??quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
WTF
Van Denthemen 4x gewonnen in fifa.
Met:
1-3
0-3
1-4
0-3
En Fifa08 geeft maar 1x win aan en de rest verloren. Speelde in Be a pro mode 1vs1
Liegbeestquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
??
Ik heb net 6 keer van je gewonnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is trouwens goed om te horen dat MvB toch al flink bezig is met versterkingen voor volgend seizoen..die Gourcuff zie ik graag voor minstens een jaar naar Amsterdam komen, als mensen Affelay al zo goed vinden, kan je nagaan wat een openbaring Gourcuff zou zijn in Nederland
4 8 15 16 23 42
Whehehe pwndquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
WTF
Met:
1-3
0-3
1-4
0-3
En Fifa08 geeft maar 1x win aan en de rest verloren. Speelde in Be a pro mode 1vs1
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oja Cyber gefelicteerd he![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:37 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]Vriend je bent te vroegtijdig gekapt met Fifa. Fifa08 is namelijk de beste uit de hele reeks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is trouwens goed om te horen dat MvB toch al flink bezig is met versterkingen voor volgend seizoen..die Gourcuff zie ik graag voor minstens een jaar naar Amsterdam komen, als mensen Affelay al zo goed vinden, kan je nagaan wat een openbaring Gourcuff zou zijn in Nederland
Ik ben zelf een vervent PES speler, heb het vanaf PES2 tot en met 8 dus weet wel wat ik zegfifa08 gaat steeds meer richting het realisme en pes meer de kant van arcade op
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Wat dacht je ervan om Luque dan eens ritme te laten opbouwen om hem dan eens echt te kunnen beoordelen Adrie?quote:Koster: "Ik verwacht meer van Luque"
Albert Luque werd afgelopen zomer met hoge verwachtingen naar Ajax gehaald. Toch laat de aanvaller, die hiervoor bij Newcastle United speelde, te weinig zien. Dit is dan ook de interim trainer van Ajax, Adrie Koster, opgevallen. "Ik verwacht meer van Luque", aldus de trainer op de persconferentie.
Koster vervolgde: "We moeten keuzes maken. In een team moet je niet teveel dezelfde types hebben, dus dan moet je kiezen. Luque mag het ons bij het kiezen wel wat moeilijker maken."
Luque speelde dit seizoen zestien wedstrijden voor de Amsterdammers. De speler scoorde dit seizoen vier maal, maar werd meer gehaald voor de assists. Dit wil echter ook nog niet vlotten.
wie wint er niet van hemquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
WTF
Met:
1-3
0-3
1-4
0-3
nou ik wel hoor, niet voor niks nr 6 van nederland geweestquote:
fap fap fap 6de van Nederland fap fap fapquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nou ik wel hoor, niet voor niks nr 6 van nederland geweest![]()
MARCELNL 3 Denthemen88 2
MARCELNL 2 Denthemen88 1
Denthemen88 2 MARCELNL 3
Denthemen88 1 MARCELNL 2
Denthemen88 1 MARCELNL 4
Denthemen88 0 MARCELNL 4
Denthemen88 1 MARCELNL 4
veel succes vanavond dennis
psv gaat echt niet verliezen hoor, althans daar zou ik mijn geld niet op zettenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:46 schreef albertfriet het volgende:
Nee we gaan winnen. PSV gaat verliezen. En AZ wint ook. Straks ff een toto invullen en dan morgen dik cashen (H)
Vooral invullen dat az gaat winnenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:46 schreef albertfriet het volgende:
Nee we gaan winnen. PSV gaat verliezen. En AZ wint ook. Straks ff een toto invullen en dan morgen dik cashen (H)
totoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vooral invullen dat az gaat winnen
Je capslock stond aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
MARCELNL 3 Denthemen88 2
MARCELNL 2 Denthemen88 1
Denthemen88 2 MARCELNL 3
Denthemen88 1 MARCELNL 2
Denthemen88 1 MARCELNL 4
Denthemen88 0 MARCELNL 4
Denthemen88 1 MARCELNL 4
veel succes vanavond dennis
Jij wel, fey moet het nog maar zien te reddenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze ook over cambuur toen ze tegen rkc moesten spelen maar toch weer 100 euro verdiend whehehequote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
psv gaat echt niet verliezen hoor, althans daar zou ik mijn geld niet op zetten
En tussendoor heb je 1000 verloren? Gratsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:38 schreef albertfriet het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze ook over cambuur toen ze tegen rkc moesten spelen maar toch weer 100 euro verdiend whehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |