abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 maart 2008 @ 10:20:48 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57711051
quote:
Op zondag 30 maart 2008 09:15 schreef popolon het volgende:

[..]

Je was waarschijnlijk de enige.
Nou nee, eigenlijk niet. En sowieso wint ie het van dat kale mormel wat in jou fobo staat .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_57711072
nou nou, Vivi, niet zo overgevoelig, zeg :
enne... mormel?

niets mis met kale babies, ik was er zelf tenslotte 1, en oh wat was ik mooi
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 30 maart 2008 @ 10:30:43 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57711083
quote:
Op zondag 30 maart 2008 10:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou nee, eigenlijk niet. En sowieso wint ie het van dat kale mormel wat in jou fobo staat .
Ik vind het kindje van popolon eigenlijk wel een leuk koppie hebben.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 30 maart 2008 @ 10:35:44 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57711118
Ik snap gewoon niet wat er nu precies zo noodzakelijk aan is om dat soort opmerkingen te maken, maar dat zal wel aan mij liggen dan, ik ben de mentaliteit op Fok! toch al een hele tijd zat wat dat betreft, leuk posten is er vaak niet meer bij, omdat er altijd wel een of andere eikel zit die het leuk vind om je onderuit (proberen) te halen. Dus veel plezier verder, ik ga mijn energie ff anders besteden.
  zondag 30 maart 2008 @ 10:38:57 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57711148
quote:
Op zondag 30 maart 2008 10:35 schreef Vivi het volgende:
Ik snap gewoon niet wat er nu precies zo noodzakelijk aan is om dat soort opmerkingen te maken, maar dat zal wel aan mij liggen dan, ik ben de mentaliteit op Fok! toch al een hele tijd zat wat dat betreft, leuk posten is er vaak niet meer bij, omdat er altijd wel een of andere eikel zit die het leuk vind om je onderuit (proberen) te halen. Dus veel plezier verder, ik ga mijn energie ff anders besteden.
Nou sorry hoor Vivi, maar jouw opmerking lokte het wel uit. Jij vind jouw kindje erg mooi, maar dat betekent niet dat anderen dat ook vinden. En als je dan met woorden als objectief gaat gooien..... (ik deed het ook hoor, in mijn post over mijn kinderen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 30 maart 2008 @ 10:46:25 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57711217
quote:
Op zondag 30 maart 2008 10:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou sorry hoor Vivi, maar jouw opmerking lokte het wel uit. Jij vind jouw kindje erg mooi, maar dat betekent niet dat anderen dat ook vinden. En als je dan met woorden als objectief gaat gooien..... (ik deed het ook hoor, in mijn post over mijn kinderen
Ik vraag me alleen af waarom het voor een bepaalde groep hier juist altijd MIJN opmerkingen zijn die dat soort afzeikers uitnodigen. En die 14 posts met foto's erboven niet. Maar goed, laat maar zitten, ik heb gewoon sowieso een offday.
pi_57711332
quote:
Op zondag 30 maart 2008 10:35 schreef Vivi het volgende:
Vivi, volgens mij moet je dat met een knipoog lezen, en verder zegt hij enkel iets over jou in feite, je objectiviteit, en niet over Dean, hij noemt hem geen "mormel" of anders fraais.
Kom op, joh, je pakt het echt verkeerd op, zo is het helemaal niet bedoeld, om wie dan ook onder uit te halen, zo schat ik Popolon ook totaal niet in

On topic
Mijn oudste kwam met amper 7 maanden, was helemaal rozig en harig, en heel klein, het leek wel een resusaapje, maar ooooooh wat vond ik hem schattig, juist omdat hij op een aapje leek, ik ben echt gek op aapjes

De jongste kwam met 34 weken en was dus meer "af" , en derhalve geen aapje , maar dat is later dus weer mooi bijgetrokken (nee, hoor, zoonlief, je lijkt niet op een aap, okay, alleen die armen dan, die hebben iets van die van een gibbon )
  zondag 30 maart 2008 @ 16:03:41 #83
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57716622
quote:
Op zondag 30 maart 2008 10:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar als het iets te direct was dan bied ik mijn excuses aan. Dus bij deze.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 30 maart 2008 @ 18:54:56 #84
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_57719790
Ons manneke was & is gewoon de mooiste! Maar ja ik ben dan ook de pappa!
Maar eerlijk, hij is niet mooier of lelijker dan andere baby's...

Nu kijkt hij af & toe met 1 van zijn ogen scheel, naar zijn andere neusgat. Dat wisselt per moment & per oog. Niet altijd even charmant, maar wel schattig. Enne vaak zie je helemaal nix aan zijn ogen.

Krijg vaak wel van te horen, ook van vreemde op straat, dat hij zulke mooie & grote ogen heeft!
Enne hij sjanst met iedereen als het maar even kan...
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_57731315
Ik heb al een paar keer moge horen van mijn schoonmoeder dat Fonske ''zo'n scheun kend'' is, de mooiste van al haar kleinkinderen, maar wel de minst lieve...
  maandag 31 maart 2008 @ 09:21:24 #86
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57731456
Ik moest vroeger altijd aanhoren dat m'n zus zo een mooie baby was met mooie grote ogen. En ik was het lelijke eendje, met een bleke huid en soepogen. Noah lijkt als 2 druppels water op mij, en hem vonden en vinden ze allemaal zoooo mooi! Waarom hij wel en ik niet? Okay toegegeven, Noah was niet zo bleek en had ook geen soepogen, maar toch.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_57731577
quote:
Op maandag 31 maart 2008 09:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik heb al een paar keer moge horen van mijn schoonmoeder dat Fonske ''zo'n scheun kend'' is, de mooiste van al haar kleinkinderen, maar wel de minst lieve...
karakter van zijn oma zeker dan, looks van jou

oh en tex, "lelijk in de luier, mooi in de sluier" zeggen ze, hè... oftewel resultaten uit het verleden en zo..

oh bummer, ik was een heel leuk luiertje
  maandag 31 maart 2008 @ 10:39:59 #88
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57732635
quote:
Op maandag 31 maart 2008 09:29 schreef milagro het volgende:

[..]

oh en tex, "lelijk in de luier, mooi in de sluier" zeggen ze, hè... oftewel resultaten uit het verleden en zo..

oh bummer, ik was een heel leuk luiertje
Daar peste ik m'n zus ook altijd mee ja, dat zij dan later lelijk zou worden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 31 maart 2008 @ 11:12:41 #89
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_57733244
Gelukkig kan je het later allemaal wel weer relativeren.
Op mijn oudste was ik echt zo onbeschaamd trots. Lag in het ziekenhuis en echt met het gevoel kijk dan toch, zo hoort een kind eruit te zien.

Als ik nu foto's kijk denk ik: tja, het was gewoon een baby met een dikke gestuwde kop. Maar de natuur regelt het dat je als ouder je kind prachtig vind en er dus ook voor gaat zorgen én beschermen.
En nog vind ik mijn kinderen geweldig. Tuurlijk zie ik een te korte kin of die rare neus. Nou en? Mijn prachtige kind Het is mijn taak als ouder om van ze te houden zoals ze zijn en dat is absoluut niet moeilijk. En iemand die niet hun ouder is zal ze anders zien. Mag allemaal. Er komt vast wel iemand die ook weer wat prachtigs in ze ziet. En dan hoop ik dat dit vooral zal zijn op hun prachtige karakter. Want een mooi gezichtje is ook maar betrekkelijk natuurlijk.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_57733731
Gelijk toen Sarah op mijn buik werd gelegd, vond ik haar mooi en prachtig. En nog steeds vind ik haar een mooi meisje. En niet alleen ik, maar ik hoor heel vaak dat mensen haar een mooi kindje vinden.
En elke keer als ze zeggen: "wat een mooi popje", "wat is ze mooi" en "wat een prachtig meisje" dan sta ik als ik trotse moeder te zeggen dat ze daar helemaal gelijk in hebben
Ik ben gewoon onwijs trots op haar..
En ik zie zoveel mooie kindjes. Elke baby heeft wel iets moois.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 31 maart 2008 @ 14:50:12 #91
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_57737396
Ik vond F beeldschoon als baby. Zó klein, zo roze, zo'n mooie bos donker haar...

En als ik nu foto's terugkijk van de eerste maanden... De eerste maand ongeveer was ze inderdaad een heel mooie baby. Maar daarna werden haar ogen scheel, was haar haar wel héél warrig en had ze een best raar hoofd. Terwijl ik haar toenertijd echt heel mooi vond.

Nu is ze bijna 4 en zie ik een heel mooie bijna-kleuter. Ben benieuwd hoe ik daar over een jaar of 4 op terugkijk, als ik dan foto's van nu bekijk .

En ik gloei ook altijd van trots als andere mensen zeggen dat het een mooi meisje is, dat blijft leuk om te horen .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  maandag 31 maart 2008 @ 14:59:10 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_57737574
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:24 schreef KD-fotografie het volgende:
toch merk je het wel aan de reacties van mensen.
Als we in de supermarkt staan en iemand zegt spontaan uit zijn eigen, wauw wat een prachtig kindje, dan kan je ervanuitgaan dat ze dat ook echt zo vinden.
Maar ik vind een kindje ook niet snel echt lelijk hoor, haast ieder kindje heeft wel iets, of het nu knap, guitig, lief of wat dan ook is.
Vanmiddag in de speeltuin liep er een heel knap manneke, maar wat een rotjoch was dat zeg, dan vind ik het kind in zijn geheel al niet leuk.
Ik vind de "wat een mooie baby en dat zeg ik echt niet bij elke baby" op een gegeven moment wel vervelend worden. Hoe vaker ze dat "dat zeg ik niet bij elke baby" juist weer zoiets waardoor ik ga twijfelen. Prima als je mijn kind lelijk vindt, maar zeg het dan ook gewoon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57737831
Ik vond mijn kind wel mooi ja toen ze geboren was. Maar er waren best dingen die mooier hadden gekund. Zo had ze bijv. een cyste in haar gezicht, boven haar wenkbrauw van ongeveer 1 cm groot. Tja, het had mooier geweest als die erniet had gezeten. En bovenop was ze helemaal kaal, ws van het schuren op de bekkenbodemspier, maar had de daaronder wel een hele rand met haar. Zo'n soort 'paterkapsel' zeg maar.

Maar dat is allemaal goed gekomen. Ik vind mijn dochter wel de mooiste, maar dat is een combinatie van uiterlijk, innerlijk en zo bevooroordeeld zijn als de neten omdat het nu eenmaal mijn kind is.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_57737972
Maarten was wat blauw in z'n gezicht (net een smurf ) dus echt mooi was hij niet. Ingedeukt koppie en alles nog opgezwollen van het vocht maar het was wel mijn ventje
Ook had hij een beetje een pater kapsel
Nu helemaal opgedroogd vind ik het zo'n lekker ventje en kan ik geen genoeg van hem krijgen.
Ik vind hem een mooi koppie hebben met een prachtige glimlach
pi_57780771
quote:
Op zondag 30 maart 2008 09:02 schreef Queen_Bee het volgende:

Dat ik geen moeder ben moge duidelijk zijn, maar waarom rust er zo een taboe op? Het is niet meer dan logisch dat je kind hoogstwaarschijnlijk niet de knapste is Jullie hoor ik het meest over het innerlijk van het kind, maar het gaat mij om het uiterlijk.
De meeste mensen die ik ken en de meeste mensen in dit topic vinden hun eigen kind helemaal niet de mooiste volgens mij. Mijn oudste leek op een verfrommelde neanderthaler toen ie net geboren was, en daarna op een kwijlend biggetje. Sowieso hebben ze alledrie blond haar en blauwe ogen en dat vind ik wat, tja, saai. Middelste heeft wel woeste krullen, dat scheelt.

Maar de mooiste, echt niet. Ik vind ze door de bank genomen wel leuk en lief en grappig, maar ook niet altijd (oudste kan arrogant en naar doen, middelste jengelt graag, alleen de jongste is nog te jong om zich te misdragen).
pi_57782055
quote:
Op maandag 31 maart 2008 14:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind de "wat een mooie baby en dat zeg ik echt niet bij elke baby" op een gegeven moment wel vervelend worden. Hoe vaker ze dat "dat zeg ik niet bij elke baby" juist weer zoiets waardoor ik ga twijfelen. Prima als je mijn kind lelijk vindt, maar zeg het dan ook gewoon
Jamaar, op die ene foto van Ruben, daar IS ie ook echt adorabel vind ik.

De meeste babies vind ik wel schattig, die serie van Swets bijvoorbeeld, maar mooi? Nou, nee. Het blijven toch een soort worstjes met oogjes, en die zitten dan ook nog de hele tijd dicht. En mijn oudste was dus echt een klein gedrochtje
  woensdag 2 april 2008 @ 16:41:10 #97
62233 Jelief
ikke lief!
pi_57782730
Wie heeft er een lelijk kindje

been there done that
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_57784128
  woensdag 2 april 2008 @ 18:29:55 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57784886
Vlak na de geboorte was Sasha zeker niet de mooiste. Gek plat gezicht met een hele platte neus!
Heb vorige week een album gemaakt, dus het staat me weer even zeer vers voor de geest.

Maar na het uitdeuken en plooien na een paar dagen vond ik het zeker wel een mooi ventje, en nu na 3 maanden al helemaal! De mooiste weet ik niet, maar zeker ook niet meer die lelijke gerimpelde indiaan die hij was toen hij 10 minuten oud was.

Heerlijk, die kansen om foto's te spammen!

[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 02-04-2008 18:42:46 ]
pi_57785015
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja want anders ontstaat er discussie Sorry. Op FOK! nota bene!
QB was volgens mij een discussie aan het opstarten hierover en jij noemt het gelijk een rel. Want stel je voor dat je toch iemand beledigt.Zeker bij de doorgaans tere OUD-zieltjes.

OT: Herman Finkers heeft er een mooi stukje over. Het is een lief kind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')