Dat je geest haar wil nemen maar je lichaam niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
Hellup, ik heb net met mijn ex afgesproken hoe laat ik naar haar toe zou gaan vanavond en nu zie ik haar steeds naakt voor me. Wat betekent dit?

quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
Hellup, ik heb net met mijn ex afgesproken hoe laat ik naar haar toe zou gaan vanavond en nu zie ik haar steeds naakt voor me. Wat betekent dit?

Ik hoop dat ze nu nog in elkaars armen liggen terwijl Milou van de keuken een waar slachtveld maakt omdat ze graag een ontbijtje/brunchje klaarmaakt voor hunquote:

Ja, kom je ookquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Is er een meet in Arnhem?
Dat ligt toch vlakbij Apeldoorn?

Steer is going to get laidquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:50 schreef Stereotomy het volgende:

ja, gezellig, kom ook!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Is er een meet in Arnhem?
Dat ligt toch vlakbij Apeldoorn?

quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:10 schreef AKnynke het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe spijkerbroek! en hij is echt precies lang genoeg, en zit over anders goed, en er is niets wat ik niet mooi vind! Dit is echt een unicum!
En ook nog een hardloopbroek in de aanbieding gekocht, met 3/4 benen, voor als het mooi weer wordt!
Zo, snel even lunchen, en dan weer volleyballen...

Yes. En nu ga ik me maar weer eens op de fiets zetten richting sporthal. Weekend, rustig op je kont zitten, wat is dat? Fijne dag allemaal!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Tof!
Geweldig idd als je een perfect passende broek vindt!
En hardloopbroeken zijn altijd goed.

Nee hoor, heb er net onder de douche even voor gezorgd dat ik vanavond wat minder snel in de verleidig ga komen.quote:

quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee hoor, heb er net onder de douche even voor gezorgd dat ik vanavond wat minder snel in de verleidig ga komen.![]()
Waarom vertel ik dit?

die is niet meerquote:

Way to much infoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee hoor, heb er net onder de douche even voor gezorgd dat ik vanavond wat minder snel in de verleidig ga komen.![]()
Waarom vertel ik dit?

Dan verwijs ik je even door naar het wondersponsjes topic voor de douche-muurquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom vertel ik dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |