Nee? Het is dat ik hem al in ronde drie gekozen heb, anders wist ik het wel... Het zijn de anderen die ik niet vertrouw...quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:00 schreef eentwee het volgende:
Hoewel ik niet zo veel vertrouwen heb in de man, toch maar: dag 5: Berdych
Uit de gegevens voor de kaartverkoop valt het volgende af te leiden.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:59 schreef wimderon het volgende:
XL, weet je zeker dat morgen enkel de onderste helft speelt? Volgens mij worden alle 8 wedstrijden gespeeld en is zaterdag vrij, dat was vorig jaar althans. Op Indian Wells werden ze achtste finales ook op 1 dag gespeeld, maar daar begon het toernooi 1 dag later.
| 1 2 3 4 5 6 | Woensdag Men's Singles Quarterfinals Donderdag Men's Singles Quarterfinals Vrijdag Men's Singles Semifinals Zaterdag -- Zondag Men's Singles Final |
Nope, hij blijft me te wisselvallig.. te vaak verder in een toernooi opeens falen terwijl de vorm er wel leek te zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:24 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Nee? Het is dat ik hem al in ronde drie gekozen heb, anders wist ik het wel... Het zijn de anderen die ik niet vertrouw...
Youzhny had er gisteren inderdaad gewoon uit moeten liggenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Youzhny en canas zijn de stalenballenpicks imo..vooral Youz..die heeft waarschijnlijk een hersenschudding

in dat geval hoef ik hem morgen niet meer in te vullen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:55 schreef XL het volgende:
Ik denk dat we vanavond Blake en Roddick kwijtraken.
Andreev - Canas is 50-50
Verder geen verrassingen.
is ook zo, het is allemaal moeilijk in deze fase..Fed is de enige zekerheid want ook Nadal zie ik nog wel kutten..vaak genoeg al een set verloren ook tegen Mathieu, die prima staat te ballenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Youzhny had er gisteren inderdaad gewoon uit moeten liggen [ afbeelding ]
Nee Tursu-Berdshit dan, 2 van de grootste clowns uit het circuit tegen elkaar, dat is lekker voorspellen
Schat je Benneteau zo hoog in of Roddick zo laag? Ok Roddick staat niet geweldig te ballen, maar ik schat zijn kansen hoger in dan die van Benneteau.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:55 schreef XL het volgende:
Ik denk dat we vanavond Blake en Roddick kwijtraken.
Andreev - Canas is 50-50
Verder geen verrassingen.
Benneteau is zo'n toernooispeler. Altijd slecht en ineens hartstikke goed. Bovendien heeft hij redelijke groundstrokes. Roddick heeft last van de wind in Key Biscane en verliest daarmee zijn wapen.... in combinatie met de vleugels van Julian zie ik wel een verrassing.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Schat je Benneteau zo hoog in of Roddick zo laag? Ok Roddick staat niet geweldig te ballen, maar ik schat zijn kansen hoger in dan die van Benneteau.
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2008 08:30 schreef Bruce117 het volgende:
Als mijn analyse klopt kunnen TheVulture, Cavalier, VerdwaasdeVogel en mydarling het toernooi niet meer uitspelen.
Normaal verliezen Davydenko, Andreev en Blake altijd wel ergens vroegtijdigquote:Op woensdag 2 april 2008 10:05 schreef XL het volgende:
Vrijwel iedereen zit aan Nadal vast. Jullie moeten natuurlijk wel spelers kiezen die ook uitgeschakeld worden
Ik wacht nog even met het inzetten van Nadal.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:05 schreef XL het volgende:
Vrijwel iedereen zit aan Nadal vast. Jullie moeten natuurlijk wel spelers kiezen die ook uitgeschakeld worden
Klopt. Maar ach, betwijfel of het veel mensen lukt. Echte zekerheden zitten er niet meer echt in, geluk is nu nodig.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:30 schreef Bruce117 het volgende:
Als mijn analyse klopt kunnen TheVulture, Cavalier, VerdwaasdeVogel en mydarling het toernooi niet meer uitspelen.
Of Berdych verslaat Nadal... Dat verwacht ik een beetje. Niet dat ik er iets aan heb.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met het inzetten van Nadal.
Je zal zien dat Nadal dus wel wint en Berdych niet.
Wat geluk is inderdaad wel welkom, maar een beetje plannen is ook wel handig.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:36 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Klopt. Maar ach, betwijfel of het veel mensen lukt. Echte zekerheden zitten er niet meer echt in, geluk is nu nodig.
Dag 6: Nadal.
Ja vrijdag, eerst wilde ze er vrijdag 1 en zaterdag 1 doen. Toen heb ik een mailtje gestuurd naar de ATP, dat we dan ons spel niet uit kunnen spelen. Ik kreeg een mailtje terug dat halve finales per toernooi dit seizoen op 1 dag gespeeld zullen worden.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:18 schreef eentwee het volgende:
Worden de halve finales op 1 dag gespeeld?
Ik gebruik min of meer dezelfde techniek. Zolang je de halve final/ finale haalt doe je het al een stuk beter dan als je met riskante keuzes de tweede of derde ronde haalt. (Of er meteen uitvliegtquote:Op woensdag 2 april 2008 11:42 schreef Cavalier1 het volgende:
Plannen doe ik niet echt meer aan. Ik kies ervoor om ver te komen in het toernooi door goede spelers al vroeg te kiezen. Met het risico om de finale niet te kunnen halen. Ben al te vaak te vroeg uitgeschakeld.
Dag 6: Nadal
Juist om te voorkomen dat ik eventueel geen keuze meer heb, heb ik er voor gekozen om Blake en Roddick al in te zetten. Ook omdat ik daar in de kwartfinale liever niet op inzet. De kans was zeer reeel dat ze daarin zouden uitkomen tegen Nadal en Federer. Het nog niet gebruiken van Berdych was een bewuste keuze zodat ik die vandaag kon kiezen. Morgen in principe Davydenko. Dan blijven er voor de halve en finale nog Federer en Nadal over.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:24 schreef Tim86 het volgende:
het zou ook logischer zijn als wij het in de game wel als 1 speeldag zouden zien volgens mij..nu kan echt niemand de game meer uitspelen bijna zonder allemaal hetzelfde te kiezen
Nadal, Davydenko, Federer is het verst dat ik kan komen..
Vandaag kon ik alleen Nadal of Andreev kiezen, dat lijkt me een logische keuze.
Voor morgen kan ik Federer, Roddick, Tipsarevic of Davydenko kiezen en lijkt het speltechnisch slim om voor Davy te gaan. Dan komt de halve finale nog met, als het loopt zoals ik voorspel, Fed-Davy, Rafa-berdy...kan ik alleen voor Fed gaan dus en heb ik geen finale pick..
Dat is ook het leuke van het spel, je moet ook proberen het toernooiverloop te lezenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:24 schreef Tim86 het volgende:
het zou ook logischer zijn als wij het in de game wel als 1 speeldag zouden zien volgens mij..nu kan echt niemand de game meer uitspelen bijna zonder allemaal hetzelfde te kiezen
Nadal, Davydenko, Federer is het verst dat ik kan komen..
Vandaag kon ik alleen Nadal of Andreev kiezen, dat lijkt me een logische keuze.
Voor morgen kan ik Federer, Roddick, Tipsarevic of Davydenko kiezen en lijkt het speltechnisch slim om voor Davy te gaan. Dan komt de halve finale nog met, als het loopt zoals ik voorspel, Fed-Davy, Rafa-berdy...kan ik alleen voor Fed gaan dus en heb ik geen finale pick..
Ben ik wel met je eens, maar ik ben het ook wel eens met Tim. Normaal zijn, geloof ik, de kwartfinales 1 dag. Hoewel ik niet heel ver gevorderde berekeningen hebt uitgevoerd rekende ik daar wel een beetje op.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:00 schreef XL het volgende:
Het is juist de klasse om met een winners instinct die doodlopers te verslaan. Bovendien geeft 1 toernooioverwinning je zoveel meer punten dan steeds kwartfinales halen. Kijk maar naar het verschil in punten tussen Federer en Davydenko (ook in onze game is de telling op de ATP gebaseerd).
Dit toernooi is niet anders dan Indian Wells vorige week. Straks tijdens de Masters met een draw van 48 zijn de kwartfinales wel op 1 dag. Dan proppen ze het toernooi weer 'gewoon' in 1 week.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:03 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar ik ben het ook wel eens met Tim. Normaal zijn, geloof ik, de kwartfinales 1 dag. Hoewel ik niet heel ver gevorderde berekeningen hebt uitgevoerd rekende ik daar wel een beetje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |