelijk, maar hoog nivo is het zeker niet nee
Heb net 4 maanden scriptie-onderzoek in DF gedaan (en vroeger al veel gereisd in heel Mexico) en vind t echt een geweldige stad. Is ook helemaal niet zo lelijk en gevaarlijk als je het een beetje leert kennen. Wat doe jij in Gdl? Werken?
Ah, ik zit nu in dat '1,5 maand-traject', alleen duurt dat wel iets langer bij mij helaasquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:56 schreef Quacker het volgende:
[..]
Van het gevaarlijke heb ik ook niks gemerkt, gelukkig. Maar het lelijke wel.
Ik ben nu bezig met me scriptie, maar zoals je hierboven kan lezen is die bijna af. Vrijdag laatste dag. Daarna 3 weken lekker lamballen in Puerto Vallarta en daarna terug naar NL voor een 1,5 maand om af te studeren. Daarna vertrek ik weer naar GDL om te gaan wonen en werken.
Ik zal het meenemen in mijn reisje, maar of ik er ook aan toe kom. Ga in ieder geval ook een nacht op het strand van Sayulita "slapen" met vrienden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:03 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ah, ik zit nu in dat '1,5 maand-traject', alleen duurt dat wel iets langer bij mij helaas![]()
Hoop in december naar Mexico te kunnen en dan werk te vinden. Baan in het toerisme/marketing, iemand?
Ga meteen 'ff' langs Melaque (Barra deNavidad) als je toch in PV bent, mooiste zonsopgang ooit daar
Ja nog net. Begin de tacos en de tortillas al te missen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:58 schreef Bora-Bora het volgende:
Nou, da's nog wel uit te houwen, dacht ik zo!
Alvast een fijne reis, ik kom je over 1 maand en 5 dagen achterna, maar ik vlieg wel door naar Guadalajara op dezelfde dag.quote:
Graciasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:47 schreef Quacker het volgende:
[..]
Alvast een fijne reis, ik kom je over 1 maand en 5 dagen achterna, maar ik vlieg wel door naar Guadalajara op dezelfde dag.
Goede reis!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nu alles geregeld, vanmorgen me visum opgehaald en bij de bank alvast wat pesos gehaald. Ik hoop niet dat Mexico Stad net zo vies is als de biljeten die ik heb gekregen
Van harte gefeliciteerd, Quack!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:11 schreef Quacker het volgende:
Ik ben afgestudeerd, dus kan met een gerust hart in Mexico gaan werken.
Dank je.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa! Nog anderhalve week.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:44 schreef Vogue het volgende:
Fotospam
Mijn appartementje (ik woon 3 hoog, waar het raam openstaat). Hoezo orkaanveilig?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |