Jezus Isa, als je dit te vaak doet kan dat niet gezond zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben alweer wakkerLein, ik kan niet slapen zonder jou!
Maar met 2,5 uur slaap kom ik de dag wel door, toch?
Moblo
Steer, hoe laat ben je op Arnhem centraal, halen we je even op. Je eet zeker niet mee?

Ja joh, 2,5 uur is genoeg. Ander schrijf je een receptje voor jezelf voor een ritalinnetje ofzoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben alweer wakkerLein, ik kan niet slapen zonder jou!
Maar met 2,5 uur slaap kom ik de dag wel door, toch?
Moblo
Steer, hoe laat ben je op Arnhem centraal, halen we je even op. Je eet zeker niet mee?

Ja, sorry. Ik heb gister nog een poging gedaan om met Isa te bellen, maar toen kreeg ik Glenn aan de telefoon.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]heej Lianne, hoi! Hoe is het? Je bent een poosje niet bij ons geweest

Werk afgekregen CF'je?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
@MB: ik ga niet in alle topics waarin je gepost hebt reageren hoorMaar ik vind het naar dat je zo verdrietig bent. Sterkte met die dingen die je vanmiddag nog moet doen! Mijn sterktewensen gelden overigens ook voor je mister.
Wellicht heel harteloos en zakelijk (waarvoor dan sorry) maar vergeet je niet echt alles heel erg goed schoon te maken? Hij had een parasiet, toch?Uitkijken dat jullie en kat2 niets oplopen.

Ach Glenn is lievquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:27 schreef Liejannuh het volgende:
2,5 uur slaap, gaat lekker Isa!
En morgen om 10 uur in de kerk in IJsselstein, wat een heerlijk schema heb je zeg!
[..]
Ja, sorry. Ik heb gister nog een poging gedaan om met Isa te bellen, maar toen kreeg ik Glenn aan de telefoon.Ik was helemaal in de war en durfde gelijk niet meer te bellen.
Owja, en ik heb hard gewerkt enzo gister. En bier gedronken. En ook nog verschrikkelijk tegen de wind in gefietst! En nu moet ik weer schoonmaken. Want ik heb nog een verjaardag vanmiddag/vanavond. En morgen zit ik dus ook om 10 uur in de kerk in IJsselstein.
Maar maandag werk ik thuis, kan ik ongegeneerd internetten met een normale snelheid tijdens het werken.

haha, dank jequote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
@MB: ik ga niet in alle topics waarin je gepost hebt reageren hoorMaar ik vind het naar dat je zo verdrietig bent. Sterkte met die dingen die je vanmiddag nog moet doen! Mijn sterktewensen gelden overigens ook voor je mister.
Wellicht heel harteloos en zakelijk (waarvoor dan sorry) maar vergeet je niet echt alles heel erg goed schoon te maken? Hij had een parasiet, toch?Uitkijken dat jullie en kat2 niets oplopen.

Ik weet het. Maar ik moest een collega mentaal ondersteunen bij dr scriptie stress. En toen moest ik naar de kroeg.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach Glenn is lievje had best nog een keer kunnen bellen

Doe straks maar even doorwerken.... dan is het wel af.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
Koop maar liever Dettol om je vloer mee te dweilen, MB.
En Steer, nee, het is natuurlijk nog niet af.... Egnie
Slapenquote:Zomertijd
In de nacht van zaterdag op zondag gaat de klok een uur vooruit. Dat betekent een uur korter slapen, maar in de avonduren een uur langer genieten van het daglicht.

Aww CF dan gaat Edinburgh niet doorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
Koop maar liever Dettol om je vloer mee te dweilen, MB.
En Steer, nee, het is natuurlijk nog niet af.... Egnie

Ik ga het nummer gelijk in mn telefoon zetten. Als ik dan nog een keer heel laat 's avonds in de trein zit, dan kan ik iig met de receptie van het ziekenhuis in Assen bellen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook het ziekenhuis in Assen bellen, LiejannuhMaar jeetje, ik ga toch nog proberen een uurtje (!!) te slapen. Heb je blauwe oogdingdoekjegedoe op mijn hoofd
(niet nu, want dat typt vast niet fijn)

Jawel hoor, nog wel, denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Aww CF dan gaat Edinburgh niet door

0592 325 555 is het ziekenhuisquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga het nummer gelijk in mn telefoon zetten. Als ik dan nog een keer heel laat 's avonds in de trein zit, dan kan ik iig met de receptie van het ziekenhuis in Assen bellen.![]()
Helpt het masker een beetje? En ga je je niet ontzettend verslapen zo als je nu nog een uurtje wilt slapen?

Hoiquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Isa, ik heb hier nog wat lekkere snoepjes liggen van Lein om te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |