* Wickedangel aait tong over zijn bolletje en zegt: Kopje warme melk dan?quote:
In Afrika.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Waar was jij toen eigenlijk, wyccie? Iedereen dacht dat je dood was![]()
Als je het niet wilt posten, is dat ook oké![]()
Nogal. Vreemd dat het hier niet is doorgedrongenquote:
Je bedoelt in TTKLPT? Daar had ik inderdaad niks gezegd. Maar Lienekien kwam toentertijd nog wel eens in AKQ, dus ik dacht dat zij er op die manier wel achter zouden komen via Soempie.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Nogal. Vreemd dat het hier niet is doorgedrongen
Nou ja, ik bedoel op dit forum.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:52 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelt in TTKLPT? Daar had ik inderdaad niks gezegd. Maar Lienekien kwam toentertijd nog wel eens in AKQ, dus ik dacht dat zij er op die manier wel achter zouden komen via Soempie.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:56 schreef Lamon het volgende:
Nou vraag ik mezelf dus af, is het terecht dat ze ontslagen gaat worden omdat ze niet goed functioneert, of ben ik kleinzielig omdat ik, nu elke kans op seks verkeken is haar ineens afval?
Misschien was mijn echte misstap wel dat ik haar onterecht verdedigde, omdat ik wat wilde...
In RJPvD maakten ze zich geen zorgen, en in AKQ volgens mij ook niet, toch?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, ik bedoel op dit forum.
Omdat ze niet functioneerde, natuurlijk. Maar je hebt haar niet kunnen redden, Superman.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:56 schreef Lamon het volgende:
Nou vraag ik mezelf dus af, is het terecht dat ze ontslagen gaat worden omdat ze niet goed functioneert, of ben ik kleinzielig omdat ik, nu elke kans op seks verkeken is haar ineens afval?
Ik weet het niet meer precies, sorry.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:01 schreef wyccie het volgende:
In RJPvD maakten ze zich geen zorgen, en in AKQ volgens mij ook niet, toch?
Tuurlijk niet.quote:Het hoeft toch ook niet algemeen bekend gemaakt te worden op het forum?
Toch goed dat er zo'n verslaafde hier rondhangt om dat te melden.quote:Op woensdag 9 april 2008 02:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Broer nog steeds niet gesignaleerd
quote:Op woensdag 9 april 2008 02:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Broer nog steeds niet gesignaleerd
Klopt. Maar ik voel me ongemakkelijk om iemand te benaderen die ik nog nooit heb gesproken.quote:Op donderdag 10 april 2008 01:09 schreef wyccie het volgende:
Je kunt het ook aan Thaleia vragen, volgens mij spreken/zien ze elkaar buiten Fok om.
Jij hebt toch ook wel eens in TTKLPT gepost net zoals zij?quote:Op donderdag 10 april 2008 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Klopt. Maar ik voel me ongemakkelijk om iemand te benaderen die ik nog nooit heb gesproken.
quote:Op donderdag 10 april 2008 01:12 schreef wyccie het volgende:
Jij hebt toch ook wel eens in TTKLPT gepost net zoals zij?
Is okquote:Op donderdag 10 april 2008 01:32 schreef wyccie het volgende:
We hebben het nog wel zo stilletjes gedaan. Sorry dat we je wakker gemaakt hebben.
Aandachtshoer.quote:Op maandag 7 april 2008 01:46 schreef Lamon het volgende:
Ze kijkt wel verliefd. Ik weet niet of je daar iets met kunt?quote:Op donderdag 10 april 2008 02:30 schreef Lamon het volgende:
Aangezien ik geen enkele vorm van inschattingsvermogen heb over mijzelf heb, zou ik het zeer op prijs stellen als iemand me zou kunnen vertellen of dit bij voorbaat verspilde moeite is, zodat ik in de toekomst dit soort fouten kan vermijden en kosten kan besparen..?
Hoho! Ik mag dan wel een aandachtshoer zijn, maar dat van die anti-depressiva en eventuele therapie is echt geen grapje, hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 03:07 schreef wyccie het volgende:
En niet meer zo zielig gaan doen, hè:
Aandachtshoer.![]()
Kop op, joh. Kijk eens wat vaker naar de lucht.
Is het niet eens tijd om te verhuizen?quote:Op zondag 13 april 2008 03:17 schreef Lamon het volgende:
Oh, en het feit dat ik inmiddels bijna de helft van alle mensen die ik ooit ontmoet heb haat, en ze stiekem doodwens is ook een afwijking waar ik aan moet gaan werken, denk ik.
Waarom post je haar portret, Lamon? Is het een vraag die puur op uiterlijk berust?quote:Op donderdag 10 april 2008 02:30 schreef Lamon het volgende:
Ik heb zojuist voor 80 euro rozen gestuurd naar haar.
Aangezien ik geen enkele vorm van inschattingsvermogen heb over mijzelf heb, zou ik het zeer op prijs stellen als iemand me zou kunnen vertellen of dit bij voorbaat verspilde moeite is, zodat ik in de toekomst dit soort fouten kan vermijden en kosten kan besparen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |