Nou nee, eigenlijk niet. En sowieso wint ie het van dat kale mormel wat in jou fobo staatquote:
Ik vind het kindje van popolon eigenlijk wel een leuk koppie hebben.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet. En sowieso wint ie het van dat kale mormel wat in jou fobo staat.
Nou sorry hoor Vivi, maar jouw opmerking lokte het wel uit. Jij vind jouw kindje erg mooi, maar dat betekent niet dat anderen dat ook vinden. En als je dan met woorden als objectief gaat gooien..... (ik deed het ook hoor, in mijn post over mijn kinderenquote:Op zondag 30 maart 2008 10:35 schreef Vivi het volgende:
Ik snap gewoon niet wat er nu precies zo noodzakelijk aan is om dat soort opmerkingen te maken, maar dat zal wel aan mij liggen dan, ik ben de mentaliteit op Fok! toch al een hele tijd zat wat dat betreft, leuk posten is er vaak niet meer bij, omdat er altijd wel een of andere eikel zit die het leuk vind om je onderuit (proberen) te halen. Dus veel plezier verder, ik ga mijn energie ff anders besteden.
Ik vraag me alleen af waarom het voor een bepaalde groep hier juist altijd MIJN opmerkingen zijn die dat soort afzeikers uitnodigen. En die 14 posts met foto's erboven niet. Maar goed, laat maar zitten, ik heb gewoon sowieso een offday.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou sorry hoor Vivi, maar jouw opmerking lokte het wel uit. Jij vind jouw kindje erg mooi, maar dat betekent niet dat anderen dat ook vinden. En als je dan met woorden als objectief gaat gooien..... (ik deed het ook hoor, in mijn post over mijn kinderen
Vivi, volgens mij moet je dat met een knipoog lezen, en verder zegt hij enkel iets over jou in feite, je objectiviteit, en niet over Dean, hij noemt hem geen "mormel" of anders fraais.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:35 schreef Vivi het volgende:
Ik snap gewoon niet wat er nu precies zo noodzakelijk aan is om dat soort opmerkingen te maken, maar dat zal wel aan mij liggen dan, ik ben de mentaliteit op Fok! toch al een hele tijd zat wat dat betreft, leuk posten is er vaak niet meer bij, omdat er altijd wel een of andere eikel zit die het leuk vind om je onderuit (proberen) te halen. Dus veel plezier verder, ik ga mijn energie ff anders besteden.
quote:Op zondag 30 maart 2008 10:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk niet. En sowieso wint ie het van dat kale mormel wat in jou fobo staat.
karakter van zijn oma zeker dan, looks van jouquote:Op maandag 31 maart 2008 09:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik heb al een paar keer moge horen van mijn schoonmoeder dat Fonske ''zo'n scheun kend'' is, de mooiste van al haar kleinkinderen, maar wel de minst lieve...![]()
Daar peste ik m'n zus ook altijd mee ja, dat zij dan later lelijk zou wordenquote:Op maandag 31 maart 2008 09:29 schreef milagro het volgende:
[..]
oh en tex, "lelijk in de luier, mooi in de sluier" zeggen ze, hè... oftewel resultaten uit het verleden en zo..![]()
oh bummer, ik was een heel leuk luiertje
Ik vind de "wat een mooie baby en dat zeg ik echt niet bij elke baby" op een gegeven moment wel vervelend worden. Hoe vaker ze dat "dat zeg ik niet bij elke baby" juist weer zoiets waardoor ik ga twijfelen. Prima als je mijn kind lelijk vindt, maar zeg het dan ook gewoonquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:24 schreef KD-fotografie het volgende:
toch merk je het wel aan de reacties van mensen.
Als we in de supermarkt staan en iemand zegt spontaan uit zijn eigen, wauw wat een prachtig kindje, dan kan je ervanuitgaan dat ze dat ook echt zo vinden.
Maar ik vind een kindje ook niet snel echt lelijk hoor, haast ieder kindje heeft wel iets, of het nu knap, guitig, lief of wat dan ook is.
Vanmiddag in de speeltuin liep er een heel knap manneke, maar wat een rotjoch was dat zeg, dan vind ik het kind in zijn geheel al niet leuk.
De meeste mensen die ik ken en de meeste mensen in dit topic vinden hun eigen kind helemaal niet de mooiste volgens mij. Mijn oudste leek op een verfrommelde neanderthaler toen ie net geboren was, en daarna op een kwijlend biggetje. Sowieso hebben ze alledrie blond haar en blauwe ogen en dat vind ik wat, tja, saai. Middelste heeft wel woeste krullen, dat scheelt.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat ik geen moeder ben moge duidelijk zijn, maar waarom rust er zo een taboe op? Het is niet meer dan logisch dat je kind hoogstwaarschijnlijk niet de knapste isJullie hoor ik het meest over het innerlijk van het kind, maar het gaat mij om het uiterlijk.
Jamaar, op die ene foto van Ruben, daar IS ie ook echt adorabel vind ik.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind de "wat een mooie baby en dat zeg ik echt niet bij elke baby" op een gegeven moment wel vervelend worden. Hoe vaker ze dat "dat zeg ik niet bij elke baby" juist weer zoiets waardoor ik ga twijfelen. Prima als je mijn kind lelijk vindt, maar zeg het dan ook gewoon
QB was volgens mij een discussie aan het opstarten hierover en jij noemt het gelijk een rel. Want stel je voor dat je toch iemand beledigt.Zeker bij de doorgaans tere OUD-zieltjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja want anders ontstaat er discussieSorry. Op FOK! nota bene!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |