easy easy...neem effe een pammetje.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:04 schreef Kinga het volgende:
OMG. Als er nog 1 keer wordt gezegd. "Maar we moeten ook denken wat leuk voor de show is" Dan flip ik echt door hier.
~+1quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:04 schreef Kinga het volgende:
OMG. Als er nog 1 keer wordt gezegd. "Maar we moeten ook denken wat leuk voor de show is" Dan flip ik echt door hier.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef Marieke_B het volgende:
Huub is door een stoel gezakt..
B en A kunnen gewoon niets behalve schreeuwen en elkaar wurgen en slaan onder de douche en in bed.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef akveor het volgende:
Thanks Dementor.
Het enige probleem wat iknu met Lieke heb is dat ik vind dat Brian en Amanda eerst maar eens aan de beurt moeten zijn. Het moet weer over de rug van Huub. Voor B en A kunnen ze waarschijnlijk niets bedenken of die trappen ze de villa uit. Ik denk dat het ook aan B en A ligt dat Palma nog niet in de villa is geweest.
Deze:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Welke?
Ivar is gisteren ook al bijna door een witte keukenstoel gezakt
ze past wel bij hem vind ik eigenlijk......quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:12 schreef Dementor het volgende:
De date van Mikey heeft hem nog geen seconde aangekeken.
tjah en dat allemaal omdat die smerige slabek niet kan trouwen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:15 schreef avonne het volgende:
Amanda zegt dat ipv 1 logé voor een week, ook 2 afwisselend mag zijn.
Hedda komt ook, blijkbaar. zo te horen niet op Huubs initiatief
Huub "het is een optocht van exen, volgende week"
+1quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef akveor het volgende:
Thanks Dementor.
Het enige probleem wat iknu met Lieke heb is dat ik vind dat Brian en Amanda eerst maar eens aan de beurt moeten zijn. Het moet weer over de rug van Huub. Voor B en A kunnen ze waarschijnlijk niets bedenken of die trappen ze de villa uit. Ik denk dat het ook aan B en A ligt dat Palma nog niet in de villa is geweest.
Hé, Beversport is niet goedkoop, hoor!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ja kwaliteit he, echte miljonairs stoelen.
Breien heeft veel aiaaiai gezegd vandaag vandaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:22 schreef Marieke_B het volgende:
Breien is heel erg moe...
Mute... het zal een en al gegil worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Auto .........
Nee toch!!quote:
Ze zal wel een enorme verkeerde keuze gemaakt hebben en spijt hebben dat het allemaal met Huub zo gelopen is en dat ze hem best wel mist enzo.....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
Mooi Lieke is weer single.
Huub was ook meer haar type volgens mij..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zal wel een enorme verkeerde keuze gemaakt hebben en spijt hebben dat het allemaal met Huub zo gelopen is en dat ze hem best wel mist enzo.....
die kon roddelen, niet normaal..... alles aan Huub was slechtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:24 schreef joep.t het volgende:
lieke komt!
Ik volg de streams nog niet zo lang wel uitzendingen vanaf het begin waarom hebben jullie allemaal zoon hekel aan haar ,Ze kwam op mij altijd vrij normaal en oprecht over.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef beequeen het volgende:
Enige cap voor vanavond, kan het wijf niet luchten.
[ afbeelding ]
Het is uit met RinTinTin.
Haar decolleté is toch geen gezicht zo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zit dat nou lekker gemakkelijk ?
Gelukkig...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:25 schreef mootie het volgende:
Lieke kan niet blijven slapen!
Maar Huub zal dat wel niet te horen krijgen..... hij moet bloeden... pijnlijden en gestraft worden voor wat hij haar allemaal heeft aangedaan.... het wachtes is op de glijstem van Brian die Amanda waarschuwd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:25 schreef mootie het volgende:
Lieke kan niet blijven slapen!
pfffff mega kutwijfquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef beequeen het volgende:
Enige cap voor vanavond, kan het wijf niet luchten.
[ afbeelding ]
Het is uit met RinTinTin.
ze ziet er slecht uit zeg en lang niet meer zo mooi als vroegerquote:
dat is haar specialiteit: ' politiek correct zijn'quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:24 schreef joep.t het volgende:
lieke komt!
Ik volg de streams nog niet zo lang wel uitzendingen vanaf het begin waarom hebben jullie allemaal zoon hekel aan haar ,Ze kwam op mij altijd vrij normaal en oprecht over.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:30 schreef avonne het volgende:
Wat zit iedereen zich te ergeren
Is dat nou lekker?
Echt? Ik vind die ogen nog steeds te dicht bij elkaar staan. En wat er verder ook knap aan zou zijn, ik vind haar helaas behoorlijk fake en onuitstaanbaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ze ziet er slecht uit zeg en lang niet meer zo mooi als vroeger
want ondanks alles wat ik verder van haar vind, knap vond ik haar wel
quote:
Geloof er weinig van.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze doet alles van haar bijstandsuitkering, ze heeft een auto en 4 kinderen... Da's knap!
ik zwengel de stream niet aan waar zij op te zien is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Ik vind die ogen nog steeds te dicht bij elkaar staan. En wat er verder ook knap aan zou zijn, ik vind haar helaas behoorlijk fake en onuitstaanbaar.
en die blik van Amanda ....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:31 schreef petraa het volgende:
L: Kom eens hier Amanda!
A: Wat iser
Lieke pulkt aan haar haar aan de achterkant!
Subtiel, hopelijk ook effectief.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:31 schreef petraa het volgende:
L: Kom eens hier Amanda!
A: Wat iser
Lieke pulkt aan haar haar aan de achterkant!
Niet iedereen, in de poll van tuinfluiter heb ik ook JA gestemd, ontzettend leuk dat Lieke er is!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:30 schreef avonne het volgende:
Is dat nou lekker?
nee, de irritatie zit hoog...ik probeer het 'ik leuter het allemaal weer recht gehalte' te ontleden naar gewone feiten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:30 schreef avonne het volgende:
Is dat nou lekker?
Ik mis nog uit de hoogte en belerend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:31 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
dat is haar specialiteit: ' politiek correct zijn'
ondertussen is ze achterbaks, onoprecht, vals, steeds bezig om zich dmv relaties omhoog te werken en haar grootste fout is dat ze absoluut haar ongelijk niet kan toegeven..
Hey dat is spelinfo..... febo de mond snoeren aub.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:34 schreef avonne het volgende:
Volgens Lieke wou Huub ook met Sylvia en Eric trouwen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:37 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt dat het media-gebeuren haar echt goed ligt. Lieke beaamt het. 'Je deed het ook zo leuk met dat bikini-ding!'
welke Poll?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:30 schreef avonne het volgende:
Is dat nou lekker?
Niet iedereen, in de poll van tuinfluiter heb ik ook JA gestemd, ontzettend leuk dat Lieke er is!
is ook geen waar...... tenminste ik heb ze er nooit over gehoordquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Hey dat is spelinfo..... febo de mond snoeren aub.
volgens mij niet.... maar ze blijft iig niet slapenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
is lieke al weer weg???
dus die tussen Huub en Jaap was echt?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:40 schreef Desii het volgende:
[..]
is ook geen waar...... tenminste ik heb ze er nooit over gehoord
verliefdheid tussen hem en Syl was gespeeld (express om de rest te fucken)
Eric en Huub geleuf ik gewoon niet
late reactie maar Mike wil met Lieke naar Sensation Whitequote:
Plus pek en veren om het af te maken....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:39 schreef Py het volgende:
Ik mis kaalscheren en op een kar rondrijden nog
Jensen, is dat vanavond op TV?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:42 schreef BuffyJan het volgende:
Waar was Mike geweest waar Natasia ook was? En Nathalie van Idols?
Jenzemquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:42 schreef BuffyJan het volgende:
Waar was Mike geweest waar Natasia ook was? En Nathalie van Idols?
ja.... dat plan hebben ze voorgelegd aan de Febo; maar is door achter afgekeurdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:41 schreef avonne het volgende:
[..]
dus die tussen Huub en Jaap was echt?
Tis een irritante bijdehante huppel.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:42 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Plus pek en veren om het af te maken....
Amanda probeert haar echt over te halen. Lieke ziet het niet zo zitten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:44 schreef joep.t het volgende:
Als ik Lieke was zou ik niet blijven slapen,Ze heeft daar niets meer te zoeken.
Dan lijkt mij dat dit op uitnodiging is van (Brian en) Amanda en moet er per uur 150CP voor gedokt worden. Het kan niet zo zijn dat een Amanda weken kan zeuren en dan gratis Lieke kan uitnodigen waar Huub voor Sylvia moet betalen die speciaal tijd moet vrij maken als ze in Nederland is. Zij komt dus niet niet als gastspeler binnen en is dus gewoon visite.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:41 schreef Desii het volgende:
[..]
volgens mij niet.... maar ze blijft iig niet slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |