ja ik zit ook in illigale onderhuur maar heb toch mooi wel even samen een contractje ondertekend, je zal zien dat als je het niet doet dat het fout gaat...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 04:03 schreef Mikkie het volgende:
Stom dat je e.e.a. niet op papier hebt gezet, ook al is het illegale onderhuur. Hoeft niks via de diensten te gaan, als je maar iets heb om op terug te vallen.
Dan heb je in ieder geval iets op papier.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:27 schreef Troublemaker het volgende:
ja ik heb de borg wel per bank overgemaakt op de manier zoals je hier boven noemt...
dat is om de hoek bij mij, is er iets over je verhuurder bekend op internet.quote:
Als hij daadwerkelijk akkoord is gegaan met een mogelijkheid tot tussentijdse opzeggging heb je een huurcontract voor onbepaalde tijd en dit kun je inderdaad opzeggen. Je bent hem dus niet huur tot het einde van het jaar verschuldigd. Echter gezien het mondeling is heb je een bewijsprobleem.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:44 schreef Troublemaker het volgende:
[...]
Hij heeft gezegd dat hij het liefst een huurder voor minimaal een jaar zou hebben, hierop heb ik (in het bijzijn van mijn ouders) geantwoord dat ik misschien wel eerder zou vertrekken. Volgens mij en mijn ouders heeft hij hierop gezegd dat er dan minimaal een maand opzegtermijn zou gelden.
Het was toen nog niet de bedoeling eerder te vertrekken.[...]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |