Weet ik veel, voetbal intresseerd me niet. Dus ga het ze ook echt niet vragen.quote:
Wat ik nou echt mis hier is een burrito/enchilada bestel service (in de VS heb je die wel veel). Veel beter dan die Turkse pizza's.quote:
Taco Mundo! maar ik weet niet of die al in Rotterdam zitten, in Amsterdam iniedergeval wel.quote:Op zondag 30 maart 2008 05:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat ik nou echt mis hier is een burrito/enchilada bestel service (in de VS heb je die wel veel). Veel beter dan die Turkse pizza's.
Esta bien por mi. Yo aprendo Español.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:55 schreef Vogue het volgende:
Pero como estamos en un topic de México, mejor que hablaremos en Español, que te parece?
¡¡¡Saludos!!!
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:40 schreef Vogue het volgende:
Guadalajara y Cancun, ya es casi el otro lado del país. A ver si me encuentro un imagen...
En zijn de vrouwen (en de mannen!) ook mooi in Cancun zefl?quote:Que te parece Guadalajara? Aqui en Cancun dicen que las chicas son muy guapas ahíBueno, por los chicos no lo sé porque no conozco ningún de acá.
En waar vond je het 't mooist/leukst/apartst?quote:El solo lado de México que conozco yo son los estados de Quintana Roo, Campeche, Yucatan, Tabasco, Chiapas y México DF.
Leuk dat je het er zo naar je zin hebt!quote:Me encanta este país y me gusta mucho vivir ahí.
Gracias.quote:
Ay, muchisimas gracias!! Wat een verhaal!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:31 schreef Vogue het volgende:
Ik heb je PM gehad Bora BoraAy caramba :p Nu een antwoordenlijst op al je vragen :8
Hè jammer!quote:De mannen in Cancun zijn verre van mooi. Althans, de meeste. 95 % van de mannen is kleiner dan 1.65. De andere 5 % is niet van Yucatan maar uit het noorden, of buitenlander![]()
Dat klinkt fantastisch zeg! Je hebt er echt mazzel mee dat je deze job opportunity gekregen (en gegrepen!) hebt!quote:Ik vind persoonlijk Chiapas heel mooi / puur. De natuur is er prachtig, bergen en heel groen, echt jungle met aapjes enzo. De mensen zijn er heel Indiaans, met vaak klederdracht nog, en linten door hun haren gevlochten. Wel is het erg arm. Ook Yucatan kan me deren. Merida is een prachtige stad op 4 tot 5 uur rijden van Cancun, waar ik regelmatig heenga als ik een lang weekend vrij ben. Het ligt niet aan zee maar barst van de (straat) theaters en andere culturele evenementen. Dat heb je in Cancun dus niet. Verder vind ik dat Yucatan nog veel meer te bieden heeft; de prachtigste hacienda's, mooie, maar arme vissersdorpjes, cenotes (grotten waar je in kan zwemmen), een boeiende jungle al ziet het er wat saai uit als je er langs rijdt omdat het vlak is, en natuurlijk de mooie knalblauwe caribische zee. Die ligt bij mij om de hoek
Spreken jullie onder buitenlanders trouwens ook Spaans? (of ga je daarmee gezellig je andere talen weer door elkaar halen?quote:Ik ga om met Mexicanen (ben, samen met een handjevol Spanjaarden, een Duitser en een Italiaan de enige buitenlandse in een bedrijf van 130 man), Nederlanders, Duitsers en ik heb een Canadese vriendin. Maar het merendeel van mijn vrienden en kennissen hier zijn Mexicaans
Ja, da's zeker irritant! Ik hoop dat het toch nog (gauw) opgelost gaat worden, maarja, als het al zo op z'n elfendertigst gaat, hebben ze waarschijnlijk het idee hebben dat ze er toch geen geld op verliezen, op die manier...quote:Ik zit al 3 maanden zonder warm water en er wordt maar geen boiler gekocht. Ik douche me dus dagelijks in de sportschool, en dat is geen doen natuurlijk.
Quacker heeft dus blijkbaar meteen de juiste hoek uitgekozen, wat dat betreft!quote:Op donderdag 3 april 2008 01:15 schreef Quacker het volgende:
De vrouwen hier zijn muy caliente, in ieder geval de meeste die tegen kom en ken. De mannen hier zeggen dat hier de mooie vrouwen van Mexico zitten.
Goed hoor! Je bent dus echt compleet in het Spaanstalige bad gedoken! Zonder echte voorkennis.quote:Het is voor mij wel wennen aan de taal, ik heb echter nog nooit Spaanse les ofzo gehad. Begin is dus lastig, maar ben aardig op weg nu. Want ik moet wel, meeste collega's kennen wel Engels, maar normaliter praten ze Spaans. Maar op straat kennen er niet zoveel mensen Engels, de jeugd die studeerd dan weer wel, maar meestal is dat Spanglish.
quote:Plaatje Guadalajara - Cancun.
[ afbeelding ]
Leuk leuk leuk!quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:02 schreef Vogue het volgende:
Ik zal morgen en komend weekend eens wat fotootjes schieten van het dagelijkse leven hier. Van het gekkenhuis bij het busstation, tot het kantoor waar ik werk en de toeristengebieden enzo.
Haha ja, was wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:21 schreef Bora-Bora het volgende:
Quacker heeft dus blijkbaar meteen de juiste hoek uitgekozen, wat dat betreft!
Vooral spannend ja, ik ben hier nu voor iets meer dan een maand. Druk bezig met integreren: todo tranquilo. Maar ook de taal gaat me al beter af. Begrijp het al redelijk goed en praten gaat wat lastiger. Maar ik probeer het en ze begrijpen me wel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:21 schreef Bora-Bora het volgende:
Goed hoor! Je bent dus echt compleet in het Spaanstalige bad gedoken! Zonder echte voorkennis.
Da's moedig, en lekker spannend ook! Hoe lang zit je er al, intussen?
Nou ja vragen stellen kan altijd, als iemand er over denkt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 03:46 schreef Bora-Bora het volgende:
Volgens mij gaan de mensen het bij het lezen van jullie verhalen zo leuk vinden dat het aantal Mexico-gangers binnenkort sterk gaat toenemen!
Ja, dat zie je vaak. Veel mensen dromen erover om eens / ooit naar het buitenland te vertrekken, maar als het puntje bij het paaltje komt, zijn er in de meeste gevallen teveel beren op de weg om het dan toch te doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 06:41 schreef Quacker het volgende:
Iedereen had het erover toen ik ging van: Zou ik ook wel willen.
En ik had zoiets van plan het gewoon het is echt top. Half jaar is niks, maar je proeft wel de sfeer enz.
Maar dat durfde ze dan niet.[/sub]
Watjes. Gewoon doen, je leert er een hoop van en het is gewoon te gaaf.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:14 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja, dat zie je vaak. Veel mensen dromen erover om eens / ooit naar het buitenland te vertrekken, maar als het puntje bij het paaltje komt, zijn er in de meeste gevallen teveel beren op de weg om het dan toch te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |