abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57693681
Ik ben alweer wakker Lein, ik kan niet slapen zonder jou! Maar met 2,5 uur slaap kom ik de dag wel door, toch?

Moblo

Steer, hoe laat ben je op Arnhem centraal, halen we je even op. Je eet zeker niet mee?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:19:42 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57693710
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben alweer wakker Lein, ik kan niet slapen zonder jou! Maar met 2,5 uur slaap kom ik de dag wel door, toch?

Moblo

Steer, hoe laat ben je op Arnhem centraal, halen we je even op. Je eet zeker niet mee?
Jezus Isa, als je dit te vaak doet kan dat niet gezond zijn.

Veel plezier bij de meet vanavond en die wallen zien ze vanavond vast niet hoor.
Confidence through competence
pi_57693712
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:18 schreef Isabeau het volgende:

Moblo

Ja joh, 2,5 uur is genoeg. Ander schrijf je een receptje voor jezelf voor een ritalinnetje ofzo geheid dat je wakker blijft
pi_57693764
word ik denk ik héél springerig van
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57693814
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:21 schreef Isabeau het volgende:
word ik denk ik héél springerig van
Ja amfetamine doet dat met je heh
pi_57693867
@MB: ik ga niet in alle topics waarin je gepost hebt reageren hoor Maar ik vind het naar dat je zo verdrietig bent. Sterkte met die dingen die je vanmiddag nog moet doen! Mijn sterktewensen gelden overigens ook voor je mister.
Wellicht heel harteloos en zakelijk (waarvoor dan sorry) maar vergeet je niet echt alles heel erg goed schoon te maken? Hij had een parasiet, toch?Uitkijken dat jullie en kat2 niets oplopen.
pi_57693883
2,5 uur slaap, gaat lekker Isa!
En morgen om 10 uur in de kerk in IJsselstein, wat een heerlijk schema heb je zeg!
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:15 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

heej Lianne, hoi! Hoe is het? Je bent een poosje niet bij ons geweest
Ja, sorry. Ik heb gister nog een poging gedaan om met Isa te bellen, maar toen kreeg ik Glenn aan de telefoon. Ik was helemaal in de war en durfde gelijk niet meer te bellen.
Owja, en ik heb hard gewerkt enzo gister. En bier gedronken. En ook nog verschrikkelijk tegen de wind in gefietst! En nu moet ik weer schoonmaken. Want ik heb nog een verjaardag vanmiddag/vanavond. En morgen zit ik dus ook om 10 uur in de kerk in IJsselstein.

Maar maandag werk ik thuis, kan ik ongegeneerd internetten met een normale snelheid tijdens het werken.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:28:36 #258
55709 Stereotomy
pi_57693918
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
@MB: ik ga niet in alle topics waarin je gepost hebt reageren hoor Maar ik vind het naar dat je zo verdrietig bent. Sterkte met die dingen die je vanmiddag nog moet doen! Mijn sterktewensen gelden overigens ook voor je mister.
Wellicht heel harteloos en zakelijk (waarvoor dan sorry) maar vergeet je niet echt alles heel erg goed schoon te maken? Hij had een parasiet, toch?Uitkijken dat jullie en kat2 niets oplopen.
Werk afgekregen CF'je?
pi_57693922
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:27 schreef Liejannuh het volgende:
2,5 uur slaap, gaat lekker Isa!
En morgen om 10 uur in de kerk in IJsselstein, wat een heerlijk schema heb je zeg!
[..]

Ja, sorry. Ik heb gister nog een poging gedaan om met Isa te bellen, maar toen kreeg ik Glenn aan de telefoon. Ik was helemaal in de war en durfde gelijk niet meer te bellen.
Owja, en ik heb hard gewerkt enzo gister. En bier gedronken. En ook nog verschrikkelijk tegen de wind in gefietst! En nu moet ik weer schoonmaken. Want ik heb nog een verjaardag vanmiddag/vanavond. En morgen zit ik dus ook om 10 uur in de kerk in IJsselstein.

Maar maandag werk ik thuis, kan ik ongegeneerd internetten met een normale snelheid tijdens het werken.
Ach Glenn is liev je had best nog een keer kunnen bellen
pi_57693955
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
haha, dank je ik zal het ook aan Mr Moblo doorgeven

ja, we gaan zo de hele bankhoezen in de was gooien, stofzuigen, dekentjes wassen, etc...
Eerst maar eens 't beestje wegbrengen naar 't asiel, had net gebeld.. we mogen hem komen brengen, dus dat gaan we ook maar doen...

Is helemaal niet harteloos hoor dat was ook een van de eerste dingen waar ik aan dacht, naast oog op algemene hygiëne ook met oog op de gezondheid van Cato..
Ja doei.
pi_57693971
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:28 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ach Glenn is liev je had best nog een keer kunnen bellen
Ik weet het. Maar ik moest een collega mentaal ondersteunen bij dr scriptie stress. En toen moest ik naar de kroeg.
En Isa is net zo erg als ik met SMS'jes lezen. Had om 12 uur een berichtje gestuurd en die las ze 3 uur later en toen lag ik toch echt al te slapen. Wist niet zeker of ze nu echt nachtdienst had of niet en durfde niet te bellen.
pi_57694003
Koop maar liever Dettol om je vloer mee te dweilen, MB.

En Steer, nee, het is natuurlijk nog niet af.... Egnie
pi_57694031
Glenn heeft helemaal niets gezegd over bellende vrouwen Maar daar hoef je niet van in de war te raken hoor, wij waren even boodschappen doen hehe.

Enne, CF ik vind dat absoluut niet harteloos hoor, je kan best veel verdriet om je huisdier hebben, maar je kop er een beetje bijhouden voor je andere poes is ook erg belangrijk.
pi_57694068
Je kan ook het ziekenhuis in Assen bellen, Liejannuh Maar jeetje, ik ga toch nog proberen een uurtje (!!) te slapen. Heb je blauwe oogdingdoekjegedoe op mijn hoofd (niet nu, want dat typt vast niet fijn)
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:36:59 #265
55709 Stereotomy
pi_57694073
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:33 schreef ColdFeet het volgende:

Doe straks maar even doorwerken.... dan is het wel af. Je bent bijna ir. CF!
quote:
Zomertijd

In de nacht van zaterdag op zondag gaat de klok een uur vooruit. Dat betekent een uur korter slapen, maar in de avonduren een uur langer genieten van het daglicht.
Slapen
Langer licht
pi_57694074
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:33 schreef ColdFeet het volgende:

Aww CF dan gaat Edinburgh niet door
pi_57694156
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook het ziekenhuis in Assen bellen, Liejannuh Maar jeetje, ik ga toch nog proberen een uurtje (!!) te slapen. Heb je blauwe oogdingdoekjegedoe op mijn hoofd (niet nu, want dat typt vast niet fijn)
Ik ga het nummer gelijk in mn telefoon zetten. Als ik dan nog een keer heel laat 's avonds in de trein zit, dan kan ik iig met de receptie van het ziekenhuis in Assen bellen.

Helpt het masker een beetje? En ga je je niet ontzettend verslapen zo als je nu nog een uurtje wilt slapen?
pi_57694204
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:37 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Aww CF dan gaat Edinburgh niet door
Jawel hoor, nog wel, denk ik.
pi_57694214
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jawel hoor, nog wel, denk ik.
Als je je artikel afhebt, toch?
pi_57694233
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:41 schreef Liejannuh het volgende:

Ik ga het nummer gelijk in mn telefoon zetten. Als ik dan nog een keer heel laat 's avonds in de trein zit, dan kan ik iig met de receptie van het ziekenhuis in Assen bellen.

Helpt het masker een beetje? En ga je je niet ontzettend verslapen zo als je nu nog een uurtje wilt slapen?
0592 325 555 is het ziekenhuis

Enne, ik kan maar beter aan douchen. Ervaring en zo
pi_57694252
Maskertje helpt wel, maar ik erger me aan de beetjes licht die onderlangs naast je neus nog je ogen bereiken.
pi_57694266
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Als je je artikel afhebt, toch?
Het is nog niet af, maar het komt wel af

Denk ik.
pi_57694270
Hoi
Sushi
Tong in CULSC
Steer, utreg mooi is me staatsjie he
Isa, ik heb hier nog wat lekkere snoepjes liggen van Lein om te slapen
pi_57694295
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Isa, ik heb hier nog wat lekkere snoepjes liggen van Lein om te slapen
Hoi Ritalin en een Pammetje, nee, dat wordt leuk
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:50:26 #275
55709 Stereotomy
pi_57694303
Hellup, ik heb net met mijn ex afgesproken hoe laat ik naar haar toe zou gaan vanavond en nu zie ik haar steeds naakt voor me. Wat betekent dit?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')