Ja, erg extreem en volgens mij ook erg ongezond. Maar goed ik ben geen kenner. Ze zagen er in ieder geval niet erg florisant uit, dat is een feit...........quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja belachelijk heh! Die moeder...
Moet om 15.00 volleyballen. Word beetje laat denk ik, voordat ik daar ben, boodschappen gedaan heb, etc. etc.quote:
Dat is een paar stappen van mijn huis vandaanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Goed, vandaag was ik met mijn collega's bij Broadway American Steakhouse te Utrecht, aan de Oude Gracht.
Gevonden! Twee lieve kittens...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat? Hoe? Wat is er gebeurt? Wat spijtig voor jullie!
Ik had m al nagekeken, dat topic. Het zuigt, voor jullie.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gevonden! Twee lieve kittens...
Maar het zijn 11 cijfers, hoe moet dat dan? alle cijfers na elkaar invullen en de laatste 5 vakjes open laten?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
11 cijfers moet hij gewoon pakken hoor.
Bij de Postbank iig wel.. heb zelfs wel eens nóg kortere betalingskenmerken
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:08 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh rent hier ook even binnen om knuffels uit te delen aan iedereen die het nodig heeft!
Nu meer
Ohjee, wat ging er mis met rijles? Succes met volley, en ook met shoppen. Spijkerbroeken vinden is vast niet makkeijk voor iemand van jouw lengtequote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:44 schreef AKnynke het volgende:Moblo, wat shit zeg!!! Arm beestje, en arme jullie!
@ Steer: ik slaap op m'n linker en rechter zij, maar het liefst op m'n rechter...
Zo, rijles zit er weer op. Ging echt bagger! Nu even snel de stad in, in de hoop een nieuwe spijkerbroek te scoren, en dan weer volleyen....
Vandaag zit er niks tegen hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
@ MoBlo: ziek maar toch zo plots.Sterkte met het verwerken van het verdriet, arme Sushi
@ SHE: joh, als zelfs jij zegt dat de kwaliteit niet al te best is daar ondanks de grote bergen hompen vlees... hmm
@ Lein: als alles tegenzit, zit alles tegen he?
*twijfel twijfel twijfel*quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
jawel, gewoon doen, niets engs aan![]()
Chinezenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
nu gaan we ter nagedachtenis binnenkort maar weer Sushi eten..
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:05 schreef Leintjeuh het volgende:
De enige domper is dat je vanavond niet naar Arnhem komt, geile beer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |